Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 14. dub 2017 21:56 #175611

hak.daniel napsal: Za sebe mohu říci o motoru 2,0 TDI 103 kW jen samou chválu. Na autě mám 80 tis. km a vůbec žádná závada. Po nachipování na 132 kW jsem nadmíru spokojen. Do té doby to byla při naložení nákladem a lidmi katastrofa. Motor je dnes dynamický, tichý a spotřeba perfektní. Mám longa 4 motion a jezdím za 8 litrů. To ho nešetřím. Na dálnici běžně okolo 130 - 160 km. V zimě spotřeba vyleze na 8,5 litru a to jsem z hor. Oproti předešlé 1,9 a 2,5 TDI jsem nadmíru spokojen, včetně převodovky. Oleje měním po 15 tis. km a doufám, že se mi motor za to odvděčí dlouhověkostí.
U nás saniťáci měli 132 kW a byli stále v servisu. Odcházely biturba, žralo to olej a často svítila kontrolka motor do dílny. Je tedy fakt, že motory zrovna nešetří. Dnes mají MB Sprintery a jsou na tom ještě hůře. Stále v servisu.
Já bych tedy šel do 103 kW.


Ahoj, vyhlédnul jsem si také 103kW, 2012 ve čtyřkolce s nájezdem kolem 200.000km. Rád bych se zeptal, zda je stále po nachipování vše OK a kde sis to nechal dělat. děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od vztekloun.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 27. lis 2017 22:11 #181061

Zdravim,
Zajimava cetba. Jen nevim zda se to tyka vsech roku vyroby. Uvazuju o tomto motoru my 2015. Ma to cca 35t.
Je sance ze problem vw vyresilo nebo se mam pripravit na scenare, ktere popisujete???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 16. dub 2018 09:52 #183749

Zdarec. Stručně-mám Multivan T5 s BiTDI 132kW manuál rok výroby 10/2010 a najeto 230tiskm a průměrku dlouhodobě 9,5l/100km - jezdím dost svižně. Po celou dobu měním soukromě olej v polovině intervalu cca 15tis.km. V servisu VW jsem byl vždy jen na plánovaný servis, když si o něj auto řeklo - jinak bez jediné další investice. Olej nedolévám, protože nikdy nechyběl od mé výměny po výměnu v servisu VW. Jediné investice byly ryze spotřební - pneumatiky, kotouče a brzdy, nafta apod, no a v 210tis. jsem měnil ložiska v kolech-už to trochu hučelo. Jinak auto jede bez nejmenších problémů dodnes. Je to zatím moje největší auto asi 8mé v pořadí a dovolím si tvrdit, že když po 10h jízdy vylezu ven, jsem unaven míň jak z pasáta.
A teď mudrujte.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 19. dub 2018 22:33 #183854

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
TomMultivan: Kupoval jste nový? Já loni v listopadu jetý BiTDI 132 KW, DSG, 4 motion, rv 2012 a aktuálně 114 tis.
Oleje jsem nalil 2,75l za 7 tis km. Takže mě čeká motor, ale počítal jsem, že to může nastat.
Co se týká spotřeby u mě 9 až 10 l/100 km DSG a 4 motion. Je to přes zimu a na 90% jízd předtápím vodním bufíkem.
Únava naprostý souhlas, dá se dojet dost daleko než je člověk KO. Komfort super hlavně pro cestující a skvělá variabilita s posuvnými sedačkami.
Poruchy jsou už horší nějaké uložení na podvozku, zlobí klapka v klimatroniku, občas neotvírá centrál posuvných dveří ... No a ten motor :(.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 20. dub 2018 09:47 #183862

Ano, byla to funglovka. Nevím zda motoru pomohlo, že jsem měnil olej v půlce stanoveného intervalu sám a pak v VW servisu nebo to bylo tím, že stedeného diesela jsem nikdy nehonil dokud se neohřál a nebo je rozdíl mít automat? Já to mám v manuálu. Lovil jsem informace u VW servisů a evidentně to není u 132kW motorů standardní závada, ale pokud se vyskytla, tak u stálých zákazníků to prý v rámci kulance VW řešilo vstřícně.
Pokud jedu čistou dálnici s průměrkou 100-110 (těžko vyjádřit jinak - stačí když chytíte kolonu a je vám prd platné, že občas valíte 150), tak spotřeba je 9,8. Už jsem ale dokázal na normální silnici jet i za 8,2l/100km.
Dřív jsem měl Renault Scenic, Espace, Pasata, Opla Omegu a kdeco dalšího. Mulťák je ale jednička co do komfortu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 20. dub 2018 11:21 #183867

  • fifac
  • Avatar uživatele fifac
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 324
  • Obdržená poděkování 19
Já jen na obhajobu Renaulta Espace. Co se komfortu jízdy týče, nezažil jsem lepší auto. Multivan je proti němu kostitřas. Tím ale nechci snižovat kvality Multivana... :-)
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW 4Motion Highline 2005
ex Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg 2004 .. za jeho cenu mám jiný motor ve VW
ex VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
ex Opel Omega 2.3TD
ex Opel Rekord 2.3
ex Škoda 120 GLS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 26. čen 2018 07:45 #185811

  • Hubic
  • Avatar uživatele Hubic
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Mám 103kw + chip takže cca 125kw, teď už to aspoň trochu jede. 180tis km, spotřeba 11litru při průměrné rychlosti 26km. S Transporterem 63kw jsem jezdil za 9,5 a to mel najeto 480tis.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Hubic.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 28. čen 2018 19:34 #185874

Tak už mám 113 tis. km a vše v pohodě. Pouze lak vozu půjde opět na opravu. To jsem měl po 4 letech na všech T5 kách.
VW T6.1 Multivan long 110 kW r.v. 2021

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 06. kvě 2019 16:14 #192054

  • Ranov
  • Avatar uživatele Ranov
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0
jak někdo psal že T6 bez problému tak mechoš z VW má 8 sanitek T6 a všechny brutálně žerou olej prej je problém ne v chladiči nebo v egru ale jen a pouze ve ventilech které jsou z blata a nic nevydrží pak je problém na světě to samé je ve velkém případě i u passatů bitdi mně spíš vadí na t5 bitdi 4motion ta automatická převodovka která při pomalé jízdě jakoby nevěděla co má řadit a hodně podtáčí... při svižnější jízdě bez problému
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Ranov.

Multivan 2,0 TDI 103 kw vs 2,0 BiTDI 132 kw 09. kvě 2019 22:52 #192119

  • parik
  • Avatar uživatele parik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
tak si nech v dsg aktualizovat sw, ja si na to nemuzu stezovat
T5 2.0bitdi 480Nm 210ps
individualni chiptuning - 1.9tdi 2.0tdi 2.0bitdi 2.5tdi dsg - magpro2 x17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.148 sekund

Login