Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Blatníky krátký čumák před vs po facelift

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 08. srp 2021 17:17 #202938

Snažil jsem se použít tlačítko "hledat" , bohužel jsem nenašel vše , co bych potřeboval . Chtěl bych dát na auto faceliftové blatníky . Za prvé se mi líbí ta nasávací mřížka na pravém boku , a hlavně "kulatý" nárazník. Dočetl jsem se , že novější blatníky jsou už na šrouby , ne navařené - aspoň se dají demontovat a vyčistit ten nanesený bordel . Jde mi o to , jestli není zapotřebí sehnat něco speciálního - nějakou lištičku na uchycení blatníku atd.... Nové mám v plánu šroubovat do lisovacích matek . Určitě už to tu někdo dělal . Děkuji za každý postřeh a radu
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mickey1.9td.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 08. srp 2021 22:00 #202947

Pokud ti nevadí "hybrid", koukni na sbazar, nějakej maník od Rychnova nad Kněžnou prodává blatníky na fl, akorát že jsou poupravený ze starýho typu, u dveří stále na přivaření, dole navařenej plech jako u origo a nahoře navrtaný tajwancem 3 díry na šroub.. jinak originál je u dveří našroubovaná lišta 'L', ke které je následně našroubovanej blatník.. je vidět na fotce, sice blbě, ale je
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od espaňol. Důvod: Špatně napsáno

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 08. srp 2021 22:10 #202948

Díky , tohle foto postačí . Hybrida raději né , mě teoreticky stačí jen navařit ty opravné spodky . Nemám to zas tak špatné . Ale když už se to vyvařuje a cpu do toho finance , tak jsem chtěl pořádně. A právě ta možnost to jednou za rok před zimou rozebrat , vyházet listí a bláto , zalepit spodek a zas sešroubovat mi přijde k nezaplacení..... A ten plastový blbinec na uchycení nárazniku k blatníku , je to někde normálně k sehnání ? Já teď mám (už od předchozího majitele) na před fl blatníku nový nárazník . Uchycen na vruty ! Je to peklo . Chci to mít hezky , a ideálně podle sebe :) :)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 09. srp 2021 05:16 #202950

Uchycení nárazníku plastový tušim že ACI? Třeba? Je to nanejtovaný těma jejich plastovejma nejtkama k blatníku, 3a 3 kousci z každý strany..
Chápu, že hybrida nee, já to taky překlepával na normální úchyt :-D asi nejjednodušší to budeš mít někde z vrakáče tu lištu 'L', samostatně jsem jí ještě neviděl.
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 09. srp 2021 06:44 #202951

Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Poděkovali: Mickey1.9td

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 09. srp 2021 07:02 #202952

Jů děkuji. Jdu objednávat :)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 09. srp 2021 21:59 #202965

Nedala by se ta L lišta náhodou udělat z toho původního blatníku? Že bych ten kus plechu nechal navařený , blatník říznul až na hraně z venku , zevnitř ten plech ještě trochu vyztužil nějakým pevnějším plechem , nalisuji matky a tadá :) :) . Tedy pokud by to tak šlo , bylo by to fajn a jednoduché. Jen jsem to trochu zkoumal na netu ....
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 09. srp 2021 22:10 #202966

Mno, teroristicky jo.. kdyžtak koukni na T4-wiki, tam to nejakej borec dopodrobna popisuje, co a jak je potřeba, sice na kulatej předek, ale ten úchyt blatníků je stejnej.. třeba tam najdeš inšpiraci ;-)
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 11. kvě 2022 17:43 #206296

Tak hranatej předface "úspěšně " předělán na hranatý poface :-) . Zas až tak jednoduché to nebylo , L lišty nesedí , takže vytvořit vlastní držáky ( kupoval jsem zbytečně ) , lisovací matky nahoře taky není úplně ideál - jedna díra je v "prohlubni" , na straně u baterie to brání zastrčení horního deklu baterie do těch kapes nahoře , a co je taky dost průšvih , nevím jestli ty kastle jsou úplně jiné , ale mezi mřížkou v blatníku a kastlí ja takové molitanovo/něco vedení na vzduch do motorového prostoru k vzduchovému filtru , já tam to vedení nedostanu , protože mezi blatníkem a kastli mám tak cca 3-4 cm ( takže jsem ji taky kupoval zbytečně) . Shrnuto podtrženo , docela porod a hromada dílů navíc a k ničemu(pro mě ). Jediné co opravdu sedí , jsou ty plastové držáčky nárazníku . Ale hlavně že mám blatník s mřízkou :-) :-) :-)

Edit: teď jsem si pořádně prohlédl fota , i to co mi sem dával espaňol , a už vím , proč mi tam nejde ten molitan . Já tam mám jen kulatou díru , a to ještě tak o 10 cm výš .... takže budu muset vymyslet nějaké jiné vedení vzduchu . Kdyby to náhodou už někdo řesil , a vyřešil , budu moc rád za návod :-) . Dekuji
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mickey1.9td.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 12. kvě 2022 08:20 #206301

No pokud na tom nebazíruješ do úplně dokonaloosti, tak ten molitanovej výdech/nádech do blatníku ani nedávej, jen to pod ním hnije (je to molitan, cucá do sebe vodu). A jestli máš tu díru ještě navrch o 10 cm vejš, než je mřížka, máš napůl vyhráno, páč by ti to nemělo sosat ani vodu zvenčí (co jsem tak pochopil, mřížka je super, ale pokud jedeš ve vodním mlze, nebo jak to nazvat, když to auta rozvíří, tak to všechno cucá filtr napřímo) takhle to saje vzduch zpoza blatníku, takže by filtr měl bejt ready..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Blatníky krátký čumák před vs po facelift 13. čen 2022 11:08 #206672

  • jestrab007
  • Avatar uživatele jestrab007
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Transporter T4 long 1999, 2.5 TDI 75 kW, ACV
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0

espaňol napsal: No pokud na tom nebazíruješ do úplně dokonaloosti, tak ten molitanovej výdech/nádech do blatníku ani nedávej, jen to pod ním hnije (je to molitan, cucá do sebe vodu). A jestli máš tu díru ještě navrch o 10 cm vejš, než je mřížka, máš napůl vyhráno, páč by ti to nemělo sosat ani vodu zvenčí (co jsem tak pochopil, mřížka je super, ale pokud jedeš ve vodním mlze, nebo jak to nazvat, když to auta rozvíří, tak to všechno cucá filtr napřímo) takhle to saje vzduch zpoza blatníku, takže by filtr měl bejt ready..


Nejsem si 100% jistej, jestli jsem tam ten bordel uz nemel predtim, ale jezdil jsem tak 500km bez toho molitanu a filtr jsem mel extremne zasvinenej, nikdy jsem tolik hrubyho bordelu ve filtru nevidel.
Takze mam podezreni, ze to taha bordel zpoza blatniku a nejaky "molitan" na tu mrizku se chystam vymyslet.
Transporter T4 long 1999, 2.5 TDI 75 kW, ACV

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.302 sekund

Login