Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Vstřikovače

Vstřikovače 05. led 2013 13:41 #110708

  • zivlik
  • Avatar uživatele zivlik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 40
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, máte někdo názor na takový čištění vstřiků?

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928
T5 Caravelle 2008, 128kW, 4 motion, Long, chip, bez DPF, sportovní filtr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 05. led 2013 13:58 #110710

  • zivlik
  • Avatar uživatele zivlik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 40
  • Obdržená poděkování 0
Ještě jeden dotaz, hodnoty korekce vstřiků (mám -58,-48,-68,-55,-70), že se podle toho pozná stav vstřikovačů??
T5 Caravelle 2008, 128kW, 4 motion, Long, chip, bez DPF, sportovní filtr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 05. led 2013 16:59 #110722

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 87
  • Obdržená poděkování 1
Korekce vstřiků? Pokud tím máš na mysli hodnoty na kanálu 13. tak je to toto:

013 Regulace klidného chodu
Naměřené hodnoty při volnoběhu
1) Odchylka množství vstřikovaného paliva válce 1:
[mg/zdvih]
2) Odchylka množství vstřikovaného paliva válce 2:
[mg/zdvih]
3) Odchylka množství vstřikovaného paliva válce 3:
[mg/zdvih]
4) Odchylka množství vstřikovaného paliva válce 4:
[mg/zdvih]
5) Odchylka množství vstřikovaného paliva válce 5:
[mg/zdvih]
požadovaná hodnota: -2,8...+2,8 mg/zdvih
+...mg/Z: příslušný válec je málo výkonný a proto je zásobován
větším množstvím paliva
-...mg/Z: příslušný válec je velmi výkonný a proto je zásobován
menším množstvím paliva

Zobrazované hodnoty jsou max. od -2,9 do +2,9
Pokud to u nějakého válce ukazuje vysoké odchylky, ještě to neznamená, že je špatný vstřik. Řídící jednotka se snaží pouze z nějakého důvodu dohonit stabilizaci tím, že tam posílá víc nebo míň paliva.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 05. led 2013 17:22 #110725

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Zivlik - můj osobní názor je takový že někdo odflákl čištění v ultrazvuku - kdo ví jestli vůbec proběhlo... Protože si alespoň já myslím že nad kvalitní ultrazvuk není.

Jestli je teda měl znečistěné, je možné že mu to pomohlo ale jak říkám, pochyboval bych o tom ultrazvuku. Je možné že toto vyčistilo i tandem a kanály v hlavě, ale to nemá s hodnotou vstřiku na prvním válci asi nic společného :-k

Známý na dvojkové Octě PD 103kw + chip (najeto 140tis km asi skutečných, ale kdo ví) nechal vstřiky vyčistit v ultrazvuku, opravdu to udělali pořádně, byla to profi čistička a né co si každý koupí za pár tisícovek. Pak je možné že to ani nečistí :lol: K tomu vyměnil "mačkátka" na PD vstřikách a seřídil vůle od vahadel tak jak mají být a poznatek? Auto jelo jak z praku předtím, ale jak jede teď? D:_)10 A Jelikož je nafedrovaný naftou, tak předtím si jen tak pokuřovalo, teď kouří o dost víc - vstřikem proteče více nafty (není ucpaný) a spotřeba při klidné jízdě se oproti předtím snížila.

To s tím VIFem napřímo zkoušel asi před rokem a to skoro nic neudělalo... Ten ultrazvuk evidentně jo :)

Ale takhle... ten vif je levnější a o dost méně pracný takže zkusit to můžeš, za to nic nedáš, ale nenecha se ošálit placebo efektem :-k

S těma hodnotama je to jak píše Mudd. Ty tvá čísla jsou asi od něčeho jiného :-k

Každopádně také jak píše Mudd - to že by tam byla veliká hodnota od nuly (třeba +2,5) neznamená že je vadný vstřikovač. Ale třeba válec má menčí kompresi a kdyby tam šla dávka třeba 0,5 - motor by se klepal. Takže aby motor měl plynulý chod, jednotka takhle jednotlivé válce dorovnává dávkou nafty.
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 06. led 2013 08:16 #110781

  • zivlik
  • Avatar uživatele zivlik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 40
  • Obdržená poděkování 0
Díky za info. Hodnoty jsou z diagnostiky Bosch (nic nepřehlednějšího sem neviděl), označené jako korekce vtřiků. :shock: Víte někdo kolik stojí demontáž a montáž vstřiků a jejich vyčištění a nastavení? Víte někdo o slušné diagnostice na T5 pro domácí použití? :D
T5 Caravelle 2008, 128kW, 4 motion, Long, chip, bez DPF, sportovní filtr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 06. led 2013 08:27 #110782

  • zivlik
  • Avatar uživatele zivlik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 40
  • Obdržená poděkování 0
S diagnostikou jinam, už vím :-)
T5 Caravelle 2008, 128kW, 4 motion, Long, chip, bez DPF, sportovní filtr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 06. led 2013 09:52 #110785

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Pokud chceš aby to někdo skutečně odzkoušel a dobře opravil, asi bych nejezdil do Bosch servisů. Nevím odkud jsi, jestli z Prahy nebo to nemáš daleko, asi bych zajel do servisu čerpadel a vstřiků na Slivenci. Myslím že se to jmenuje K+S čerpadla :-k

Edit: tady je jejich webovka http://www.ksdiesel.cz/kontakt.php

o vstřikách tam nic nemají napsáno, ale když jsem se ptal na PD vstřiky, tak mi řekli že to dělají, že na to mají originál stolici a že není problém. Ptal jsem se i na seřízení sportovních trysek, tak to říkali že nikdo nedělá, ale že je potřeba je seřídit. Každý totiž jen vymění špičky a vstřik jde zpátky do motoru #-o
Takže prý jelikož ty hodnoty sport. trysek stolice nezná, musí se to seřídit manuálně podle mg/střik do odměrných válců ;)

To je sice jentak mimo, ale někomu by se to taky mohlo hodit. Na cenu jsem se ale neptal, to bude stejné jako jinde...
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vstřikovače 27. lis 2018 18:51 #189414

Ahoj můžu se optat jestli tyto hodnoty jsou ok? Diky



VW Multivan 2,5TDi 128kw,2003
Mišák Pajero 2,5td off-uprava
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.

Vstřikovače 23. kvě 2019 09:30 #192477

  • mekie
  • Avatar uživatele mekie
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 159
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 12
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo nějaký názor na tento problém. Dělal jsem repasi hlavy a dával nové vstřiky - motor má 420tis.km. Teď po nastartování při studeném motoru ráno to jede vždycky 1-2 vteřiny nepravidelně a 4 vstřiky mají hodnotu -0,15 a třetí válec má 2,35. Po těch cca dvou vteřinách se to srovná a všechny vstřiky mají stejnou hodnotu. Dá se s tím něco dělat? Asi to ničemu nevadí, ale sere mě to. Motor 2,5 AXD 96 kW.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mekie.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.271 sekund

Login