Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 22. srp 2016 10:57 #169796

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím vás pánové, jsem zde zcela poprvé:) Rád bych v brzké době pořídil VW Multivan od roku 2010. Váhám mezi motorem 103 kw nebo 132 kw BiTdi. Už jsem pročetl dost vašich příspěvků zde na fóru, ze kterých jasně vyplývá BiTdi nebrat. Je tento motor od základů špatný nebo se to týká jen samotného Bi turba? Dá se vyvarovat některým závadám na tomto motoru nějakou “dodatečnou údržbou”? Je spotřeba u BiTdi větší než u 103kw verze?
Myslíte si, že BiTdi je vysloveně krok vedle? Když se dívám na inzeráty v ČR, auta mají většinou kolem 200tis. A převládají auta s BiTdi… Říkám si, že po takovém počtu km by mohly být některé věci ok (nové turbo atd)
Ale chápu, že je to určitě taky o koncepci motoru. Omlouvám se za přehršel dotazů.
Prosím o vaše názory. Případně i pozitivní zkušenosti s tímto motorem.
Díky!
T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 22. srp 2016 12:59 #169799

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Paradox je ze turba jsou na tom v pořádku
Oni vědí proč to prodávají v tolika kilometrech u toho motoru se začne ztrácet olej a už je po smrti a je to na výmenu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 22. srp 2016 13:06 #169800

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Tedy rada znovu zní nebrat?
T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 23. srp 2016 20:17 #169831

Za sebe mohu říci o motoru 2,0 TDI 103 kW jen samou chválu. Na autě mám 80 tis. km a vůbec žádná závada. Po nachipování na 132 kW jsem nadmíru spokojen. Do té doby to byla při naložení nákladem a lidmi katastrofa. Motor je dnes dynamický, tichý a spotřeba perfektní. Mám longa 4 motion a jezdím za 8 litrů. To ho nešetřím. Na dálnici běžně okolo 130 - 160 km. V zimě spotřeba vyleze na 8,5 litru a to jsem z hor. Oproti předešlé 1,9 a 2,5 TDI jsem nadmíru spokojen, včetně převodovky. Oleje měním po 15 tis. km a doufám, že se mi motor za to odvděčí dlouhověkostí.
U nás saniťáci měli 132 kW a byli stále v servisu. Odcházely biturba, žralo to olej a často svítila kontrolka motor do dílny. Je tedy fakt, že motory zrovna nešetří. Dnes mají MB Sprintery a jsou na tom ještě hůře. Stále v servisu.
Já bych tedy šel do 103 kW.
VW T6.1 Multivan long 110 kW r.v. 2021
Poděkovali: leek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 10:31 #169856

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Díky moc! Taky bych byl asi klidnější se 103kw. Nicméně u nás je jich v nabídkách jak šafránu. Většinou převládají BiTdi. Má někdo pozitivní zkušenost s BiTdI?
T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 10:40 #169857

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3100
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 215
My máme 103 KW a zatím v pohodě . Je pravda ,že máme rok výroby 7/2013 takže žádný staroušek to ještě není. Příští týden se přehoupneme přes 100.000 km. Olej děláme po 15.000 km .
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]
Poděkovali: leek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 12:25 #169859

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Díky za reakci! Taky jsem obecně, až na pár výjimek neslyšel na 103 kw žádné horory. Ale je tu někdo s BiTdi, kdo má nějaké dobré zprávy:)
T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 13:16 #169860

  • wong
  • Avatar uživatele wong
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 14
Taky se hlásím do klubu spokojených T5GP 103kW. Aktuálně má najeto 250000km a zdá se bez problémů (kupováno při cca 230000km). Olej byl měněn pravidelně podle PP, tj. cca 30000-40000km. Spotřeba nafty 7,5l/100km a to mám 18" kola B)
VW Transporter T5 GP 2.0 TDI 103kW, 2012
Nissan Primera P11c 2.0 Sport 103kW, 2000

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 14:15 #169861

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
7,5 je hodně slušná spotřeba! Aktuálně jezdím s VW Sharanem 96kw a průměr mám dle spritmonitor.de 6,5. U Multivanu jen o litr výš je hodně dobré!
T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 14:19 #169862

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
Kupoval si u nás nebo venku? Při 230 tis to je zajímavé:) Všichni chceme auto kol 130 tis B) Aktuálně jsem našel toto na mobile.de a má nahrkáno 264tis. ale cena dobrá:) suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...elId=51&pageNumber=1

wong napsal: Taky se hlásím do klubu spokojených T5GP 103kW. Aktuálně má najeto 250000km a zdá se bez problémů (kupováno při cca 230000km). Olej byl měněn pravidelně podle PP, tj. cca 30000-40000km. Spotřeba nafty 7,5l/100km a to mám 18" kola B)

T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od leek.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 24. srp 2016 15:09 #169863

  • wong
  • Avatar uživatele wong
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 14
Mám tedy jen Transporter (bus), ikdyž i s klimou vzadu. Auto bylo nové koupeno (a servisovánu) u Porsche Brno, kde bylo posléze taky jako ojeté prodáváno. Myslím, že to byla dost náhoda sehnat takové auto.
VW Transporter T5 GP 2.0 TDI 103kW, 2012
Nissan Primera P11c 2.0 Sport 103kW, 2000
Poděkovali: leek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 25. srp 2016 05:05 #169878

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292

leek napsal: Kupoval si u nás nebo venku? Při 230 tis to je zajímavé:) Všichni chceme auto kol 130 tis B) Aktuálně jsem našel toto na mobile.de a má nahrkáno 264tis. ale cena dobrá:) suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...elId=51&pageNumber=1

wong napsal: Taky se hlásím do klubu spokojených T5GP 103kW. Aktuálně má najeto 250000km a zdá se bez problémů (kupováno při cca 230000km). Olej byl měněn pravidelně podle PP, tj. cca 30000-40000km. Spotřeba nafty 7,5l/100km a to mám 18" kola B)


No, a to je právě ono. Všichni chtějí auto okolo 130 000 Km, a proto to prodejci nabízejí i za cenu, že 200 000 Km sundají. V tom je právě ten kámen úrazu.............
Tato auta se nekupují na to, aby stála v garáži. Tato auta se kupují, aby jezdila. Proto je nutné počítat s tím, že kilometry tam natočené prostě budou.
Podle mě ale není zas tolik důležitý stav tachometru jako to, jak bylo auto servisováno a udržováno.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Poděkovali: leek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 25. srp 2016 05:31 #169879

Zdarec! Nevím jestli je to pozitívum nebo negatívum :-) Máme T5GP 132kW a při 96.000km jako skoro každý nový motor :-) Teda z naší strany ani koruna, takže to zase tolik nevadilo, ale s tím novým motorem už je to od výměny po výměnu a olej dělám to deseti tisícíh i u 128kW a nemám problémy už s motorama.
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion
Poděkovali: leek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 25. srp 2016 09:14 #169881

  • leek
  • Avatar uživatele leek Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0
V zásadě úplné pozitivum! Který rok máš a za kolik s tím jezdíš?

blackhouse napsal: Zdarec! Nevím jestli je to pozitívum nebo negatívum :-) Máme T5GP 132kW a při 96.000km jako skoro každý nový motor :-) Teda z naší strany ani koruna, takže to zase tolik nevadilo, ale s tím novým motorem už je to od výměny po výměnu a olej dělám to deseti tisícíh i u 128kW a nemám problémy už s motorama.

T5 GP, 103kw, 2012

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od leek.

Re:Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 25. srp 2016 10:02 #169882

Všechny 132kw začnou olej žrát a neni rozhodující po kolika km se olej mění. Problem je v egr-u. U nas rok 2012, nový motor pri 185. Výměna červen 2016. Údajně uz by mel byt jiný egr ventil a motor by mel byt funkcni delší dobu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poděkovali: leek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.240 sekund

Login