Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Multivan T5 3.2

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 12. říj 2019 21:42 #194797

  • brdek
  • Avatar uživatele brdek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 17
  • Obdržená poděkování 0
Nový celý filtr, origo. Víčko nádrže to nebude, protože je to cítit když otevřu okýnko u spolujezdce nebo u řidiče úplně stejně.
T5 Caravelle V6 ...
Oktáva 1.6 TDi 7speed
ex. T4 1.9TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 13. říj 2019 22:20 #194807

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Abysme se bavili o tom samem:
volkswagen.7zap.com/en/rdw/transporter/t...06-480/2/201-201005/

14 je palivovy filtr 1J0 201 511 A
16 je nadrzka s aktivnim uhlim 7E0 201 801

pri hledani jsem zjistil, ze je jeste jakysi carbon filter u motoru, jenze to by ti podle me sel smrad do ventilace.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 21. srp 2020 15:52 #198796

  • MarF
  • Avatar uživatele MarF
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, patřím mezi příznivce benzinových motorů a vyšších obsahů - má to své výhody. Obzvláště u velkých aut. Přemýšlím o T5 a byla by to moje první zkušenost...

Po přečtení celého tohoto vlákna sem hodím kacířskou myšlenku! Co vzít novější T5 2.0TSI, automat, 4kola a vyměnit motor za tento 3,2 V6? Realizovatelné?
S nějakou sportovní úpravou podvozku a brzd, by to mohlo šlapat, nemyslíte?

Nenajezdím s tím tolik - chci to jako 3. auto na dovolené a výlety. Spotřeba okolo 15l /100 by mi přišla OK. LPGčkem bych se tedy nezabýval.

Díky za odpovědi/nápady/postřehy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 21. srp 2020 19:05 #198797

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Nejsem si moc jisty zda bude jednoduche takovou prestavbu legalizovat. Navic vymenit jen motor bude podle me dost tezke, myslim ze 3.2 se s automatem snad ani nedelali a urcite to bude uplne jina konstrukce. Jinak ruzne silene prestavby Tcek dela treba www.thautomobile.de/index.html ale ty ceny jsou pro nas z Marsu. Pokud ses miliardar a nudis se tak to jiste pujde.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 21. srp 2020 22:28 #198799

  • MarF
  • Avatar uživatele MarF
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Miliardář nejsem. Jen hledám jak dostat ke slušnému, pokud možno co nejnovějšímu autu i dobrý motor.
Na mobile pár kousků s VR6 a automatem je. Co jsem se zatím dočetl, tak na VR6 by mělo být více různých chladících prvků než na TSI, ale berte mě s rezervou. Nejsem mechanik, jsem uživatel a prodávám jak jsem nakoupil...
Zkoušel jsem jak MB V, tak Ford Custom, tak VW Multivan. Vše jsem měl minimálně na týden půjčené a dostatečně se s tím vyblbnul. Bohužel jen v nejsilnějších dieselech, u dealerů benzín nehledejte... Výsledek? MB je jednoznačně nejpohodlnější/nejkomfortnější a má nejvíce nesmyslů ve výbavě. VW má dle mého testu a způsobu jízdy nejlepší podvozek. Nemá sice tolik možností na doplňky výbavy, ale zase má dlouhou tradici a na silnici se skutečně chovalo nejlépe - aspoň pro mě...
S vývojem ekologických nesmyslů je ale čím dál tím těžší mít k velkému těžkému autu i velký a silný motor. Buď se musí lovit za velkou louží, nebo vymýšlet přestavby. A nebo nějaká jiná možnost, která mne nenapadla. I MB mělo poslední slušný benzínový motor snad ve Vianu a to už je hezkých pár let.
Tak prostě hledám a vymýšlím jak na to... Díky za nápady a Váš čas.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 22. srp 2020 14:31 #198804

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Tyhle napady nemas sam, ale ekonomicky to nedava smysl. Nejvis jeste tak koupit proste tu T5 3.2 a opravit (bohuzel to vypada ze podvozek se VW povedl v Tcku az nekde u 6.1) Jakakoli translplantace bude proste harakiri - uz jen kvuli tomu ze tam jsou uplne jine RJ, proste se to nebude bavit se zbytkem auta.. nevim no. U nas zadny "pimp my car" nefunguje (nebo o tom nevim), je problem najit i jen servis/mechanika, ktery by opravil co je potreba, natoz nejake extra upravy. Ono i jinde se to dela spis pro ruzne "zavodni" prilezitosti a kdo vi jestli to muze na silnice.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 07. pro 2020 21:48 #200215

Ahoj,
přemýšlím o koupi :
auto.bazos.cz/inzerat/128628586/vw-carav...mfortline-8-mist.php
Neprověřoval ho někdo?, nebo neviděl osobně?
Chci benzín, je to motor s nepřímým vstřikem, převodovka HGC.

díky.
L.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 19. zář 2021 17:03 #203597

ahoj neřešil někdo z vás motor 3,2 po nastartování má vibrace je to přestavba na LPG. je mozné ze jsou podpalené ventily nebo to muze být jen nejaka banalita. díky za zkušenosti. popř na kolik jaka oprava asi vychazi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan T5 3.2 04. dub 2022 15:36 #205731

Ahoj, jsou tu majitele Multivana T5 3.2 v benzinu?
Zajimaji me nazory jak je to se spolehlivosti, narocnosti servisu a celkove klady nebo zapory, proste zda ma takove auto smysl na obcasne jezdeni.
Koukal jsem ze se skoro neprodavaji a kdyz tak najezdy jsou hodne velke. Nevim jestli se toho bat a dat radeji ruce pryc.
V jakem najezdu je treba pocitat s GO nebo rozvody?

Diky

Ps. Prosím příště nejdřív hledat než založíš nové vlákno. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys. Důvod: Přesunutí

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 08. kvě 2022 10:31 #206254

Zdravím,
mám Multivana T5 3,2 4motion rv 2005 a bohužel mi motor začal žrát poměrně dost oleje - cca 1-1,5 L/1000 km. Odhaduji, že budou zapečené kruhy, resp. že už to bude vydřený - auto má najeto 450 000 km. Kupodivu to vůbec nekouří, zvláštní. A popravdě generalkovat se mi ten motor opravdu moc nechce - nikoho kloudného, kdo by to udělal, nemůžu najít a navíc by to stálo raketu. Chci do toho sehnat jiný motor. A můj dotaz zní - nevíte někdo náhodou, jestli motor z Golfa R32 - kód motoru BDB, BDJ, BUB apod - je totožný s tím BKK, co v tom autě je? Dočetl jsem se, že ty VR6 3,2 v golfu a Audi TT měly větší výkon (jiný kompresní poměr) - cca 250 hp, místo 234 ho co má motor v T5 + samozřejmě má to jiné sání...jde mi hlavně o to, jestli to má stejné díry na úchyty na motor, jestli na to půjde namontovat 6q převodovka z T5 Multivana atd...těch BKK motoru totiž bohužel moc k sehnání není, BDB, BUB, BMJ apod motoru z Golfů, TTcek je k sehnání mnohem víc...proto se ptám...všem díky předem za konstruktivní odpovědi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 27. srp 2023 00:40 #209947

Tak jen pro info - třeba to někomu pomůže. Ten 3,2 VR6tkovy motor v T5 je úplně stejný, jako se dával do Phaetona, Touarega, Golfa R32, Porsche Cayenna. Resp. liší se jen ventilovým deklem, olejovou vanou a olejovým čerpadlem - to se při výměně motoru musí přehodit ze starého motoru, jinak je to nemlich to stejné (stejný blok, stejná hlava, stejné střeva) - to kdyby Vám někomu kleknul motor a hledali jste jiný funkční motor. Každopádně doporučuji hledat motor z Phaetona, protože ten bude nejlevnější, jak to pochází z Golfa R32, Cayenna anebo Touarega, tak si každý překupník myslí, že je ten motor patrně pozlacený a cena nebude nižší než 40-50t (teď jsem narazil na jeden motor z Golfa R32 a borec za něj chtěl 80 : ))) )...no a můj starý origo BKK motor měl úplně vylítané válce - úplně opotřebené vnitřní plochy. Sice nikde nebyla žádná rýha, ale po sundání hlavy byly písty ve valcích prostě úplně volné. Písty měli kupodivu jen trochu sedřený teflonový nástřik, ale byly na nich vidět stopy po soustružení. Kára měla při výměně najeto 470t a tak min 100t km (no spíš tak 200 t km) jezdila na LPG. Hlava byla nepoužitelná - prasklé meziventilové můstky asi na 3-4 válcích, původní majitel to nechával tzv. opravit - někdo ty praskliny "poslimpal" střídavým TIGem, patrně bez demontáže ventilů atd...taková trochu prasarnicka před prodejem...všechny sváry praskly samozřejmě znovu...hlavu jsem si nechal na ND, opravovat to smysl nemá - cena opravy by byla úplný nesmysl...celý motor jde sehnat za 10-20t. Z bloku si udělám tak leda stoleček do dílny : ))) - výbrusy, nové písty atd - cena astronomická a navíc jsem nikde nedohledal, že by se delaly vybrusove písty - tedy nic v Evropě jsem nenašel, leda možná Amerika...Jinak teď měním vysypané vlnovce - dobrotka - snad to půjde, když se vyškubne ven rozvodovka, jestli ne, tak musí cely motor ven...a každopádně kvůli sundání předního dílu výfuku musí dolů i celý kardan...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od 2stroke.
Vygenerováno za 0.225 sekund

Login