Já bych radši VW, ale bohužel zrovna pumpu jsem narychlo sehnal Meyle protože jsem čekal že ji tam hned budu dávat. Prd... Pak mi ležela doma a mohl jsem počkat na origo #-o
Ale třeba u mě jsem ji nemohl za boha dostat vem z motoru. Byla tam přituhlá a nedovedu si představit jak bych to dělal mít motor v autě (dělal jsem to na motoru venku) :-k A pozor, vypusť si vodu i z ní - zezadu má výpustný šroub myslím na 6ku imbus - jinak ti voda nateče do oleje jak ji vytáhneš.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=3209
">viewtopic.php?f=43&t=3209<!-- l -->
Jako servis bych udělal - všechny filtry (paliva, vzduchu, kabiny, podtlaku, oleje)
vyměnil bych olej v motoru
v převodovce
zkontroloval bych vůli hřídele a stav ložiska pod víčkem na převodovce ( u LP kola, černá zátka na převodovce z boku)
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=32&t=301
">viewtopic.php?f=32&t=301<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=4096
">viewtopic.php?f=43&t=4096<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=2981
">viewtopic.php?f=43&t=2981<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=3723
">viewtopic.php?f=43&t=3723<!-- l -->
Pak uvidíš co bude potřeba dál, do zimy by to chtělo žhaviče - diagnostika je nenapíše i když jsou KO.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=1381
">viewtopic.php?f=30&t=1381<!-- l -->
U těch žhavičů budeš mít rozebraný čumák, takže zkontrolovat uhlíky v altíku a jak jsou na tom ložiska v něm, a měli by se měnit volnoběžky (altík a klima).
Někdo nechává i zkontrolovat startér aby se to pak nemuselo zas rozebírat.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=3647
">viewtopic.php?f=43&t=3647<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=3059
">viewtopic.php?f=43&t=3059<!-- l -->
Spojka už asi bude měněná i s dvouhmotou, takže ta snad vydrží.
Nebylo by od věci vyměnit gumičky na vstřikách, nechat je vyčistit a při montáži seřídit vahadla...
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=2566&start=90
">viewtopic.php?f=19&t=2566&start=90<!-- l -->
Zkontroluj stav tisícihranu na PP poloose u převodovky. Jinak tě to někde nechá - takových už nás bylo, že
- Tam se fakt často protočí a stojíš.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=159&start=735
">viewtopic.php?f=8&t=159&start=735<!-- l -->
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... vodovek-t5
Zjisti si jestli máš příhřev Webasto (štítek na dveřích řidiče a nebo výfuk pod autem, na fóru je o tom hodně napsáno). V zimě by ses bez něj neohřál. Často je zanesené karbonem a nefunguje a nebo je zablokované. Tak to určitě zprovozni...
např.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=31&t=1539
">viewtopic.php?f=31&t=1539<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=31&t=1664
">viewtopic.php?f=31&t=1664<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=31&t=1444
">viewtopic.php?f=31&t=1444<!-- l -->
A v neposlední řadě rozvody: <!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=31&t=190
">viewtopic.php?f=31&t=190<!-- l -->
jestli cítíš kouř pod kapotou za studena...
No a na závěr bych auto nalogoval - tlak turba, stav vstřikovačů dle VAG aspoň, váha vzduchu,.. A potom bych jel na brzdu a chip D:_)23