Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin

REZ a LAK 21. dub 2015 16:12 #154273

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Začal jsem řešit tu rez na pravých zadních křídlových dveřích.
Ve 2 opravnách chtěli opravovat jen, když budou měnit nové dveře (Hyundai Praha Butovice za cca 30 tisíc Kč. a Renault Praha Zličín za cca 27 tis. Kč.). Opraváři při veteránském Renaultcarclubu nedoporučovali vařit, že to zoxiduje horkema znovu vyběhne hned vedle, prý jen obrousit a zatmelit epoxidem a nastříkat sprejem a na 2 roky dobré a mezitím se může stát věcí, že prý už ani opravovat nebude třeba........
Pak jsem poprvé v životě oslovil Hyundai Nubo Car v Praze na Zbraslavi - je to tam pro mne dost z ruky, nějakých 20 km z centra Prahy. Po telefonu mi řekli, že nové dveře udělají za 25 tisíc, ale ať to přivezu, že posoudí co s tím.
Před chvíli jsem se vrátil, udělají to prý tak, že odříznou přední plech dveří tak 6-7 cm odspoda v celé šířce dveří až do úplně zdravého plechu, pak zjistí jak je na tom s korozí rám dveří na spodku a zadní část, bude-li nutné vyvaří rám i zadek dveří a pak navaří na dveře celý pás nového plechu na tu výšku 6-7 cm. Pak to celé protikorozně ošetří a nalakují. Prý můžu počítat s cenou mezi 6-8 tis. Kč (nemůžou předem vědět, v jakém stavu je ten spodek rámu dveří a kolik práce na to spotřebují).
Ve druhé polovině května to tam dám udělat. Byla to první opravna, která myslela stejně jako já, že to vyvařit jde, i když to bude pracné, a že není správné vařit jen těch několik cm 2, co vyběhl rez na povrch s vědomím, že to stejně "vyběhne hned vedle".
I když je to značková H opravna, myslím, že VW T by uměli udělat taky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Espero.

REZ a LAK 23. dub 2015 16:46 #154359

A nezačne to pak stejně reznout kolem těch svárů? To bych řekl, že je ten hlavní problém ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 24. dub 2015 10:25 #154384

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Říkali, že když to vyřežou všude až do zdravého plechu a pak navaří, že by to mělo řadu let vydržet, alespoň prý 6. Samozřejmě protikorozní ochrana bude velmi "ersatz". Těžko říct, zkušenosti s tím nemám, běžně se auta vaří na nosných částech, kde je plech o hodně silnější a jde to, viz řada rekonstrukcí tady prezentovaných nebo pravy po bouračkách, třeba výměny podběhů. Kdyby to stálo 7 tisíc a vydrželo 5 let, a dělalo se to třeba 3x, pak na cenu nových dveří se dostanu po asi 16-17 letech. To už bude mít auto věk 28 let. (Abstrahuji od inflačního diskontování, které by ten interval srovnatelné návratnosti mohlo zkrátit.) Já bych neměl nic proti novým dílům, ovšem za situace, kdy budu dělat kompletně celou kastli, takhle by to mohlo dopadnout, že auto odejde a zbudou po něm krásné pravé zadní křídlové dveře.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 25. dub 2015 20:13 #154414

No já to finančně chápu. Já do toho nevidím ale mě od toho odrazovali, že jak se do plechů sáhne teplem tak to začne reznout stejně. Tak se ptám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 13. kvě 2015 22:05 #154997

  • Hargo
  • Avatar uživatele Hargo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4 benz 2.5/ 85kw/ 1998
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Prosim vas, poznate nejakeho rozumneho lakyrnika a autoklampiara v Brne? Kupil som T4 benz 98 a chce to vyvarit prahy pod dverami a ine veci.. diky!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 14. kvě 2015 07:06 #155017

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
Kontaktuj člena Kaktusacek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poděkovali: Hargo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 19. kvě 2015 18:46 #155296

Hargo:
teď jsem nechával vyvařit caravellu u chlapíka, není přímo z Brna ale asi 20km na jih, kdybys chtěl, můžeš klidně přijít posoudit dílo. Není to teda přímo klempíř, ale spíš takovej ten "univerzálník garážovník", ale je šikovnej.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Poděkovali: Hargo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 19. kvě 2015 19:35 #155301

  • Hargo
  • Avatar uživatele Hargo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4 benz 2.5/ 85kw/ 1998
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Diky a nie je to nahodou ten pan z Vojtkovic, na neho uz som kontakt dostal, das mi na seba kontakt? Pridem pozriet..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 20. kvě 2015 14:21 #155327

z Vojkovic ne, tento je z Měnína...Kontakt snad protlacim na SZ
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 12. srp 2015 09:48 #157991

  • padlo
  • Avatar uživatele padlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 64
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, doporučíte někoho v Praze a okolí na odstranění lehčí koroze na T4?

Díky
T5 FL, 4 motion dlouhej vysokej

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 03. lis 2015 11:50 #159881

Zdravím všechny, jsem tu nový a jsem i čerstvý majitel T4 Multivana. Autíčko je motorově v pohodě, ale potřeboval bych udělat kastli, orezlé blatníky, prahy, ošetřit spodek, aby bylo nejen funkční, ale i pěkný. Sháním proto nějakého klempíře, který by to dobře vyvařil a případně vyměnil části, které jsou potřeba. Jsem ochoten do toho něco vrazit, ale zase přiměřeně. Zajmá mě také časový horizont, docela jezdím a nemůžu si dovolit, aby to tam stálo měsíce. ALe samozřejmě jsem ochoten si počkat, aby to nespěchalo na úkor kvalitě. Bydlím na Praze-západ, takže Praha a blízké okolí, obešel jsem pár klempíren na vlastní pěst, ale věřím, že tady budete mít lepší přehled. Lak si budu dělat sám, ale na vaření a klempířinu si netroufnu. Děkuji všem za jakoukoli radu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 26. led 2016 01:57 #162422

  • Kříž
  • Avatar uživatele Kříž
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4,multivan 1993. 2,4D AAB
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj i mě to sežere rez.
Chci se jen zeptat jak jsi dopadl sehnal jsi někoho?
Jestli jo tak se pochlub.
díky moc předem jsem s toho fakt nešťastnej. :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 26. led 2016 07:16 #162425

Ahoj, no rozhodl jsem se do toho opřít a vzít to z gruntu, takže jsem ho dal ke známému, který má dobrého klempíře a už dva měsíce na tom děláme, momentálně je ve fázi, kdy jsme odřezali blatníky a navařili komplet nový, stejně tak prahy, sehnali jsme na vrakáči přední příčný nosník (co drží nárazník a ty brejle se světlama), bylo to snažší dát tam novej, než to vařit. Momentálně vypadá dost punkově s těmi navařenými novými díly. Snad se to už chýlí ke konci, pak přijde lak a dutiny a snad na to nějakou dobu nesáhnu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 26. led 2016 07:18 #162426

Jinak teda ten známý to dělá spíš z hecu, než aby na mě vydělával, má jinak servis a tohle dělá ve volnu, proto to tak trvá.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

REZ a LAK 26. led 2016 10:33 #162433

  • Kříž
  • Avatar uživatele Kříž
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4,multivan 1993. 2,4D AAB
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 1
Hm takže jsem pěkně v pr....,no nic dneska jedu do Slanýho zeptat se co a jak, byl jsem tam na rozvodech a rikal mi pán že se mu tam něco na tu moji krabičku povaluje :) tak uvidime.

Jo a jinak moc děkuji za ultra rychlou odpověď.
No a taky nahoď nějaký fotky ;) čus

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.239 sekund

Login