Ahoj všem ve spolek. Potřebuji radu. Mám VW T5 2,5 tdi 96kw, AXD, 4motion, r.v. 05, najeto cca 360 tis.
Motor při vytočení okolo 3000 ot/min padne do nouzovéh režimu. Diagnostika psala něco ve smyslu snímač tlaku v sacím potrubí, příliš vysoký signál (nevím už doslovně). Vyčistil jsem turbo, koupil jsem nový snímač, ale situace se stále opakuje. Poté diagnostika píše občas závadu chyba zapalování 3 válce - přerušovaná (opět nevím doslovně). Motor se při zátěži třepe, jako by jel na 4 válce a zřejmě i jede, nejsem si jistý. V momentě kdy trochu uberu plyn, se motor uklidní. Vstřiky na 3 a 4 válci jsou nové, mají najeto cca 500 km. Výměnu prováděl autorizovaný servis. Diagnostika píše hodnoty na 3 válci: Korekce množství paliva válec 3... 2,99mg/H a Vstřikovací ventil 3 regulační doba, odchylka -109,0. Je tento vstřik špatný???
Vačky jsou v pořádku, do oleje to netlakuje, startuje to výborně.
Všem předem děkuji za rady a poznatky.