Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Multivan T5 3.2

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 20. led 2017 15:43 #173189

[quote="Tlama" [/quote]

samosebou atmosféra, ale existujou kity s turbem, s jedním to má myslím 340 kobyl a se dvouma přes 500 :D :D
VW T6 Multivan / 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 GP, Long 2,0i 103kW/ 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 Long 3,2i / V6 / manuál / 4motion / 173kW

Ducati 999R
Ducati 900SS
Moto Morini 500S
Benelli Tornado 650 SP
Yamaha XS500

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 20. led 2017 21:01 #173192

  • Tlama
  • Avatar uživatele Tlama
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 1
jo tak to je super....v T4 mám benzína a jsem s tím opravdu spokojen ale T5 bych chtěl taky benzínovou...tohle bude ta správná volba...díky za odpověd
VW T4 syncro allsperre 2,5i 85kw LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 23. led 2017 15:38 #173251

kdyby si chtěl koncem února bude sanitka, dlouhá, vysoká 3,2 V6 syncro za směšný peníze ;)
VW T6 Multivan / 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 GP, Long 2,0i 103kW/ 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 Long 3,2i / V6 / manuál / 4motion / 173kW

Ducati 999R
Ducati 900SS
Moto Morini 500S
Benelli Tornado 650 SP
Yamaha XS500

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 07. úno 2017 20:46 #173746

  • brdek
  • Avatar uživatele brdek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Pánové, poprosím o moudra...
Zvažuji zda koupit T5 s naftou 2.5 nebo s benzinem 3.2 a samozřejmě jít do LPG.
Pročetl jsem toho spoustu, ale stále nejsem rozhodnutej. Navíc většinu života jezdím na naftu.
Zkušenost mám s T4, ale u T5 mi přijde, že tak u 5 - 10% naftáků pojde motor mezi 100 a 150 tis., což je strašný.
(Automat u benzínu mi vyhovuje kvůli mojí L noze.)
T5 Caravelle V6 ...
Oktáva 1.6 TDi 7speed
ex. T4 1.9TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 07. úno 2017 22:41 #173749

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Já taky nedal na naftu dopustit, až jsem se projel VR6 v t4, a R32 v t5. Jsem z auta nadšený, z automatu taky, třeba na narozdíl od dsg ti necouvne při rozjezdu.

Vždyť R32 je stejný systém motoru jako v Bugatti Veyron jen bez přeplňování co chceš víc??? A jezdím pod 2 kč za 1 km a to to fakt nešetřím.

Rrrrrrrrr32 a TenDýmIgnoruj ;)
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 07. úno 2017 23:09 #173751

  • brdek
  • Avatar uživatele brdek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Dík, můžu mít ještě jednu drzou prosbu - odkud jste, šlo by se s tím kousek projet? Ani to nemusím řídit, jen v tom jet. Díky.
T5 Caravelle V6 ...
Oktáva 1.6 TDi 7speed
ex. T4 1.9TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. úno 2017 08:18 #173757

nesedej do toho, páč pak už nebudeš chtít nic jinýho ;) já měl celý život naftu a potom co mám tenhle motor už NIKDY NAFTU ;) :) mě to připadá jako když přesedneš z Avie do Transportera, asi takovej je rozdíl mezi naftou a tímhle motorem, nejen ve zrychlení, ale hlavně i v tichu, pohodě a absolutně bez vibrací :ohmy: :)
VW T6 Multivan / 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 GP, Long 2,0i 103kW/ 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 Long 3,2i / V6 / manuál / 4motion / 173kW

Ducati 999R
Ducati 900SS
Moto Morini 500S
Benelli Tornado 650 SP
Yamaha XS500

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. úno 2017 13:57 #173771

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Jo svatá pravda, teď jsem se projek v superbu rok 2008 2,0 tdi a fakt jsem měl pocit že řídím zbíječku....

Klidně tě svezu, jsem z Prahy. Ale neprodám ani za cenu nového!!!
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. úno 2017 18:36 #173780

  • brdek
  • Avatar uživatele brdek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Dík, cílem je to zažít, ne někoho obrat o jeho miláčka :-)
Já jsem od Brna, ale do Prahy poměrně jezdím. Případně pokud někdo z kolegů by byl blíže a rovněž ochoten... budu velmi rád.
Díky.
T5 Caravelle V6 ...
Oktáva 1.6 TDi 7speed
ex. T4 1.9TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 09. úno 2017 17:36 #173809

  • brdek
  • Avatar uživatele brdek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Ještě mám jeden dotaz - jak velkou nádrž na LPG tam kdo máte? Našel jsem na prodej T5 už na LPG, ale jen s 60l. To je dojezd jen 400km na LPG. Jezdím dost dlouhý štreky i po Evropě, tak by mi bodla větší.
T5 Caravelle V6 ...
Oktáva 1.6 TDi 7speed
ex. T4 1.9TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 07. pro 2017 18:22 #181189

Zdar braši,
tohle auto me taky strasne zajima a je o nem hrozne malo informaci dohromady. Cekame treti dite a do Superba combika se nevejdem, tri detske sedacky total nemyslitelne a moznosti, kam se clovek vejde, je velmi, velmi malo. A tak resim taky multivana a nevim co. Tenhle motor super, ale jezdim jen automaty a tady pisete, ze nejsou dobre. Nenasel jsem dodnes ani jaka tam je prevodovka. Vite to nekdo? Jeji oznaceni? A dal vylozene nejake problemy? Koukam i na ty 2.0 tdi nekde r.v. 2013 a mladsi a tam je to biturbo total scheise, zere olej vic jak naftu a vsechno se tam sere. Ta klasika 2.0 tdi s dsg 7° mi prijde zase slaba. Ma to 140 koniku a to mam ted v suberbu a je to tak tak. Takze jedine chip a to taky jestli by to pak stacilo??? Porad mi lezi v hlave tohle auto s tim 6ti hrncem. Do kdy se vyrabely chlapi a jaka je tam ta prevodovka prosim? 4x4 ok nebo ne? Bydlim v Reichu a je jich tu par na prodej uz i v plynu, ale strasne drahy. R.v. napr. 2005, nalitany uz 2 kila a chteji za to 25 koliku nemeckejch.sice nalozeny, ale kdo tam potrebuje televize a takovy srandicky.... To mi prijde strasne moc. Za ty penize jdou uz ty 2.0 tdi ale r.v. 2013 i min a najeto do 100 k. Poradte prosim. Diky
VW Multivan 2013 DSG 2.0tdi 103kw zatim

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. pro 2017 09:47 #181197

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Ahoj, v tuhle chvíli nemáš co řešit. Přemýšlím skoro pořád čím nahradím svoji T5 R32 a jednoduše na trhu není nic spolehlivějšího a pohodlnějšího. T4 byly moc dobré, tu jsem měl taky ve VR6, ale už to parádu fakt nenadělá.
Moje rada zní T5 R32 buď v automatu nebo 4x4. Čtyřkolky v automatu nevyráběly bohůžel.

A tady máš odůvodnění.
Jede to 230 km/h, uveze všechno - vezl jsem i šestimetrové íčko 20 cm široké, kočárky neskládám. Mám 3x isofix na lavici takže bezpečnost pro děti na max. úrovni. Když budeš chtít tak budeš jezdit levněji než v superbu - když to bude v lpg. A servis - takřka není - jen údržba - olej a filtry. Mám šestistupňový automat, je úplně v poho - lepší než dsg, protože dsg ti třeba cukne dozadu než se v kopci rozjedeš. Výměna oleje v převodovce není předepsaná, takže ho vyměním až budu mít 200 tis. km. Byly tam z výroby vadné zapalovací cívky - ty mi vyměnili zdarma ve VW a od té doby nic - prostě nic ...

A co se ti určitě neposere je turbo a filtr pevných částic protože to nemá.

Jediný problémeček že výfuk se mi nedaří sehnat v druhovýrobě, tak až to bude potřeba nechám udělat z nerezu.
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. pro 2017 11:58 #181200

Cau, diky za odpoved. Ja chci jedine automat. Radit me uz nebavi davno takze uz mam 4. auto s automatem. Ale u te T5 prave nevim. Ja mam v Superbu( a mel v Octavce 2) to dsg a zadny problem, v kopci necouvne, jelikoz to ma ten hill assist, takze to drzi abs zastavene nez se rozjedes, max asi 5 sekund a pak pusti. Pak couvas, ale to je extrem, to se v provozu nestava. To je ale fuk. Podstatne je, ze porad nevim, jaky je tam ten automat. Vyrobce. Model. Bylo jich vic napr. Podle r.v.? V Bawku jsem mel ja napr. GM automat (taky bez potizi) a po faceliftu uz tam byla mnohem lepsi a kvalitnejsi ZF...Takove info me prave zajima a podle toho rozhodnu. Taky mi lezi v hlave, ze ty 3.2 jsou uz pomerne stare nebo? Do kdy se vyrabely? A dalsi vec je rez. Vyfuk neresim, tak holt das za zivot auta raketu za vyfuk a pak mas ale klid uz naporad. Kdezto sezrane dvere okolo klik a prahy atd, to mi prijde jako nemyslitelne a presto to vidam na tech starych t5 dost casto. A taky ta cena. Dat 25 k eur za 2005 v benzinu nebo teda lpg řekněme a nebo 25 k za 2013/14 2.0 tdi 103kw a dsg 7° je pro me teda zasadni. Me se ten benzin proste libi, o tom zadna, ale je drahej a starej. Bych rekl ja. A to tdi bych nechal v powertecu ofiko preladit i se zapisem do TP a mel by myslim okolo 130kw. Ten motor mam v supu a mam ted 300k km a nic. Filtr ok, turbo ok, tlaky vstriky vsechno v cajku. Na stk bez jedine pripominky, emise taky. Ve 270k dvouhmota menena, ale beru to stejne jako brzdy nebo prave vyfuk. Picovinka co se opetrobuje a musi se vymenit. To zname vsichni. Od technicke k technicke za ty 2 roky poslwdni 75k km a zadny problem. Nic proste. Proto porad resim... A ted babo rad :)
VW Multivan 2013 DSG 2.0tdi 103kw zatim

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. pro 2017 12:21 #181201

Jo a jinak k tomu oleji v prevodovkach. V prekladu dozivotni napln znamena podle nemeckeho zakaznika, takze pri naznaku problemu jde auto z domu( rozumej na prodej do ČR napr :)) ale ve skutecnosti se ta doba samozrejme udava +- 60k km. Ja menim od zacatku po 70k km, tz. ze uz mam 4x meneny prevodovy olej. Dsg radi jako nove v jakemkoliv modu a nepoznas opravdu ze radi. Luxus. Ale kazdy ty svoje servisy resime taky po svem a nikomu to nenutim. Mam 2 dobre kamarady co delaj ofiko auto Sael Skoda, takze mam da se rict plny skoda servis od nich a to auto se mi odmenuje do dnes, ze opravdu jen jezdim. Udrzba je jasna. Opravy 0. A to je dalsi vec. Muze byt prevodovka v aute 300k jako nova a taky po 70k na vyhozeni. Kazdopadne bych olej max do 80k km nechal udelat. A vse co s tim souvisi. Jo a je pravda to s tema rozvodama, ze musi motor ven? Nekdo psal ze jo a nekdo zase ze ne. Ze je to jtejne jako v Tuaregu a ze jsou rozvody zepredu. A tady jsem nasel, ze vzadu mezi motorem a prevodovkou, teda zezadu motoru, vsak vite co myslim chlapi. Diky za dalsi reakce. Je super, ze se najde nekdo, kdo chce diskutovat a poradit v dnesni unety dobe. Takze diky vsem co prispivaji a i adminum samozrejme za takovehle stranky. Pecka.
VW Multivan 2013 DSG 2.0tdi 103kw zatim

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. pro 2017 15:00 #181203

  • Grby
  • Avatar uživatele Grby
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 67
  • Obdržená poděkování 2
Přemýšlel jsem podobně, kamarád má taky 3,2 a jede to krásně. Měl teda nějaké problémy i s tímto motorem, ale nevím přesně co. Každopádně tyhle peníze za 12 let staré auto? Není to přece jenom o motoru....ale podvozek, koroze, elektrika apod....šel bych do 103kW a budeš mít 4 roky staré auto.
ex T5 Multivan Highline 2,5 TDI 128kW r.v.2004
T5 GP Caravelle Long 2,0 TDI 103kW r.v.2014

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.242 sekund

Login