Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: 2.5 128kw hlucny motor, rechta

2.5 128kw hlucny motor, rechta 27. úno 2013 22:53 #114439

Zdravim vsechny, mam takovy bonbonek ....motor bezi dobre ,jde dobre za plynem i relativne klidny chod. je ale neskutecne hlucny. Volnobeh se jeste da, ale pri pridani plynu (staci se ho jen dotknout) zacne vyluzovat rechtavy zvuk podobne jako transit(ford). nejsem schopen pochopit co to muze delat. Je to jak pri sojicim tak jedoucim aute. Chvilema uz bych rekl ze jsou to hydra, ale nesedi mi to zase na polohu plynu(pedalu). Jak rikam i pri napr 1200 otackach lechce se dotykajic plyn pedalu- zvuk velice podobny rechtani klasickeho transita. coz pravda neni u T5 zdravy zvuk, ikdyz to neni motor z tech nejtizsich. Da nekdo nazor ?...budu vdecny :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 28. úno 2013 10:21 #114462

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Viděl bych to nejpravděpodobněji na projeté hydroštely a vačku.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 28. úno 2013 11:11 #114466

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Jaký olej tam byl dávaný/je používaný by mě zajímalo jako první.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 28. úno 2013 17:43 #114495

zdravim,
olej je 10W40 polosyn- plnou bych do toho nikdy nedal, je to pro me nezname aut6, ojete a koupeno z druhe ruky, uz jsem takto zadrel jedno PD Sharan, kdyz jsem ho nakrmil plnym syntem danym primo od vyrobce pro provoz daneho motoru. Ale jak se rika ,, tonouci se stebla chyta....NE olejem to neni. Museli by jste to slyset na vlastni ucho :D ,opravdu se to tezko popisuje.
Jinak na ty hydrostely to opravdu nevidim, vacka je cista a ja psal, ze se staci dotknou plynu, otacky popojdou o 50/MIN a okamzite zacne hlasite rřechtat, hydra by to delaly v prevazne casti otacek, mozna pri vyssich by se stracel cinkot od nich.
Jeste me napada predvstrik, staci aby do toho predtim vlezl nejaky rozum a sestavil rozvody zle a je to, mrknu na Vagu. Jen nevim jestli je vacka na klinek, nebo na konus na ozub kole, abych mohl s jistotou tvrdit, zr to vubec jde dat spatne ta vacka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 28. úno 2013 17:52 #114496

  • paia2
  • Avatar uživatele paia2
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
no tak 10ka je určitě špatně má se tam dávat plná 5W30 a když už teda ne tak max 5w40 pro pd ale určitě ne 10w40 neblázni do tohohle motoru zákaz,to už si stoho možná sedřel nikasily #-o
vw multivan 2.5tdi 96kw + 15%chip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 28. úno 2013 19:00 #114499

plnou tam muzes dat az se presvedcis na vlastni oci sundanim alespon vika ventilu, ze tam neni moc karbonu- jak rikam: nevis co tam dali pred tebou. Plna karbon rozpusti a klidne to zadres.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 28. úno 2013 19:34 #114507

  • paia2
  • Avatar uživatele paia2
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
tou 10kou to odděláš určitě v tomhle motoru nemá 10w 40 co dělat vůbec do pd se nesmí dávat a ještě k tomu do r5,no počkej co ti na to řěknou znalejší ale pročti si tady něco o olejích a uvidíš sám ale je to určitě sebevražda D:_)14
vw multivan 2.5tdi 96kw + 15%chip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 01. bře 2013 08:25 #114536

Možná budu motat jablka a hrušky, ale přesně to samé mi dělalo u citroena. Ale tam bylo čidlo na jedné trysce a to štelovalo jakoby "předstih" a když zablbnula, tak to klapalo jako sviňa. Ale nevím jestli T5 něco takového má.
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 01. bře 2013 09:43 #114539

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Ahoj, tak především bych řekl, že tam před tebou nikdo polosyntetiku nelil. Určitě ne do tohodle motoru :roll: Takže bez problému bych tam nalil plnou.

Ale- na diagnostice jsi byl? závady? Měřené hodnoty vstřikovačů jsou v jakých hodnotách?
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 04. bře 2013 09:15 #114696

s tim olejem chlapi mate urcite pravdu, ale asi by jste se divili, ceho jsou vseho lidi schopni.... v kazdem pripade tam plna pude.
jinak vsriky na Vagu se ukazujou v pohode, nijak velke rozdily, takova klasika bych rek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 04. bře 2013 14:28 #114706

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18

mirinhickel napsal: zdravim,
olej je 10W40 polosyn- plnou bych do toho nikdy nedal, je to pro me nezname aut6, ojete a koupeno z druhe ruky, uz jsem takto zadrel jedno PD Sharan, kdyz jsem ho nakrmil plnym syntem danym primo od vyrobce pro provoz daneho motoru. Ale jak se rika ,, tonouci se stebla chyta....NE olejem to neni.


Pleteš si patrně třídy,normy,specifikace,viskozitu...
Častý to jev,mnoho lidí,ve víře,že motoru pomohou,mu ubližují.
Vyznat se v olejích je složitější,než se zdá.
Nikdo jim dokonale nerozumí,nemáme laboratoře,a vybavení,ale jistě víme,že polosysntetika je lepší než plná. Tohle je absolutní ale absolutní kravina!
oleje třídy 10w40 mohou být minerální, syntetické i plně syntetické :!:
Zvěsti o zadření motoru při záměně polosynt.oleje za syntetický či opačně z titulu nečistot a úsad v motoru jsou holý nesmysl! Nemá to ani logiku ani opodstatnění,předsudky a pověry,nic víc.
Povinná četba pro všechny,kromě těch,co kupují nové a za dva roky ho dávají pryč:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.p...166&p=114705#p114705 ">viewtopic.php?f=43&t=4166&p=114705#p114705<!-- l -->
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.5 128kw hlucny motor, rechta 26. čec 2021 13:30 #202823

Dobrý den, nedávno jsem narazil na tyto služby: www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/ kdo by měl nějaké zkušenosti, tak budu rád, kdyby jste mi napsali. Plánuji odhlučnit celé auto, tak se chci obrátit na kvalitní servis.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.222 sekund

Login