Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 09. pro 2020 11:04 #200234

  • churchill
  • Avatar uživatele churchill Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,

prosím doporučte mi, kdo by uměl opravit... Oběhové čerpadlo pod chladičem běží pořád i bez klíčku v zapalování a vybíjí baterku (aktuálně odpojené). Asi odešlo nějaké čidlo / spínač, co to spouští. Je to T4 rv 2001.

Předem říkám, že "jsem blondýnka, co kroutí volantem" a sám si to neopravím :). Potřebuju asi někoho, kdo zná T4 a elektriku.

Díky
T4 Multivan, 2,5 TDi, 111 kW, r.v. 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 09. pro 2020 17:24 #200238

Možná se zeptám dost blbě , ale jaké oběhové čerpadlo.
Co je to za T4 - transporter,multivan,caravele či co?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 09. pro 2020 21:57 #200242

  • churchill
  • Avatar uživatele churchill Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Pochopil jsem, že je to na chlazení motoru, aby se nepřehřál... Je to Multivan.
T4 Multivan, 2,5 TDi, 111 kW, r.v. 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 09. pro 2020 23:13 #200243

Počítej, že to nebude jen tak. Čerpadlo je řízené z climatroniku - teda jestli ho máš, ale multivan z 01 by snad mít měl... :-)
Že jede bez klíče, je normální. Musí - je to dochlazovací čerpadlo, tedy chladí zbytkové teplo po vypnutí motoru.
Máš nezávislý topení?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Poděkovali: churchill

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 10. pro 2020 11:44 #200250

  • churchill
  • Avatar uživatele churchill Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Climatronic mam. Nezávislé topení nemám. Uvažuju o číňanovi, 10k+ za jetý značkový topení se mi dát nechce. Na použití 2x za rok, by mohlo stačit...
No, s tím chlazením nemám moc radost. Uvidíme. Dostal jsem tip na nějakýho týpka za Libuší. Už nevím za kým jít...
T4 Multivan, 2,5 TDi, 111 kW, r.v. 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 10. pro 2020 12:25 #200252

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 724
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Setkal jsem se s tim ....... nejaky vocas u brachovo Caravelly to zapojil do spatne zdirky stejne barevy pod palubkou.
Zkus si odpojit 4pin cidlo na chladicim jezkovi ten by mel ridit spousteni toho cerpadla.
Schemata jsou na to na T4 wiki.
Byla to pakarna to vyzjistit. Me to trvalo cca 5 hod nez jsem na to prisel prozvonil vsechny kabely atd. a zapojil spravne.
Muze to byt take rele co je za klimatronikem... :-D to jsme posleze vyloucili protoze jsem tam soupnul ze sveho auta.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 11. pro 2020 12:41 #200260

měl jsem ten samej problem.odešel snímač(spínač) teploty. nejsem si jistej jestli je přímo na přírubě u hlavy nebo to bylo to čidlo na spodní hadici k chladiči.stačí odpojovat čidla než se ti to čerpadlo vypne.je to na dochlazování po vypnutí motoru.odkud jsi?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 20. čen 2022 20:17 #206727

  • D.A.N.
  • Avatar uživatele D.A.N.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, právě řeším to samé, elektrická pumpa stále běží, jde vypnout pouze vyndáním pojistky číslo 19 (10A)
Čidla teploty jsem zkoušel odpojit, jsou 3 vedle sebe v takovém plastovém domku, jo jedná se o multivan T4 VR6 motor AES a ani jedno s tím nesouvisí.
Našel jsem někde že to ovládá relé číslo 53, u pojistek jich je pět a ani jedno to není:-)
Takže informace že za klimatronikem je ještě jedno mě potěšila. Takže klimatronik ven? nebo se tam dostanu nějak z boku?
Díky.
Dan.
VR6 103 Kw mit LPG bombe

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Doporučte servis - oběhové čerpadlo jede pořád 22. čen 2022 07:02 #206738

  • D.A.N.
  • Avatar uživatele D.A.N.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
S tím Climatronokem to je pěkná blbost, aspoň teda u modelu z r. 1996.
Pumpu spíná modrý teplotní spínač na křížení hadic nahoře u přepážky poblíž vstupu k výměníku do kabiny, takže žádné relé,
pumpa bere cca 0.8 amper, pojistka je na místě 19, desetiampérová. (Multivan VR6, AES, rok 96)
Čus.
VR6 103 Kw mit LPG bombe

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.199 sekund

Login