Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 15. říj 2019 10:28 #194830

  • covex
  • Avatar uživatele covex Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Ma nekdo zkusenosti s vymenou/opravou tandemoveho cerpadla na 2.5TDI (070145209J)? Mirne mi z nej tece olej, jinak naftu cerpa a brzdy tlakuje spravne. Nove cerpadlo stoji 14500 bez DPH, nejdrazsi nahrada asi 8000,- nejlevnejsi 4000,-, original dela Luk, ale jako nahrada se neprodava. Daji se koupit sady na pretesneni, za 1000,- ale v manualu pisou, ze cerpadlo se nesmi rozebirat. Jedna z nahrad, ted nevim vyrobce, mela jiny prumer osicky do vacky, vrakac se ukazal jako neduveryhodny zdroj techto dilu. Jsem z toho jemne rozladen, pokud nekdo menil, co jste pouzili?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 15. říj 2019 18:56 #194834

  • Mek
  • Avatar uživatele Mek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 167
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 12
tuhle akci mám nedávno za sebou, napřed jsem vzal druhé které jsem měl ale tam zas prosakovala nafta. Koupil jsem opravnou sadu a obě těsnění vyměnil. Od tý doby klid.
VW T5 Multivan long 2.5 TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 17. říj 2019 11:10 #194867

  • covex
  • Avatar uživatele covex Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Nevim proc VW zakazuje cerpadlo pretesnovat, tady nejaky tovaris dela vymenu tech tesneni a neprijde mi na tom nic tak kritickeho


Nicmene jsem dosel k zaveru, ze olej z cerpadla tect nemuze v zadnem vnitrnim tesneni, ale jedine pod tesnenim mezi cerpadlem a motorem. Pokud by se olej dostal do zbyvajicich dvou komor, tak by se dostaval do nafty, nebo do podtlaku, ale ne ven (pak by byl problem jiny a to s vnitrnim simerinkem). Takze pokud tece olej ven, musi stacit vymenit tesneni mezi cerpadlem a motorem.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poděkovali: Ochozak

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 24. lis 2019 09:30 #195374

Zdravím, já tam měl originál a bylo od pierburg. A nové velkoobchod 8k.
Poděkovali: Ochozak

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 24. lis 2019 15:44 #195378

  • covex
  • Avatar uživatele covex Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Oporavdu je na nem logo VW nebo Audi? Ja videl vzdy jen tohle:

VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 30. pro 2020 22:39 #200502

Trochu bych oprášil téma tandemového čerpadla a jeho přetěsnění (AXD). Na technický mě upozornili na únik oleje, tak jsem to dal na servis a dali tam novou těsnící sadu. Cca 1000,- za materiál . Jenže teď při studené startu to na první 2-3 přidání plynu "asi" vydává takový syčivý/foukavý zvuk. Nesetkal jste se s tím někdo? Mohlo by to být tím, nebo hledat jinde? Dělalo se toho za 2 měsíce trochu víc, tak se snažím vylučování metodou, ale myslím si, že ten zvuk je až teď. Nikdy dřív jsem to neslyšel.
Jinak dík za to video, slušná rozborka.
T6.1 Transporter Long 4M TDI 110kW
T5 Shuttle Long 2,5 TDI 96 kW
T4 Caravelle Long 2,5 TDI 75 kW - odcizená

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 31. pro 2020 10:54 #200506

  • covex
  • Avatar uživatele covex Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Jde o to co s tim delali. Jak jsem psal - podle me olej muze tect pouze mezi blokem motoru a tandemem - z motoru je tandem pouze pohaneny pres hridel, tzn. vymena plechoveho tesneni mezi blokem a tandemem by nemela zpusobit zadne syceni. Pokud kvuli oleji pretesnovali gumova tesneni tandemu jak je na videu, tak to delali zbytecne, to se dela pokud by dochazelo bud k uniku podtlaku, nebo nafty. Podtlak si dokazu predstavit ze by sycel, ale to by asi delalo trvale. Rozhodne bych ale zkontroloval hadice a spony, protoze ty se proste rozdelat museli a je mozne ze to je nekde spatne utazene, nebo treba ze hadice praskla.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 03. led 2021 18:55 #200572

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Syčivý a foukavý bývá hadice za turbem, uvolněná nebo prasklá. Takže to bych prověřil, třeba museli něco povolit/sundat, aby se dostali k čerpadlu ...
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 04. led 2021 17:40 #200582

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 19
Je možné, že by se dostávala přes tandemové čerpadlo nafta do motoru (motor BRS)? Páč mi zkolaboval motor vč.turba, a bylo v něm 16l náplně (olej s naftou a to po 11tis.km od výměny oleje)
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19
VW Transporter T6.1 110kW r.v.2023, 235/55, R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 04. led 2021 21:33 #200592

  • covex
  • Avatar uživatele covex Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Mozne je ledacos, Tandem vytvari tlak pro vstrikovace a kdyby se nejak dostavala nafta podel osy do motoru tak hodne teoreticky asi ano. Prijde mi ale temer nemozne, ze se do motoru kde je normalne 7l oleje vejde 16l, to uz by to muselo pretekat z vika ven... obecne se mnohem casteji dostava nafta do oleje proste z valcu, kdyz netesni pistni krouzky. Zase o duvod vic, proc obcas tu merku oleje vytahnout i mimo intervali vymeny...
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 07. led 2021 18:23 #200631

Pokud je v háji simering uvnitř tandemu, nateče tam nafta bez problémů, měl jsem to 10l v 2,0tdi
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 11. led 2021 00:30 #200677

nafta do olejovej vane pretecie aj ked podtekaju trysky... rastie hladina oleja... tiez som to riesil na aute.. vymenit gumicky na tryskach, dat pozor ako s nimi nazad a zase vsetko ide ako ma... cez tandem, uz som sa s tym stretol, ale za tie roky len raz... olej spod tandemu riesime relativne casto.. pootekany motor..
vw transporter T5 1,9 TDi, 77kw ( momentalne 98 kW odbrzdene ), 6q, 2004
vw passat B6, 2,0 cr tdi, 2014-ex
vw golf cabrio 1,6i, 74 kw 2001 ( taky ten ani III, ani IV )
vw golf 5 3dv., 1,9 tdi 77kw, gtd line, 2005
vw t3 synchro, 1988

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 11. led 2021 19:23 #200682

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 19
No tak uvidíme čím to bylo jak vytáhneme motor. Mám zprávu, že na hlavě (která tam byla repasovaná) jsou vybité vstřiky. Takže buďto tandem, nebo okolo vstřiků. Nicméně už je nachystaný druhý.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19
VW Transporter T6.1 110kW r.v.2023, 235/55, R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 04. úno 2021 12:05 #200989

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 19
Tak jsem nafotil, jak to vypadá, když se pos... tandemové čerpadlo. Vůle na hřídeli je taková, že není problém, aby tudy proteklo 10l nafty během velmi krátké doby. To bych musel kontrolovat olej co hodinu jízdy :-( . To tak nainstalovat snímač max.hladiny do bloku. Samo že to odnesla vačka a zdvihátka, spodek motoru a válce jsou OK.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19
VW Transporter T6.1 110kW r.v.2023, 235/55, R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Tandemove cerpadlo 2.5TDI BPC 04. úno 2021 14:55 #200990

  • covex
  • Avatar uživatele covex Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
To opravdu nevypada prilis radostne, tusis pricinu? Nejake lozisko nebo gufero? Jak je mozne, ze to vybrousilo cele pouzdro? Tandem se nasazuje primo na vacku ne? Tak jestli nevznikl problem spis obracene...
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.266 sekund

Login