Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 08. čec 2021 16:30 #202719

Jezdím pravidelně k jednomu maníkovi do Přízřenic ul. Za Hasičkou - osobně mám Transportera r.v.2003 a není na něm skoro žádná koroze-
dutiny a spodek ošetřen cca.každý dva roky . Nechci dělat reklamu, napiš mě na sz. dám ti kontakt a musíš se domluvit sám.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oreginal.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 01. srp 2021 21:29 #202861

Tak jsem dnes začal odstrojovat interiér , kvůli přípravě na vyvaření zadních lemů a následnému odhlučnění /tlumení . Po odlepení podlahy následoval šok - 2 díry jak po granátu a třetí se klube ven . Je to nad nosníkem , někdo přesně v těch místech nalepil jakousi gumu ( náhodou přesně o velikosti té koroze :) ) . Takže předchozí voskování nepomáhalo. Bude na to stačit 1mm plech , nebo mám dát silnější ? Díry po vyříznutí do zdravého plechu 10x10 cm
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mickey1.9td.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 01. srp 2021 22:01 #202863

Jednička by měla být až až, přišel mi blatník že prý 0,8 mm. Jo, ale pouze v místech, kde stekla barva, jinak luxusní 0,6 mm. A kámoš, co dělá v automotivu, tak mě uklidňoval, že novej Crafter je místy i z 0,3mm.. nejsilnější co do toho cpou je prý 0,5mm. Takže asi tak..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 09:45 #202867

Tak to je hrůza . Crafter je velký jak tank , a plíšky jak z obalu na čokoládu :) . Je fakt , že to nemám v nosné části , je to přímo na hranici lavice , tam nikdo nešlape , tak ta 1 plech bude dobrá. Raději předimenzovat , než pak brečet . I když ty opravné zadní lemy , co jsem objednal , mají tak poloviční sílu materiálu oproti tomu co je na autě . Uvidíme , jak dlouho vydrží
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mickey1.9td.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 13:32 #202869

Pánové , možná blbá otázka , ale dáváte na sváry (samozřejmě zevnitř) nejdřív sigilplast , a na to základovku , nebo obráceně - základ a na to sigil ? A používá někdo jiné /podobné lepidlo,tlumidlo či ochranu nebo jak to nazvat , než sigil plast ? Děkuji za rady či tipy . Rád bych to udělal/ zafixoval/zakonzervoval co nejlíp , a nechci na vše používat lepidlo na okna :) :) :)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 14:16 #202870

Záplata, začistit svary, základní antikorozní nátěr, a pak klempířský tmel, osobně používám Siga car -klempířský, a spokojenost, zapatlam spoje a uhladim, necham 24 hodin, a pak lze přetírat a přestříkávat dle libosti...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 14:37 #202871

Díky za tip. Zkusím a porefuji :) . Na můj vkus je ten sigil plast po zaschnutí moc měký
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 19:12 #202875

Sice sigil neznám, ale dost dobře pamatuju tzv medvědí hovno. To byl sajrajt, dolů to nešlo, napatlat to nešlo, a stejnak to rezlo :-D :-D vždycky mě z toho bral psotník :-D
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 21:02 #202876

Tak ten siga car objednán , rovnou 2 kusy . Velice mile mě překvapila cena - do 60kč za kartuši . Co mě ale taky překvapilo , bohužel nemile , bylo projetí šroubováku skrz podlahu na jedné malé bublince . Takže následovalo oškrábání toho bílýho sajrajtu z části podlahy , a další překvapení . A teď k otázce - jedná se o spoj plechů podlahy . Lze tento spoj vyříznout , a nahradit záplatou ? Taktéž tloušťka plechu 1mm. A otázka č2 - mezi podlahou a vnitřním blatníkem - viz foto 2 (určitě to všichni znáte) je taky místo na vyříznutí a vaření. Lze toto místo vyřiznout a zaplátovat , nebo je tam zespoda nějaký jiný , navazující / překrývající se kus karoserie ? Uf , začínám toho nacházet až moc . Hold necelé 2 roky bez "údržby" si vybírají svou daň......
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 21:28 #202878

Asi už jsem si asi odpověděl sám. Zkusil jsem šroubovákovou metodu - a z puchýře 2cm je koroze přez čtvrt blatníku
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 21:34 #202879

Doporučuju flexu, na ni hrnkovej kartáč, a projet všude, kde vidíš velký puchejře.. kde je díra, natvrdo vyřezat do zdravýho, a inteligentní záplata. Kde to bude jen hrdzavý, našel jsem teď konvertor rzi -Terosson 625, sprej, po nastříknutí zreaguje, na rzi zčerná, okolní plech nechává být, vytváří slabou epoxidovou vrstvičku, která tu rez zavře, a po přebrousnutí smirkem (jemným) to je přetíratelný/přestříkatelný...
Jinak z koroze si nic nedělej, moje téčko taky vypadalo jako relativní voňafka, než jsem se mu kouknul pod sukně.. :-D
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 21:48 #202880

Tak jako lehký odrezovač používám Epoxy bruno , sice neskutečně drahý , ale plně funkční , po obroušení zastaví a dále již nekoroduje . Nebo starý dobrý drezovač T ( s taninem) , ale ten se musí několik dní "mořit" .
A čím to pak natřít zespoda ? Po vyvaření všeho stejně ještě obrousím zespoda podlahu , vyměním gumové záslepky pro vstup na voskování , a pořádně vše proleji voskem .Mám v plánu epoxidový , nebo nitro základ , na to pak ten gumovej siga , následně alkyton a pak to možná ještě stříknu barvou..... nebo je to blbost ?
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 02. srp 2021 22:16 #202882

Zbytečná alchymie :-D na Brunox vim, že dost lidí nadává, sice funguje, ale je těžký s nim pracovat dál (přestříhat barvou, přetmelit..)
Spodek většinou odrbu, nejideálnější na rampě horkou wapkou, nechám proschnout, a pak klasickej nástřik bitumenem na nizkej tlak, aby to opravdu flusalo, druhá vrstva na vyšší, aby to prášilo jemně, a spodek je vyřešen.
Jinak základovka klasika nějaká červená "antikorozní", je zbytečný cokoliv vymýšlet, jestli toto, nebo tamto, všechno je to stejnej bordel, kterej občas náhodou funguje...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 03. srp 2021 14:48 #202887

Tak zatím kousek vyřezán , počasí mi moc nepřeje .... každopádně nechápu , jak to mohlo chytnout lišku , všude byla nacpaná ta origo vazelína + vosk , v nosníku na stenách je toho skoro půl centimetru . Málem jsem v tom stratil i šroubovák :) :) :)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - KOROZE + nástřik spodku a dutin 03. srp 2021 20:41 #202892

Tomu řikáš, že nechápeš jak se to mohlo stát? :-D vždyť je to krásný.. vyrezne to vždy od díry k závitu, je to spoj, kondenzuje tam voda...
Na uklidnění:
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.570 sekund

Login