Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Ze by turbo v haji ?

Ze by turbo v haji ? 14. čen 2013 00:49 #123106

  • Rerum
  • Avatar uživatele Rerum Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Zdravim vsechny, asi pred 14 dny jsem koupil t5 1.9 tdi natesenej jak su budu delat bydlitko na leto, ale . . . Zatim jen same problemy, no nicmene sem vsechny nejak vyresil az na jeden. Motor kdyz de o otacek chvilkama rachoti jako kdyby nekdrezonoval plech a zaroven ma ma diry ve vykonu kdyz pridam plyn a to jako ze velky uplne ztrati vykon ale pak se zase po dvou vterinach na vterinu chytne atd. Moje dedukce ze to asi bude turbo se potvrdila kdyz sem odpojil hadici na turbu, tu jak tam vede z vika a ouha zvuk rezonujiciho plechu prestal. Takze dle me neautomechanika to bude to turbo, muzete me to potvrdit at to nekupuju zbytecne :-) jo a pak sem to jen tak jako skouknul a zkousel povolit srouby jen jako jestli to zvladnu a mam prablem na ty asi olejovy kovovy trubicce jak jde do turba okolo celyho motoru ( proste jedina kovova) nejak me nejde povolit ta matka na ni, respektive bych ji asi povolil ale mam strach abych neurval tu kovovou trubicku , diky za reakce ;-)
( pardon za chyby vidim je tam ale nejde me to nabilu zpatky mazat jen napsat vely znovu sry)
T5 1.9 tdi po kroupach, to nejlepsi ma ale pred sebou. Auto jen pro čundry
Octavia lll na vsechno krom čundru a lesa
Peugeot Partner do lesa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 14. čen 2013 23:33 #123136

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
Zkus zahejbat regulací to jest ta kovová tyčka od podtlak.bandasky na turbu co vede přesně do středu mezi vejfukovou komoru a kompresor , zatlač na ní rukou jestli jde hejbat , nebo at ti někdo nastartuje a ty se našteluj at vidíš jestli se stáhne, muže to bejt i tou regulaací že je zanesená sazema ... sundej trubku nasavanýho vzduchu (ta od air boxu do kompresoru) koukni jak vypadaj lopatky,musej mít ostrý hrany! , sundej vejfuk a to samí , vem ta osičku a zkus jakou ma horizontální vůli ,..... ten přívod tlaku oleje je BUĎ A NEBO to už nezměníš , obruš jeden klíč aby se vešel až na ten holendr a zafixuj si ho tim , a druhym zaber jen za tu převlečnou matku , MŮŽE - NEMUSÍ to pomoct .... co průchodnost air boxu?, co váha vzduchu?, co čidlo °c a tlaku vzduchu?, co průchodnost EGR?, co naftovej filtr?, co průchodnost vejfuku?, co průchodnost IC okruhu?, VŠE JEN JAKO NAVOD K POSTUPU , NEBER TO JAKO STANOVENÍ ZÁVADY D:_)18
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 15. čen 2013 01:27 #123137

  • Rerum
  • Avatar uživatele Rerum Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Ou dekuji moc za rady :-) , dneska se toho stalo hodne takze jelikoz uz sem netrpelive zacal schanet turbo tak sem ho sehnal a to pouze za 3000kc od kamarada, usoudil jsem ze se bude hodit i kdyz nebude v riti. Klicek sem si zabrousil ale na mem starem turbu nepomohl, tak sem si to bodnul a slo to, turbo sem vyndal a zandal nove co ma cca 100000km a hle furt stejna zavada, tak sem si rek jeste ze stalo trojku mam jedno do rezervy. Zavada tedy jeste neni odstranena ale uz se k ni blizim, jelikoz jsem jen takovej domaci sikula a ne automechanik furt me vrtaĺhlovou jakto ze to vrzani a skripani prestalo kdyz vyndam tu ohromnou hadici od turba, nenapadlo me nic jinyho nez vytrhnout hadici z brzdoveho valce a ouha vykon motoru povyskocil do normalu tak jak ma byt uz nemel diry v plynu ale zvuky z motoru sly furt priserny, asi po hodine pokusu s hadickama okolo takve te kulicky snad zasobnik na podtlak sem se dobral ke zvuku asi teda, nejspis to dela jedna s tech dvou soucastek asi nejaky cidlo do kteryho jde podtlak a pak to jde k ehr ventilu, kdyz sem to cidlo odpojil a hadice spojil naprimo piskani prestalo, jen sem to radeji neprojizdel ale jen tak na volno eh zkousel a snad to bude ono, je to teda asi nejaky cidlo co popisujes nahore ale bohuzel nevim jaky je jaky a kde sou ale me blbne takovy to kdyz stojim zepredu a cumim pod hapnu to vlevo nahore jedna hadicka z nej vede k turbu, no uvidim v pondeli az bo koupim jestli sem se zbavil zvuku a srovnal ty diry ve vykonu nebo ne ? Jeste jednou diky za odpoved ;-)
T5 1.9 tdi po kroupach, to nejlepsi ma ale pred sebou. Auto jen pro čundry
Octavia lll na vsechno krom čundru a lesa
Peugeot Partner do lesa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 15. čen 2013 01:31 #123138

  • Rerum
  • Avatar uživatele Rerum Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Jo doplnim, vaha menena mam dve, filtry vsechny nove vcetne oleje na 15tkm, repasly altik a vymenena nejakejch kabilku a vycisteni zoxidovanejch kontaktu probehla hned, problemu na ute je vic ale k tomu az casem az to bude jezdit :-)
T5 1.9 tdi po kroupach, to nejlepsi ma ale pred sebou. Auto jen pro čundry
Octavia lll na vsechno krom čundru a lesa
Peugeot Partner do lesa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 16. čen 2013 01:00 #123155

  • Rerum
  • Avatar uživatele Rerum Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Tak opraveno po dlouhych peripetiich a pokusu automechanika co vsemu rozumel jsem si dneska sam vymenil intercoler a hle zavada odstranena, velky dik to HANZTD, za radu ohledne intercoleru ze tammuzu dat z 2,5 ze jsou stejny ;-) jeste jednou diky
T5 1.9 tdi po kroupach, to nejlepsi ma ale pred sebou. Auto jen pro čundry
Octavia lll na vsechno krom čundru a lesa
Peugeot Partner do lesa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 31. srp 2013 16:04 #126081

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 22
A tomu starému kůleru bylo co?
Zjistil jsi příčinu?
Byl netěsný nebo zanesený?
Jestli byl zanesený,možná se dá vyčistit?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 02. pro 2013 22:06 #131065

  • Rerum
  • Avatar uživatele Rerum Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Byl děravej, asi by to šlo opravit ale nováý sem koupil za 500kč tak jsem to neřešil. Vymontoval jsem si ho na vrakáči u kámoše z 2,5 :-)




Nepoužívej citaci, pokud odpovídáš na poslední příspěvek. Děkuji Mates
T5 1.9 tdi po kroupach, to nejlepsi ma ale pred sebou. Auto jen pro čundry
Octavia lll na vsechno krom čundru a lesa
Peugeot Partner do lesa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 29. pro 2013 17:08 #132523

  • čelda
  • Avatar uživatele čelda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
Tak chlapí dejte nějaký poznatek....
Před měsícem repas vstřikovačů,nová VP,olej,filtry.
Od té doby auto nemá stejný výkon co dříve......je to pocit jako by bylo na gumě...bez pořádného zátahu ......turbo občas zapíská v tahu...někdy jako dnes mám pocit jako by vůbec neběželo a jel jsem s holou 2.4 :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: po chcípnutí a další jízdě už auto zase jelo jako předtím a zátah turba byl znát......spotřeba o ca.0.5 více....což může být také tím že na to člověk více šlape když auto netáhne.
Po 2000 km jsem dolil litr oleje....což je dosti...... :-k :-k
VW T5 2.5 96kW 6kv.bufík,klima

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 30. pro 2013 08:55 #132545

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 88
  • Obdržená poděkování 1
To je ještě dobrý já dolévám litr oleje po 1000km, přitom turbo je po repasu, olej nikde neuniká a nikam neteče, auto nečudí.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 30. pro 2013 13:24 #132550

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Já olej nedolévám za 10 000km vůbec ;) Prostě nechybí, nežere ho to...

Jinak repas vstřiků - jsou po nasazení seřízená vahadla? - viz obrázek

Podtlakové hadičky na svém místě? Konektory taktéž?

Gumičky vstřiků namaštěné při usazování aby se nežvýkly? (předpokládám že se dávali nové)

Kdyžtak nalogovat hodnotu váhy vdzuchu a tlaku turba. Motor, Měřené hodnoty, Skupina 003 a 011 (takový základ), potom se uvidí co dál ;) Log dělat na trojku od volnoběžných otáček až přes 4000ot. Neustále držet plyn na 100% a dělat to do kopce.
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 30. pro 2013 15:57 #132555

  • čelda
  • Avatar uživatele čelda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
Ok.Dík.
Dg.po novém roce udělám...uvidíme.
VW T5 2.5 96kW 6kv.bufík,klima

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ze by turbo v haji ? 14. led 2014 17:02 #133220

  • čelda
  • Avatar uživatele čelda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
Výše jsem popisoval problém.....auto bylo v servisu a sdělili toto:

Dle dg.....turbo tlačí dobře,váha vzduchu ok, vsřiky ok,snímač plnění turba ok...
na dg. vše ok......ale...!!!! prý byl ucpaný katalyzátor.....je to vůbec možné a jak by se to stalo.....tím jak chvilku stávkovaly vstřiky..že by...???
Zítra jsi du pro auto tak uvidíme.......
VW T5 2.5 96kW 6kv.bufík,klima

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.238 sekund

Login