Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 14. srp 2019 11:11 #193890

  • Pecik
  • Avatar uživatele Pecik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, mám takový zvláštní problém.

*Mám nastartované auto, chci vypnout motor, otočím klíček a motor stále běží, vytáhnu klíč mám ho v ruce a motor furt běží, až když otevřu řidičovi dveře motor se vypne.

*Mám auto s vypnutým motorem, když zavřu řidičovi dveře, sepne se větrák, rozsvití kontrolky abs, atd... jako kdybych pootočil klíčkem v zapalování (ve skutečnosti ho mám v ruce), otevřu dveře vše se zas vypne, atd. dokola,

*Čísla na počítači ujeté km ty ukazují neustále, až když odpojím kontakty na baterce tak zhasnou.

*Jednou se mi začoudilo pod volantem, ale to už bylo déle po tom co to tohle dělalo.

*Kdy to začalo?...Měnil jsem autobaterii, byla tam malá slaboučká, dal jsem 95, zemnící (černý nejtlusčí) kabel byl tak tak, ale po čase se odtrhl nebo co, prostě mi zůstal ve svorce na baterii a druhý konec byl volný (konec izolace a 2cm oholený dráty- tím chci říct že se nepřetrhl v půlce ale šel celý někde kde byl zapojen).

*Že je utržen jsem zjistil když mi nešlo nastartovat auto, vzhledem k tomu že si sebou vozím nářadí tak jsem vytáhl šroub nad světlometem na šroub namotal ten konec zemáku a znova ho zašrouboval nad světlem do kastle, motor naskočil a já pokračoval.

*Nevím kde ten zemák původně byl zapojený, myslel jsem že byl jen ukostřený, ale možná byl na nějakým kontaku.

*Taky je možný že to s tím nesouvisí, protože mi amaterský elektrikář zapojoval druhou baterii s relátkem na dobíjení a dobíjení přez soláry,

*Je to jedna z těch věcí protože se odehráli ve stejným čase.


*Ale ten zemák bych tak jako tak chtěl vrátit na své místo, můžete se prosím někdo podívat kde je zapojený a poslat mi foto, a říct jak těžké by bylo ho tam vrátit (Jestli to zvládnu sám, nebo to mám dát do obyč servisu, nebo musím do spec. servisu kde dělají Transportery), děkuji.


VW T4 Caravelle 1998 2.5TDi 75Kw ACV 7DB
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 14. srp 2019 14:31 #193892

Kdybych si mel tipnout, tak ti ta druha baterka pres propojovac drzi napeti v siti za klickem.
Zrejme se ten clovek, co ti napojoval solar, malinko spletl nebo spatne nastavil propojovaci napeti.
1988 Caravelle Syncro GL 1.6TD
Youtube: VW playlist

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 19. srp 2019 14:35 #193952

  • Pecik
  • Avatar uživatele Pecik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Já bych spíš potřeboval kdyby mě někdo vyfotil kde má být zapojený zemák od startovací autobaterie, abych ho zapojil tam kde byl z výroby.

Potřebuji vědět dohadem jaký tam je přístup co vše bude potřeba odmontovat abych věděl jestli to zvládnu sám nebo to má dám do servisu.

jak to bylo původně



jak je to zapojené teď



zde je vidět že nemám v zapalování vůbec klíček a přesto svítí kontrolky a ukazatel km a hodin, ventilátor běží,...prostě jako kdybych, otočil klíčkem.......vše zhasne když otevřu řidičovi dveře.

VW T4 Caravelle 1998 2.5TDi 75Kw ACV 7DB
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Pecik.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 23. srp 2019 12:33 #194018

  • Pecik
  • Avatar uživatele Pecik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Tak jsem všechno odpojil (solar,kontroler,relé,druhá baterie) a vyndal i z auta a přesto problém přetrvává.


nevím jestli sem jde vložit video zkusím to
VW T4 Caravelle 1998 2.5TDi 75Kw ACV 7DB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 23. srp 2019 12:37 #194019

  • Pecik
  • Avatar uživatele Pecik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
vložit nejde, tak jsem to nahrál na youtube

VW T4 Caravelle 1998 2.5TDi 75Kw ACV 7DB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 23. srp 2019 14:26 #194020

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2076
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 208
Auto ktery jde nastartovat otevrenim dveri jsem este nevidel, ale sel bych po tom dratu od dverniho kontaktu. protoze evidentne kdyz zavres dvere tak se ti nekde pripoji 12V na palubku jako by si otocil klickem do prvni polohy zapalovani. (resp. nevim zda ten spinac je pri otevrenych dverich spojeny nebo rozpojeny ale to je celkem jedno). Predpokladam to delaj jen jedny dvere nebo i jiny?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 23. srp 2019 14:51 #194021

  • Pecik
  • Avatar uživatele Pecik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Auto se nenastartuje když otevřu dveře, špatně sis to přečetl.


Ve stručnosti to zopakuji.

Mám nastartováno-->otočím klíček, vytáhnu ho, motor stále běží, otevřu dveře-až nyní se motor vypne

Nemám nastartováno-->zavřu řidičovi dveře, kontrolky svítí, otevřu je, kontrolky zhasnou,..atd. dokola

Dělá mi to od té doby co jsem zapojil zemák od baterky provizorně jinam, bohužel zatím nikdo kdo má vw t4 neotevřel kapotu a nevyfotil mi kde má být zapojený.

V první řadě bych chtěl vrátit ten zemák tam kde byl z výroby a pak se uvidí...

Zítra udělám další video a lépe to popíšu, abychom si rozuměli. Chápu že to tu je docela chaotické se v tom vyznat.
VW T4 Caravelle 1998 2.5TDi 75Kw ACV 7DB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Pecik.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 23. srp 2019 17:25 #194022

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 415
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
A není v tom autě nějaký zapomenutý alarm a imobilizerem který vyhořel tím coudem z palubky a teď si dělá co chce?
Jinak asi nejlepší se ponořit do schémat a hledat. Případně vyvrhnout auto a hledat taky.
Viděl jsem ze mas u svorky na baterku přitažené nějaké další kabely.... V momentě kdy se ti odpojila kostra ti šlo kostreni po těchto kabelech.
Pokud si po upadnutí hlavní kostry nenastartoval klidně si někde něco oddělal protože to kostrilo přez ten Bastl ...... Neznám úplně T4 tak neumím cíleně poradit.
Už se mi ale stalo že si někdo takhle připojil zesilovač na anténu a při nastartování mu shořel koax od antény a další věci..... On byl ale takový "profík " že to nedal ani na "+" pojistku....
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

otočím klíček a vytáhnu ho, ale motor stále běží 23. srp 2019 20:54 #194023

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2076
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 208
Vsechno co pises napovida tomu, ze tim ze otevres dvere se ti rozpoji prvni poloha zapalovani klicku (cimz se taky chcipne motor) a tim ze je zavres se ti zase pripoji, takze se ti rozsviti palubka - mas zkratovany dverni kontakt na prvni polohu klicku.

S kostrenim baterky to nema co delat. Takle tlusty kabel je skutecne na 90% hlavni kostra a jedine co se mohlo stat je, ze tam mas pod tim srouboem moc velky prechodovy odpor a jde ti klidne startovaci proud buhvi kudy. Kam na T4 vede nevim, neb ji nemam, ale normalne vede od baterky nekam na kastly nebo motor (jestli tam a dal si ho na knap tak se nedivim ze to urvalo, protoze to musi mit vuli kvuli hybani motoru), muselo ti tam zustat oko pod sroubem a z nej to je vytrzeny.

PS: S tim startovanim dverma jsem si delal srandu.. i kdyz v podstate to tak bude, jen to nemas dotazeny az na starter. :)
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.313 sekund

Login