Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: tryskování,nebo rovnou profi přestřik

tryskování,nebo rovnou profi přestřik 28. srp 2019 14:44 #194065

Zdravím vás.Rád bych se zeptal,kolik může stát přestříkání,..nejlépe celého vozu.Vyplatí se raději přímo lakovna? Jsem v tom začátečník.Tak mne prosím hned nekamenujte za mé laické otázky.Odjakživa jsem chtěl T4.Ale ceny byly vysoké a tak to končilo u Škodovek.Teď mám T4 1.9 TD.Má 50 kw.Někdo mi napíše,že je to slabé a možná ani nejsou dobrý tyhle T4. Ale je to pro začátečníka.Takže na začátek to stačí.Vyměnit plechy,jako víko motoru,posuvné dveře a zadní dveře,to se tá.Ale ty ostatní,co odmontovat bez sváření nejdou,tak to chce nový kabát.Většinou je rez od hangusů,co byly přidělané na střeše. Je drahé pískování?Někdo říká,že je to neskutečně drahé a nevyplatí se to.Jiný zase říkal,že se kroutí plechy.Snad když se použije fakt dobrý abrazivo,..nebo bych to mělodvést rovnou na přestříkání do servisu.Díky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

tryskování,nebo rovnou profi přestřik 29. srp 2019 11:06 #194077

• covex
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Obdržená poděkování 226
Pokud to je rezavy musi se odstranit veskery chyceny material. Jde to piskovanim, existuji ruzna abraziva, ale to ti rekne ten kdo piskovani dela. Piskovat karoserii auta neni jen tak, protoze to abrazivo musi nekam padat a ve sloupkach nebo na sedacce ho teda asi mit nechces, takze to musi komplet ven atd. Stejne se to pak musi vyrezat a vyvarit pokud tam jsou diry (protoze sice to tak nemusi vypadat ale po opiskovani to klidne projde skrz), jakmile se neco vari tak to snadno rezne, tzn. musi se to udelat dobre... nerovnosti zatmelit... lak je takova perlicka na zaver. Pokud to je rez jen stekla z hagusu tak to pujde prebrousit...

No a nejdulezitejsi je najit vubec nekoho, kdo se tim bude chtit zabyvat. Jinak celolak podle me na T4 muze stat tak 40kKc