zdravím všechny!
mám pětimístný nákladní (vzadu žádné plasty, jen gumová podlaha) T4 long a nechal jsem u specializované firmy vyčistit interier (plasty, okna, strop) a nyní mám tyto závady:
Zadní větrák - jakoby v něm byla voda, asi po čištění výdechu, raději jsem ho hned vypnul.
Zadní stěrače nefungují
Prasklá horní hrana přihrádky u dveří u řidiče a stopy po neodborné de/montáži té přihrádky, asi šroubovákem, použitým jako páčidlo
Stopy na plastu po neznámé látce na dveřích u řidiče (jakoby pár kapek)
Poškození dalniční známky neznámou látkou - ani nelze přečíst rok - u předání jsem trval na tom, aby to napsali do předávacího protokolu, přestože tvrdili, že známka je falešná (to už si do protokolu napsat netroufli)
Gumová podlaha neodborně ošetřena – ta guma s molitanem je zcela nasáknutá vodou
Gumova podlaha ani nebyla vyndaná mimo vůz - stačí přizvednout a je tam puvodní špína a prach
Nefunkční vyhřívání zadního skla
Nefunkční vyhřívaní sedadla u řidiče
Nefunguje podsvícení ovládacího panelu (vzduch, vyhřívaní světla, sedadla). Radio i světla fungují.
Firmu jsem kontaktoval, údajně se musí zeptat majitele firmy, jak postupovat.
Dotaz zní: jak bych měl postupovat? Jednak co se týká reklamace a druhak co se týka rýchlé nápravy aktuálního stavu.
Tedy pokud je všude v autě voda nebo vlhko, nechci čekat a raději bych měl ihned nechat auto (u jiné firmy) vysušit? A pak fakturu požadovat od původní firmy?
A druhá věc - co se vlastně stalo?
díky všem za názory, jsem mírně řečeno naštvaný, stálo to dva tisíce a jak jsem řekl, je to firma, co se čištěním interiérů a laků aut zabývá.