Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Pomalé zahřívání motoru

Pomalé zahřívání motoru 02. říj 2019 13:03 #194644

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Zdravím, chtěl bych se zeptat lidí co mají T5 2,0biTDi 132kw-já mám ještě verzi 4 motion a 7st.DSG.
mám výměněný motor-nechal jsem vyměnit i termostat na motoru, ale setkávám se s tím, že nyní při okolní teplotě cca kolem 15. se auto se zahřívá klidně i 15km abych dosáhl 90st., samozřejmě dost záleží i na tom jak šlapu na plyn. Zaráží mě, že třeba už mám vodu na 70st. a když zastavím na křižovatce,začne teplota zase pomalu klesat. Když už zahřeju motor na 90st. tak není jediný problém auto drží tuto teplotu po celou dobu problém je tedy jen s fází zahřívání zdá se mi že trvá dlouho a že klesá teplota bez zátěže motoru než se dosáhne 90st.
Koukal jsem na různá schemata a je zde ještě jeden termostat pod příhřevem motoru položka 18 z odkazu www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw...rt_id/4303915/lang/t a pak zde měl být ještě jeden , což je elektronický solenoid položka 50 www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw...rt_id/4288408/lang/t ,ale zase jsem se dočetl že jej mají vozy s DSG což já mám nebo v jiných schematech je uvedeno pouze pro vozy s přidavným topením, já mám ale jen příhřev motoru, odeslal jsem dotaz do několika firem a dostal jsem odpovědi dle VIN 50/50 zda je či není použito.
Rád bych věděl od někoho se stejnou konfigurací jak se mu zahřívá motor, zda je můj problém problémem či je to jen vlastnost...zase zbytečně se mi nechce vrážet do výměn a ani nevím zda tam ten elektronický skutešně je...?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pomalé zahřívání motoru 03. říj 2019 15:33 #194658

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 258
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 2
Ja mam 2.5 a taky se to zahriva dlouho. Ty motory jsou velike a novejsi motory jsou proste zname tim, ze to trva, protoze produkuji sami osobe malo tepla, proto se tam taky delaji ty prihrevy. Hraje v tom roli i topeni, zkus vypnout climatronic pokud mas, protoze ten se jinak snazi hned honit teplou vodu do topeni. Otazkou taky je co tam mas za termostat, jakou ma otviraci charakteristiku. A hlavne - tohle se bavime o teplote vody, ale dulezitejsi je teplota oleje a ta se oproti vode zveda jeste mnohem pomaleji.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pomalé zahřívání motoru 04. říj 2019 20:46 #194685

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 93
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 0
Mě se dvoulitr BiTDI při venkovní teplotě lehce nad 5°C a zapnutém topení nepřehoupne přes 75°C dokud nenajedu na nějakou silnici, kde se dá jet. Po kroucených okreskách kde jedu 60 km/h se prostě neohřeje.
Ještě kde bereš tu teplotu, ručička na přístrojovce ukazuje 90°C od teploty vody 75°C do minimálně 98°C.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Pomalé zahřívání motoru 04. říj 2019 21:14 #194688

  • Djgas
  • Avatar uživatele Djgas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Koukám na diagnostiku ...takže zkušenosti stejne ,mě zarazilo to klesání teploty při zastavení než se motor zahřeje
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.196 sekund

Login