Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ŽHAVENÍ

T4 - ŽHAVENÍ 28. říj 2012 08:48 #106048

Muzete mi nekdo poradit,mam problem se zhavenim.po otocenuu klicku se mi narozsviti kontrolka zhaveni a ani to nenazhavi.pojistky jsou dobre,zhavicky nove.po rozebrani rele jsem zkusil prepajet,kvuli studenemu spoji a nic.kdyz jsem dal rele bez obalu do pojistkovky,tak se po otoceni klicku ani nehlo,dokud jsem ho rucne nesepnul a tim se rozlo i zhaveni a normalne to nazhavilo,ale pak uz se rele nechtelo rozpojit,dokud jsem nevypl klicek.nevite nekdo,jestli je chyba v rele,nebo nekde jinde?a jestli jde pouzit rele i z jineho auta,nebo funguje jen original.na netu jsem nasel v eshopech,ze je stejne na vice autech,ale bojim se to objednat.jo a mam motor 2,4 rocnik 95.predem dik
T4 2,4D rok 1995

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 30. říj 2012 19:43 #106259

  • vwiki
  • Avatar uživatele vwiki
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím potřebuju radu čeká mě výměna žhavek na 2.4d.At hledam jak hledám jak hledám nemůžu nikde najit jak se vyklápí chladič?Nějak mi nejde vyklopit.Může to být tim že mám klimu?dík

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 30. říj 2012 19:53 #106260

  • Vejnýsek
  • Avatar uživatele Vejnýsek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Nekonečný projekt vol.2
  • Příspěvky: 1188
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 11
co maš za rok

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 30. říj 2012 21:06 #106272

  • vwiki
  • Avatar uživatele vwiki
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
mám rok 1995

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 01. lis 2012 13:29 #106381

Ahoj kluci, dokázal by mi někdo popsat nebo nejlépe vyfotit, které kabely zezadu relátkové skříňky jsou ke žhavení. Mám nějaký problém uvnitř a budu to muset obejít.
Jo, mám 2.4D rv 1992. Na vrakáči tvrdili, že se to liší.
Díky!!!
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 01. lis 2012 14:02 #106385

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Na transporteru jsem měl stejný problém-vyměnil jsem pojistkovou skříň a byl klid...kontakty ze žhavícího relé se opálily tak,že už nemohly vůbec převádět proud...vždycky jsem musel zahýbat relátkem,abych vůbec nažhavil...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 05. lis 2012 10:59 #106551

Reléovou desku sháním,ale zatím bez úspěchu.
Neměl by někdo fotku nebo alespoň šikovný popis, které kabely ze zadní strany desky to jsou ???

Našel jsem fotku.
Jsou to ty dva červené tlusté ?
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 08. lis 2012 21:20 #106747

Hanysek napsal: Muzete mi nekdo poradit,mam problem se zhavenim.po otocenuu klicku se mi narozsviti kontrolka zhaveni a ani to nenazhavi.pojistky jsou dobre,zhavicky nove.po rozebrani rele jsem zkusil prepajet,kvuli studenemu spoji a nic.kdyz jsem dal rele bez obalu do pojistkovky,tak se po otoceni klicku ani nehlo,dokud jsem ho rucne nesepnul a tim se rozlo i zhaveni a normalne to nazhavilo,ale pak uz se rele nechtelo rozpojit,dokud jsem nevypl klicek.nevite nekdo,jestli je chyba v rele,nebo nekde jinde?a jestli jde pouzit rele i z jineho auta,nebo funguje jen original.na netu jsem nasel v eshopech,ze je stejne na vice autech,ale bojim se to objednat.jo a mam motor 2,4 rocnik 95.predem dik


Nevím jak u tvé motorizace, tdi má žhavení řízené podle venkovní teploty, čím nižší teplota, tím to déle žhaví a jak nastartuje, tak připne žhavení, aby srovnal motor a tím pádem jde kultivovaně za studena.
T4 2,5 TDi 75kW
OCTA 1,9TDi 81kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 08. lis 2012 21:27 #106748

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
1.9 td to tak taky má

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 09. lis 2012 08:43 #106765

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

Scrossman napsal: Reléovou desku sháním,ale zatím bez úspěchu.
Neměl by někdo fotku nebo alespoň šikovný popis, které kabely ze zadní strany desky to jsou ???

Našel jsem fotku.
Jsou to ty dva červené tlusté ?


Nejjednodušší bude,když si do kabelu na svíčkách pustíš propojovacím kabelem proud a budeš ho hledat na pojistkách(samozřejmě si nejdřív najdi stálé proudy na pojistkách a poté až připojíš kabel,tak hledej další)...ale pro info,relé žhavení žhaví i po startu a to až 3 min(dle teploty motoru)...tak ti nevím,jestli vydržíš mačkat čudl 3 minuty OK!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 09. lis 2012 09:07 #106767

  • Slifa
  • Avatar uživatele Slifa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 50
  • Obdržená poděkování 0
To Scossman:
Ahoj.Vloni v zimě jsem měl stejnej problém.Myslel jsem,že je špatný relatko,ale bylo to uvnitř pojistkovky.Byly vyhřátý kontakty a nemělo to dotek.Taky jsem musel žhavit s tím,že jsem hejbal relatkem.Stačilo pojistkovku celou odpojit,rozebrat a ty kontakty(jsou to takový vidličky) očistit a LEHCE přihnout k sobě.Pak zpět vrátit kabely zezadu(je to dělaný tak,že bys je neměl strčit jinam,než byly).Ale pro jistotu si to předem vyfotˇ. A nacvakat relatka.S tím žhavícím už pak zbytečně nehejbat a nevyndávat,abys to nemusel dělat znovu.
Jo a na nějaký obcházení se raději vyser.Jsou tam dost velký proudy a system žhavení je komplikovanější než jen zapnout a vypnout.Například to tzv.dožhavuje ještě pár minut za jízdy.Když bys to pak treba zapomněl vypnout,tak odděláš žhavičky.
Caravelle 2,4D---2,4TD...o poznání jiná jízda...2,5Tdi 111kw...nebe a dudy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Slifa.

T4 - ŽHAVENÍ 09. lis 2012 09:15 #106768

  • Slifa
  • Avatar uživatele Slifa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 50
  • Obdržená poděkování 0
To Hanysek:
Nejlepší,když si půjčíš z jiný 2,4D relatko,jestli je to opravdu tím.A pak ho koupit(není zrovna levný).Pokud máš známýho ve škodovce,tak ti ho třeba sežene free jako jeden kámoš mně.To co popisuješ ale odpovídá tomu,že je to rele v hajzlu.Uz jsem měl taky stejnej problem.
Caravelle 2,4D---2,4TD...o poznání jiná jízda...2,5Tdi 111kw...nebe a dudy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 13. lis 2012 20:14 #106990

Tak jsem vymenil relatko,ale zhavi mi to strasne dlouho a k tomu jeste to zhavi i kdyz je motor zahraty.Je pravda,ze jsem ho nekupoval original ve vw,ale myslel jsem ze budou fungovat vsechny stejne,kdyz jsou kupovane na dany typ a rocnik auta.Je to velky problem,kdyz mi to pri kazdem otoceni klicku 20s zhavi zhavicky?Neodrovnaji se tim???
T4 2,4D rok 1995

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 15. lis 2012 07:55 #107076

Tak uz mam zase problem,vcera jsem vratil to hodne zhavici rele a objednal rele o Helly za litr v domneni,ze uz tohle musi byt dobre na 100 procent,ale zase zrada.Po nasazeni rele mi to uz nezhavi vubec a ani se nerozne zhaveni.Muzete mi prosim nekdo poradit kde muzu mit problem,uz si vazne nevim rady a v obchode uz mi to uz vcera nechteli vzit zpet.Predem dik
T4 2,4D rok 1995

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŽHAVENÍ 15. lis 2012 12:06 #107096

  • worxe
  • Avatar uživatele worxe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 554
  • Karma: 14
  • Obdržená poděkování 26
Ahoj, zkus se podívat jestli nemáš zapadnuté nebo rozevřené ty plíšky co do nich zasunuješ to relé.stářím,otřesy nebo vyndáváním toho relátka se to rádo rozevře a pak to nevede proud. zbrus si malý šroubovák do slabé špičky a zkus ty plíšky dostat co nejvíc k sobě.
pokut se nepletu tak relé žhaví při určité venkovní teplotě v závislosti na teplotě motoru.
snad ti to pomůže D:_)12
???
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.262 sekund

Login