Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - AUTOBATERIE MOTORU

Re:T4 - AUTOBATERIE MOTORU 05. bře 2015 15:07 #152089

  • Ciza
  • Avatar uživatele Ciza
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 96
  • Obdržená poděkování 1
Tak ta exide stala 2606kc a dneska rano trocha mrazik, musel jsem predtim zhavit 3x a kdyz to nechytlo na drc, tak po dvou pokusech konec a kabely, ted i s ventilatorem to toci lip nez octava :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - AUTOBATERIE MOTORU 18. bře 2015 05:19 #152578

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Taky se musim pochlubit vcera jsem dal novou baterku autopart plus 110Ah 950A a toci to neskutecne.Jen se prevali starter a uz to frci.Je fakt ze jsem trochu poladil starter byla spatna civka.

odesláno ze Sony Z3 compact pomocí Tapatalk
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 19. čec 2015 11:23 #157343

  • celer
  • Avatar uživatele celer
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 95
  • Obdržená poděkování 0
Muzu nekoho z Vas poprosit o foto jak se tam ta 100 ah Exide vejde? Mam furt pocit, ze pres ty husi krky co lezou za baterkou z kabiny a miri smeremm k blatniku se to tam nemuze vejit... Meril jsem to i metre. a furt mi to nejak nevychazi. Diky predem.
Multivan Atlantis 2,5 TDI 111 kW 2001
Opel Zafira 2,21 A/T,
Gilera Fuoco 500 ie

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od celer.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 19. čec 2015 13:56 #157346

  • Frosty
  • Avatar uživatele Frosty
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 127
  • Obdržená poděkování 6
Vleze tam , neboj se ale je to ,,sranda'' prave kvuli tem vsem kabelum a prkotinam kolem je to hra na nervy... :cheer:
Já ji tam cpal asi pul hodiny :angry:
VW T4 Multivan , 75 kw 1997.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 18. led 2016 23:11 #162178

  • Frosty
  • Avatar uživatele Frosty
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 127
  • Obdržená poděkování 6
Ahoj vsem. Chci se zeptat. Kdyz pouziju d3wz nezavisle na 40minut a pote zmerim klidove napeti ukazuje 12v nebo dokonce i 11.9v . je to.normalni? Nikdy predtim kdyz byla baterie nova jsem to nemeril ale ted se mi stalo ze jsem kvuli.tomu uz i nenastartoval jednou tak sem to zacal merit. Minuly rok sem nemel zadny problem.ted mam obavy.
Baterie exide premium 100ah 900a. Koupena pred rokem a 2 mesici.
VW T4 Multivan , 75 kw 1997.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Frosty.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 19. led 2016 08:05 #162184

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 287
Vodník žere hodně proudu, a když není baterka úplně nejlepší, dokáže jí za hoďku vysát. Nepouštěj to tedy na 40 min, ale třeba jen na 20.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 19. led 2016 18:46 #162198

Jestli za hodinu, tak to je baterie na hranici smrti. Kdybys napsal za 3 hodiny, tak to beru... Když topím příhřevem, tak to celé má odběr kolem 10A - odběr mají v podstatě spíš větráky, než vodník, pokud někdo fouká naplno, tak možná 20A. Za hodinu to tedy vezme cca 10Ah, v extrému 20 Ah z baterie. Průměrná baterka v T je 80tka, takže pokud je za hodinu mrtvá, jsou 2 možnosti. Je buď špatná nebo nenabitá, nebo je 30 pod nulou a baterka totálně vymrzlá.
jinak zlikvidovat baterku za rok není tak velký problém, v práci používáme baterky pro napájení měřících přístrojů - jedou dá se říct v trakčním režimu. Nová baterka je do roka a do dne téměř k nepoužití, a to neměříme zdaleka každý den. Spíš tak jednou za týden. Nabíjí se hned po použití (po návratu z terénu).

ještě jedna věc, čím měříš a kde měříš?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 19. led 2016 22:36 #162205

  • Frosty
  • Avatar uživatele Frosty
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 127
  • Obdržená poděkování 6
Ted jsem meril jen pres 12v zasuvku uvnitr vozu. Voltmetr od firmy lampa-italy. V sobotu uz bych mel mit doma primo svorkovej voltmetr na baterku. Myslim ze nemecka firma ale ted nvm nazev. Je pravda ze jsme tedka meli kolem -11 dva dny a jel jsem 2x kratkou trasu 22km tam a potom zpet po 7hodinach. Tak me napadlo ze by baterku nemusela byt plne nabita. Nvm kolik potrebuje km k plnymu nabiti. Asi budu muset vic planovat dopredu a kdyz odjedu takto kratkou trasu tak se doma napichnu na bosch c7 a uvidime jak moc bude dobita ci ne.
VW T4 Multivan , 75 kw 1997.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 19. led 2016 23:22 #162209

V zasuvce to není úplně ideální. Navíc tady ty přístroje, které jsou napájené z měřené zásuvky nemají nic moc přesnost - může tam být o pár desetin mimo.
No. Jestli to provozuješ tak, že půl hodiny topíš, pak nastartuješ, ujedeš 22 km (nevím odkud jsi a co jezdíš, takže odhaduju), takže po 15-20 minutách vypínáš motor, tak počítej s tím, že to uděláš ještě tak 2x a dojezdíš. Ideálně těch 22 km od domu :-)
Pro plné nabití potřebuješ poměrně dlouho, baterie je ochotná si vzít proud tak kolem 20-30A, ale jen chvíli. Po pár minutách - zvlášť v mrazu - nabíjecí proud klesá. Většinu času, když jsem to kdysi dávno zkoušel měřit v jiném autě, byl trvalý proud do baterie mezi 15-20A. Takže pro plné nabití (tehdy 60 Ah baterky) by to chtělo tak 4hodinovou jízdu. Tuším, že to bude všechno k sobě v přímé úměře.
Takže když topíš bufem, musíš pak minimálně stejně dlouho jet na to, abys pokryl to, co vybralo topení (účinnost baterky taky není 100% ale spíš tak 70%). No, a pak ti ještě zbývá to, co sebral start...
Holt na tyhle maškarády je ta druhá baterie docela dobrý výmysl. Sice si třeba nezatopíš, ale pojedeš. Já už mám skoro shromážděné krámy a chystám se na to.

Mimo jiné při nízké teplotě je potřeba vyšší nabíjecí napětí pro plné dobití!! baterka se v mrazu ani nemůže úplně nabít. Altíkem ji v -10 nabiješ odhadem tak někam k 70% nejvíc. Prostě všechno jde opačně, než by bylo potřeba.

nejlepší na tom všem je to, že všichni přepokládají, že bufík pod 12V nejede, takže v podstatě baterku nevybiješ. Prostě buf nebufne, tak to vypneš a jdeš pryč. Můj kousek D3WZ ale vesele fičí i při 11V na baterii. Docela jsem se divil, byl to test na špatné baterce, při žhavení tam bylo snad 10V, start ale normálně prošel a buf začal topit. Doma jsem to zprovozňoval na 12V NiMh baterce z vrtačky a šlo to taky, při žhavení jsem na bufu naměřil dokonce 9,5V (dlouhé dráty..) Takže bacha na topení z motorové baterky :-))
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 20. led 2016 01:48 #162215

  • Frosty
  • Avatar uživatele Frosty
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 127
  • Obdržená poděkování 6
Honzis,diky moc. Skvele si to popsal.presne tak jsem si predstavoval ze mi to nekdo cely vysvetli jak presne to funguje kolem ty baterky a bufu. Dam jedno moje poznani. Stara baterka byla 72ah a kdyz sla do kopru tak opravdu buf nezacal fucet proto jsem poznal ue musim vymenit.ale ted to nedela z cehoz sem soudil ze baterie je ok ale nejspis teda nebyla plne dobita. Takze z toho vypliva. Ze kdyz pojedu kratky rito doma ihned napojim nabijecku.Abych na dalsi rito at uz dlouhy nebo kratky zazopil a v klidu nastartoval a mel full nabito. Jeste otazka nemas zemereno kolik Ah sebere jeden start na nasich krabickach?
VW T4 Multivan , 75 kw 1997.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 20. led 2016 17:14 #162264

Kolik vezme start nemám tušení, ale nebude to mnoho. Proud je sice šílený, ale po krátkou dobu. Spíš jde o to, jestli je baterie v takové kondici, aby tam tu energii dokázala dostat. Dobrá baterie startuje o při 11 V bez zátěže.
Lehký odhad je někde v nízkých jednotkách Ah. Sice bereš 40A do svíček, ale ne déle než minutu. Startér vezme 300A, ale ne déle než 10 vteřin. Takže v podstatě nic, možná tak 2Ah.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 11. čec 2016 16:20 #168706

Diky chlapi. Varta 100ah. Sedi akorat! Je tam a opet se startuje na drc.
T4 2.5TDi 75kw Syncro Short

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 27. lis 2018 23:32 #189416

  • Bosna
  • Avatar uživatele Bosna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 84
  • Obdržená poděkování 6
Ahoj všichni, nevíte někdo kam vede hadička odvzdušnění startovací baterky?Dnes jsem vytáhl baterku a nevěděl jsem že tam ta hadička je a od někud jsem jí vytrhl je asi dvacet cm dlouhá a na konci je spojka takže asi nekam pokračuje.Díky.
T4 multivan syncro 99

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - AUTOBATERIE MOTORU 03. čen 2020 12:00 #197906

Bosna napsal: Ahoj všichni, nevíte někdo kam vede hadička odvzdušnění startovací baterky?Dnes jsem vytáhl baterku a nevěděl jsem že tam ta hadička je a od někud jsem jí vytrhl je asi dvacet cm dlouhá a na konci je spojka takže asi nekam pokračuje.Díky.


Ahoj, tohle by mne taky zajímalo. Díky H.
VW T4 2,5TDI 111kW Multivan (Black Pearl)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.209 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/