Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 01. srp 2022 21:19 #207002

S tím jezdíš ? Bez urážky , ale takhle sežraný nosník , to je masakr . Pozor aby se ti nezlomilo auto vejpůl . Na rovinu - bude to stát majlant . Slušný vyvaření , materiál a nějaká ta barva , pokud máš klasickou t4 kovomorku + nějaký ten nosník, je cenově 80 tis + . A to je dost . Třeba teď se prodává na bazoši slušná (náhodou taky modrá) celá komplet odstrojená kastle v pěkném stavu za něco kolem 40 tis. Což je cca polovina investice za vyvaření tamté šílenosti - viz tvé foto . K tomu samozřejmě tak 2 týdny práce v garáži a máš to :-) . Při tom skládání si rovnou můžeš udělat repas náprav , brzdového potrubí , spojku atd , a máš zas na 10 let klid :-) . To celé tě vyjde na něco kolem 100tkč , samozřejmě pokud si většinu uděláš sám . K tomu ideálně repas motoru , turba , v nejlepším případě i převodovky , no a za 170tkč máš zas nový auto :-) . Ne , vážně, tohle vařit je fakt šílenost . Touhle zprávou tě nechci naštvat , nebo pobouřit , ale spíš nastínit jak to vlastně chodí .... Zachránit téčko- proč ne . Ale tohle máš jak s barákem . Někdy je opravdu lepší ( a levnější) zbourat a na základech postavit nový , než opravovat . Třeba se ti někdo ozve s nabídkou , že to opraví , ale osobně bych měl strach s tímhle jezdit. Každopádně hodně štěstí, a pokud do toho pujdeš- ať jednou, nebo druhou cestou, tak pevné nervy, budeš je potřebovat
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2022 06:09 #207006

  • Pch T4 75
  • Avatar uživatele Pch T4 75
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • T4 Multivan 2.5 TDi 75kW Atlantis
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Diky za nazor. Uprime, presne tohle jsem si rikal taky. Potreboval jsem to od nekoho asi slyset, nebo radu od klempire, jestli to pujde nebo ne, proto sem dal fotku asi nejhorsiho mista :)) Jak se to vlastne dela s oficialitama, kdyz se meni kastle, jde to vubec?
Diky moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2022 14:12 #207009

  • Pch T4 75
  • Avatar uživatele Pch T4 75
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • T4 Multivan 2.5 TDi 75kW Atlantis
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
@Mickey1.9td: Ještě jsem koukal na ten bazoš, a tu kastli jsem tam žádnou nenašel, nemáš prosím nějakej odkaz? To jsem totiž moc často nevídal, že by někdo prodával zachovalou odstrojenou kastli..
Mě tak ještě napadá, jestli nakonec nebude levnější koupit něco co nemá tolik koroze třeba za 150k (což teď najednou nemám), a tenhle se pokusit prodat na díly (za celý bych dostal asi tak max 40t. počítám, sice má stk ještě na rok, najeto 350k, ale ta koroze fakt vylezla slušně :D

Je fakt, že pěkná zachovalá kastle za 40k by bylo super, pokud teda pak neni nějaký extra s*aní s tím předělat to v techničáku... přes zimu bych jí dal do kupy komplet a jak jsi psal, přaházel a poopravil i další věci.

Díky moc za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Pch T4 75.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 03. srp 2022 21:33 #207018

Tak jsem koukal , a taky ji nenašel . Asi už je bohužel prodaná . Jinak s tou změnou karoserie . Pokud chceš 100 % legal ofiko , tak potřebuješ (dřív to tak aspoň bylo) , tp od obou aut , s tím na zastoupení tovární značky , počkat na vyjádření , zaplatit cca 2-3 tisíce , pak v případě schválení na magistrát , stk , magistrát a hotovo :-) . Celý proces papírování cca 1,5 měsíce . Musí být shodná motorizace a počet dveří ! Na magistrátu ti dají seznam potřebých raznic , a kde ti vyrazí nové vin , staré pak znehodnotí a na jiné místo vyrazí nové . No a nebo neofiko , ale to v případě zájmu kdyžtak napiš sz , tohle jsou veřejné stránky, a nerad bych veřejně nabádal k něčemu "špatnému" .
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 09. srp 2022 19:06 #207052

Tohle už nemá cenu zachraňovat ;-) sice Black neni taky žádná hitparáda, kvete jak zahrádka na jaře, ale tohle už je OUT..;-) jak píše Mickey, lepší dohnat jinakou kasu...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 09. srp 2022 20:51 #207054

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1993
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
No uprimne nejhorsi svinstvo je ten ceny bitumen na podvozky co na tom mas. Doporucuju vsechno obouchat kladivem, tim ne jen opada ten humus, ale taky zjistis, co je jeste zdrave, pak nastrikat poradne konkorem, znova oklepat atd. az tam bude jen kov (klidne rezaty ale bez toho cerneho konzervantu na rez), pak se da teprve rict v jakym to je stavu. Podle me se i prohnily nosnik da vyriznou a navarit a nestalo by to raketu. Jak T4 reznou ale nevim - zadnou jsem nemel, nejhorsi je sehnat toho klempire ktery to udela, ale zrovna nosnik je jen plech do U to zvladne kdekdo.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 10. srp 2022 11:31 #207057

Ano, máš i nemáš pravdu, tohle pokud tam někdo nahnojil již na počatou korozi, je to nejhorší, co se dá autu provést. Mám 2 ameriky, a ty tenhle problém neznaji, protože jsou "lakovaný" kompletně i zespoda. Takže pokud tam neuděláš škráb durch, tak to drží i bez těchdle sr... Bohužel VW Group se drží gumózního nástřiku spodkú, a tam stačí průpich od kamínku, dostane se pod to trošku vody, a už to jede... Jinak pokud takhle vypadá nosník (ano, sice je to jen U-profil, ale z nejsilnějšího plechu na celé karoserii, konkrétné u T4 je to 1,6mm plech), tak jak asi může vypadat zbytek? Nehledě, že ten novej kus musíš mít k čemu přivařit nejen na nosníku, do kterého ho vsazuješ, ale i k podlaze. A tam je u čtyřky další kámen úrazu, pokud to není vykuchanej plecháč, kde je rovnou plech, je ta podlaha většinou chycená taky..
Takže asi tak ;-) ono pokud se budeme bavit v teoretické rovině o jednom dílu, ano, je to možné vyvařit/zachránit, ale když to vezmeš v širším spektru, co se k tomu všecko váže, a spočteš si náklady, musíš mít to auto kurva rád a mít k němu hodně velkej citovej vztah, abys do něj vrazil buď pár desítek tisíc za vyvaření odporníkem, nebo pár tisícovek a spooooustu času a úsilí samodomo, nebo to zkousneš, a radši seženeš jinou kasu, která je na tom mnohem líp a překopeš to..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 09. lis 2022 20:59 #207686

  • jahh
  • Avatar uživatele jahh
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Dobry den, nemel by nekdo tip kde si v Plzni a okoli nechat vyvarit podlahu, prahy a lemy blatniku? Pres zimu to jeste vydrzi ale na jare bych to rad nekomu sveril.
Prikladam foto nejhorsiho mista.

Dekuji.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 10. lis 2022 00:02 #207689

Pokud jsi schopen odstrojit interiér kvůli podlaze , tak bych věděl. Kamarád vyvařoval mě , sice nadával jak dlaždič , že už nikdy víc :-) , ale je šikovnej . Jen počítej s tím , že po odstrojení vnitřku najdeš ještě jinou korozi , o které jsi neměl ani tušení. Koukni na video autoklempíř brandýs , ukazuje tam většinu míst , kde téčko často rezne. U tvého schodu počítej ještě minimálně i s vnitřním prahem a kusem podběhu . Až to obrousíš , uvidíš sám . Každopádně po zimě to bude jak otevřená plechovka .... Jo a vyvaření téčka není úplně nejlevnější, ty levné opravné plechy totiž stojí za starou bačkoru , bo je to tak poloviční tloušťka materiálu oproti originálu, a tvarově je to taky sázka do loterie .
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mickey1.9td.
Vygenerováno za 0.197 sekund

Login