Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 a motor 3,2 má ho tady někdo?

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 14. úno 2016 09:38 #163360

Takže jestli to dobře chápu,tak manuál byl jen s 4motion?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 14. úno 2016 11:55 #163364

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1481
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 113
Ano,přesně tak ;)
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 14. úno 2016 16:33 #163380

Právě uvažuju nad motorem r32 jelikož nemám tolik pěněz abych pořád řešil opravy.Bohužel těch informací kolem tohodle motoru na internetu moc neni.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 14. úno 2016 17:17 #163382

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1481
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 113
Já o něm také tehdy uvažoval,u nás nesehnatelné a v SRN bývá v nabídce poskrovnu a nejudržovanější verze jsou byznys a to jsem nechtěl. Odradil mě automat(na jeho spolehlivost není moc chvály) a čtyřkolu nevyužiju. Každých 150.tis.km by se měli dělat rozvody=motor z auta.Předělání na lpg=pro mne nemožnost parkovat v garáži pod domem. Spojka,setrvák,poloosa myslím budou stejné na výměnu/opotřebení jako u nafty. Asi nebude jistě problém se svody a jinými neduhy naft.motoru. Pořizovací cena je stejná s naftou,údržba mimo motor též,předělání na lpg =investice jako opravy naft.motoru. Je to na zvážení.
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 14. úno 2016 17:21 #163383

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
A hlavně je to motor, o kterém se tu moc neví a asi i v servisech s ním nebudou mít velké zkušenosti. Na rozdíl od našich pověstných 2,5................... ;)
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 14. úno 2016 21:42 #163402

Je to věc názoru jestli benzín nebo naftu.Já měl vždycky naftu,ale když čtu a vim co lidi strkaj peněz do oprav nebo GO svejch T5,tak pro mě by to bylo finančně mimo.Někdo se toho zbavuje,protože to jejich rodinnej rozpočet neutáhne.Myslim,že montáž lpg pořád vyjde líp jak go motoru.Pak je tu ještě převodovka a ta bude asi stejná s naftou,takže se človek problémům stejně nevyhne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 23. úno 2016 21:30 #163892

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4

dusanhaya napsal: Já o něm také tehdy uvažoval,u nás nesehnatelné a v SRN bývá v nabídce poskrovnu a nejudržovanější verze jsou byznys a to jsem nechtěl. Odradil mě automat(na jeho spolehlivost není moc chvály) a čtyřkolu nevyužiju. Každých 150.tis.km by se měli dělat rozvody=motor z auta.Předělání na lpg=pro mne nemožnost parkovat v garáži pod domem. Spojka,setrvák,poloosa myslím budou stejné na výměnu/opotřebení jako u nafty. Asi nebude jistě problém se svody a jinými neduhy naft.motoru. Pořizovací cena je stejná s naftou,údržba mimo motor též,předělání na lpg =investice jako opravy naft.motoru. Je to na zvážení.



R32 mám, ptal jsem se na rozvody a není výrobcem předepsán servisní interval, takže prý až se budou ozývat zvuky po startu studeného motoru, tak ať se stavím a mám najeto 150 tisíc a je to tichoučké. No a automatu jsem se taky bál a není ani nastavený interval výměny oleje v převodovce, takže se tam stavím jen preventivně, ale řadí to zatím bez chyby. Přestavba na plyn 27 - 35 tisíc s toroidní nádrží. Já šel do BRC za 35 tisíc - to umí při zátěži přivstřikovat až 20% benzínu a chrání se tak ventily v otáčkách.
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Avanta4.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 10. bře 2016 15:53 #164743

Avanta4 napsal: Některé motory 3,2 173 Kw kód BKK mají z výroby vadné zapalovací cívky, které mění VW ve svolávací akci.


K svolávací akci - výměna zapalovacích cívek, jak poznám, kterých 3,2 jek se to týká? Mám rok 2005.
V autorizovaných servisech?
Díky za SZ. :)
VW T3 Multivan 2,1 I boxer Kw ? r. 89 3 st. automat Prodáno
VW T4 Multivan 1,9 TD 50 Kw r. 94 manuál. Prodáno
VW T4 Caravelle 2,5 TDI 75 Kw r. 99 4 st. automat Prodáno
VW T5 Multivan 3,2 V6 + LPG 173 Kw r. 05 6 st. automat DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 10. bře 2016 16:26 #164745

Tak, už snad můžu po dlouhé době napsat, čím byla zapříčiněná abnormální spotřeba oleje po výměně rozvodů a GO hlavy.
Také jsem věřil, že tak velkou spotřebu oleje nemůže mít motor při 200 tis Km, i na základě poznatků odborníků, tak jsme hledali příčinu v něčem jiném, sundala se i hlava. Na nic se nepřišlo, kapilární zkoušky na praskliny dobré, guferka dobré. Nakonec rozhodnutí jít do kroužků - no a jakmile se sundala vana, tak bylo jasno - černý škraloup na dně vany napověděl, že byl uvařený motor...Všechny stírací kroužky zapečené. Po kontrole stavu ostatních komponentů se vyměnily pouze pístní kroužky. Válce neměly ovál, ložiska dobré. Nyní najeto už přes tisíc KM a stav oleje stejný, jako při naplnění. Z výfuku jde jen pára. Na emisích na jedničku.
Zda byl motor uvařen již dříve, ještě před výměnou rozvodů, nebo až po výměně se již nedozvím. A nechci spekulovat.
Každopádně po dovozu z němec a najetí 3 tis Km, tzn. před výměnou rozvodů, motor olej nebral.
Toť vše, uvidíme po delší době.
VW T3 Multivan 2,1 I boxer Kw ? r. 89 3 st. automat Prodáno
VW T4 Multivan 1,9 TD 50 Kw r. 94 manuál. Prodáno
VW T4 Caravelle 2,5 TDI 75 Kw r. 99 4 st. automat Prodáno
VW T5 Multivan 3,2 V6 + LPG 173 Kw r. 05 6 st. automat DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 3,2 V6 ,R32 10. bře 2016 16:41 #164746

Avanta4 napsal: MÁM a je to bomba - do LPG jde v pondělí. Zatím jsem jel dálnici za 11,5 l a budu řešit výfuk, ale v druhovýrobě ho nemůžu sehnat. CO když ho nechám vyrobit, co na to stk?


Je to fakt požitek v tom jezdit, ticho, okamžitá akcelerace, zrychlení atd. Na LPG svižnou jízdou kolem 14 litrů.
Výfuk jsem také nikde nenašel, ani v Polsku. Na T4 2,5 TDI, kompletní výfuk, bez katu, jsem měl z Polska i s dopravou za 2,5 tis.
Pokud najdeš něco na 3,2jku, dej prosím vědět. Také se bojím, až se bude hlásit. :ohmy:
VW T3 Multivan 2,1 I boxer Kw ? r. 89 3 st. automat Prodáno
VW T4 Multivan 1,9 TD 50 Kw r. 94 manuál. Prodáno
VW T4 Caravelle 2,5 TDI 75 Kw r. 99 4 st. automat Prodáno
VW T5 Multivan 3,2 V6 + LPG 173 Kw r. 05 6 st. automat DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Caravelle99.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 28. lis 2016 13:23 #172104

to Avanta4: to rád slyším, páč si splním sen a v sobotu si pro něj jedu 3.2i 4x4 manuál a budu tam dávat plyn. Máš ňáký nový poznatky za půl roku provozu?
VW T6 Multivan / 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 GP, Long 2,0i 103kW/ 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 Long 3,2i / V6 / manuál / 4motion / 173kW

Ducati 999R
Ducati 900SS
Moto Morini 500S
Benelli Tornado 650 SP
Yamaha XS500

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Nikotýn.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 16. pro 2016 09:08 #172418

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Prostě bomba!!! Tohle auto asi nikdy neprodám a napíšu do VW ať začnou r32 do T zase montovat. Zatím jsem jen měnil olej a filtry a tankoval LPG. 200 km/h to jede bez problémů - v SRN jsem jel pořád 160 - 170 km/h se spotřebou 18 litrů LPG nafta by vzala třeba 14???

Nejvíc mě baví když mě někdo v levém pruhu na dálnici problikne v osobáku, že by jako chtěl přede mě. (V levém pruhu jsem doopravdy jen když předjíždím a nepřekážím tam). No tak dám podlahu - poodskočím tak do 200 zařadím se doprava a koukám na ty otevřená ústa. ;)

Výfuk jsem zavařil a na emisích mi rekli: hmmm velmi dobrý výsledek - hodnoty pořád v zeleném!!

V porovnání s vr6 v T4 která měla 1/2 mil. Km a prošla na emisích taky bez problémů, mě čeká zřejmě příjemných dalších 330 tis. Km.
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 16. pro 2016 11:09 #172421

jooo to tak rád slyším, já jsem taky neskutečně spokojenej B) ať si kdo chce co chce říka, tohle je ideální T jak má být a v syncru nepřekonatelný ;) to ticho a zátah a nulový vibrace a zvuk naštvanýho šestiválce když mu dáš napít, prostě nádhera :)
VW T6 Multivan / 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 GP, Long 2,0i 103kW/ 4motion s uzávěrou / manuál
VW T5 Long 3,2i / V6 / manuál / 4motion / 173kW

Ducati 999R
Ducati 900SS
Moto Morini 500S
Benelli Tornado 650 SP
Yamaha XS500

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 18. led 2017 21:00 #173114

  • Tlama
  • Avatar uživatele Tlama
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj kluci, tenhle motor je přeplnovanej nebo atmosferický??
VW T4 syncro allsperre 2,5i 85kw LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 a motor 3,2 má ho tady někdo? 18. led 2017 22:31 #173115

  • Laci
  • Avatar uživatele Laci
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 45
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 1

dusanhaya napsal: Já o natvrdnutí nic nepsal-to je tvůj boj. Pokud tu V6 najdeš v manuálu (stejně jako T4 vr6),hoď sem prosím foto. Manuál byl (T5) 2,0L a (T4) 2,5L.
Buď fit!


Fotku už nikde nenajdem ale v roku 1999 som mal služobnú T4 Caravelle long VR6, manuál... a nešlo o 4x4
T5 Caravelle 128kw
Landrover Discovery 2
Ford Focus 1.8tdci

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.224 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/