Mě převložkování přišlo na cca 80.000,- i s výměnou vačky, vodní pumpy atd. Písty se použily původní s novýma kroužkama, jen jeden byl načatej tak se musel dát nový.
Toto jsem našel ve svých poznámkách:
5.3.2014
- auto do servisu, problém s válcem, špatný tlak na pátém válci (10), sundání hlavy, zjištěno odloupnutí nikasilu na pátém válci + prasklé pístní kroužky + ošoupaný píst
- komplet rozebrání + odstrojení motoru, blok + klikovka dáno na vyvložkování 10.3.2014 - Motoservis Kasl
- 3.4.2014 blok zpět - vyvložkování válců, překroužkování pístů + dodán 1 starší píst, výměna ložisek klikovky, šály ojnic původní, srovnání bloku, vyčištění ,
- oprava hlavy - nová vačková hřídel + 7 zdvihátek (ošoupání na 5 válci), ložiska vačky, těsnění ventilů, zabroušení ventilů
- lanko ruční brzdy
- poloosy - vyčištění, namazání, výměna spon manžet
- Výměna volnoběžky alternátoru
- Výměna vodní pumpy
- výměna vzduchového filtru
- výměna žhavících svíček 2x
- výměna hadice servořízení
- výměna palivového filtru
- nový olej + filtr ,
- doplnění provozních tekutin + náplň klimatizace
- nastrojení motoru + hlavy, nová těsnění
- 11.4.2014 převzetí, cena 49.639,-Kč (materiál 30.000,-Kč)