Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 20. čen 2020 21:33 #198167

  • 2stroke
  • Avatar uživatele 2stroke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím,
neměl by z Vás někdo kontakt na někoho v Praze, kdo by se byl schopen podívat na mého T5tkoveho Multivana 2,5 TDI 128 kW rv. 07? Auto mám asi 3 měs. a už od koupi se mi občas stalo, že mi to pod plynem do táhlého kopce na vyšší kvalt skočilo do nouzového stavu. Nejdříve třeba 1x za 1000-2000 km, ale za poslední dobu, to dělá čím dál častěji. Vždy pomůže vypnout zapalování a znovu nastartovat, stále stejná chyba - nedosažen plnící tlak turba. Bylo mi doporučeno vyměnit čidlo -N75...pro jistotu jsem vyměnil všechny čidla od turba co šly, tedy snad kromě teplotního čidla - to podle VAGu jede...nicméně auto stále skáče do nouzaku. A na to, že to auto má mít 128 kW, tak to podle mě i prd jede. Má to samozřejmě 2,5 T, ale podle mě by to mělo jet víc. Osobně si myslím, že to turbo bude repas, resp. ho někdo měnil a málo tlačí. Z původního majitele asi informací moc nedostanu, auto měl mít údajně jen chvíli a měl s tím najet jen 5000 km, nezbývá mi, než tomu věřit. Ta kára bylo dost zanedbaná, chci ji dát pomalu dohromady...už jsem měnil oba přední světlomety - dal jsem tam origo od Magneti Marelli, už je v tom i nový dpf filtr, výměnena problematická vodní pumpa atd. Kdyby se byl na to schopen někdo spolehlivý komplexně podívat, bez toho aniž bych to musel vozit od čerta k ďáblu, nechávat z toho demontovat v jednom servisu turbo a někam ho vozit na seřízení, bylo by to fajn. Všem přispívajícím předem díky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 21. čen 2020 10:50 #198170

  • Mařík
  • Avatar uživatele Mařík
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 137
  • Obdržená poděkování 23
Ahoj,
Zkus autoservis Kulhavý: www.autoserviskulhavy.cz/
Sám má VW T6, mě se o auto stará k mojí plné spokojenosti.
Jirka M
VW - T5 103kW POHOTOVOST

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mařík.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 23. čen 2020 11:36 #198234

Zdravím
Já se s tímto trápil hezkou chvíli....vzdycky to vypadlo při cca 2100 otáčkách
a nakonec to byly "jen" hadice od chlazení intercooleru.
Na všech jsem nejdřív vyměnil gumičky,ale pomohlo k pocitově silnějšímu výkonu.
Nakonec to bylo vyklepaný v připojení na chladič.Jak jsou ty auta starý tak se to prostě vyklepe,vyklá se to v tom a netěsnění.
Dal jsem nový gumičky a ještě jsem mezi ní a zámek vložil ještě jednu slabou (tepelně a chemicky odolnou) a mám konečně klid.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 23. čen 2020 22:35 #198249

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2134
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 213
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 24. čen 2020 07:59 #198256

Ano
Já měl největší netěsnosti mezi chladičem a hadicemi 11 a 2.Přístup k nim stojí za prd.
Ty gumičky stojí cca kolem 100Kč za kus a já ještě měnil jednu sponu kterou jsem měl ulomenou.
Poděkovali: covex

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 24. čen 2020 09:28 #198257

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2134
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 213
Tohle mi prijde minimalne jako dobry postreh, protoze to opravdu muze zpusobovat spoustu problemu s nedosazenim plniciho tlaku, pritom vsichni resi turbo a jeho regulaci, kde problem vubec nemusi byt, protoze proste jen te vzduch utika nejakou netesnosti a ze tam tech spoju je, protoze to vedeni je pekne dlouhy.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 24. čen 2020 10:44 #198258

  • 2stroke
  • Avatar uživatele 2stroke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
To je opravdu zajímavý postřeh - to s tou netěsnosti trubek intercooleru, asi ty O-krouzky zkusím preventivně všechny vyměnit a zkontroluji všechny spony...pak má smysl teprve řešit regulaci turba atd...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 24. čen 2020 20:31 #198273

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 217
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Je to sice trošku mimo téma, ale když kolegové zkoušeli motor (žluté barvy) v lokomotivě, tak ne a ne z toho dostat požadovaný výkon (naštěstí to do nouzáku nepadá), jen to jede naprd. No motoráři se dušovali, že ten motor je v nejlepší kondici. Nakonec to kolegové našli ... Jedna spona byla málo stažená a tlakem se od sebe dostala gumová hadice a trubka a začalo to foukat "nedosažen plnící tlak". Nicméně jak se ubrali klesl tlak a díky unikajícímu vzduchu se to do sebe nasunulo zpět a nebylo nic poznat. U snídaně pak motoráři na pořízené video koukali jako telata na nová vrata.

Poznat netěsnost v sání, špatné čidlo, vadné turbo, vadný řídicí ventil je práce pro zkušeného diagnostika :(. Těch je málo všude ...
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 25. čen 2020 07:49 #198279

No já jsem šel po těch ch hadicích jako první věc ne z důvodu že bych něco věděl navíc než ostatní,
ale z postupu od nejjednodušší a nejlevnější po nejdražší (což mi tady i poradily a to v tématu - Padá do nouzáku)
Ale stejně mě čeká výměna za nové...chladič i všechny hadice.Zatím to drží a funguje tak to teď jen nehrotím,
protože ta sranda přijde na nějakých 10 000....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 25. čen 2020 09:16 #198280

  • 2stroke
  • Avatar uživatele 2stroke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Njn, je to auto, které má vyšší servisní náklady...já do toho nasypal od koupi už asi 40 000...nový DPF - nakonec jsem tam strcil Bosal, ale funguje to s tím, ten vyšel asi na 15, k tomu nějaké čidla, potom ty přední světlomety atd...to se nasbírá...a to ještě nejsem u konce...hádám, že do toho padne tak 80, aby to bylo podle mých představ a nebyly tam nějací kostlivci ve skříni...každopádně do mého B5tkoveho passata 2,8 Syncro jsem za cca 6 let nasypal víc, hádám tak 150 t. : )) - Alfa Romeo hadra, motory pomalu měním jak u Mazdy RX8 : ))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 26. čen 2020 19:16 #198303

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2134
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 213
Jestli jen 40-80 tak to bude luxus... jen novy gumy stoji 10, brzdy 10 kdyz si je udelas sam, jakakoli RJ litaj tisice, baterka 3, predni okno 5-10 podle toho jestli tam das neco slusnyho, servomotrek dovirani 3, termostat 1, sterace 1... kompresor klimatizace, svody, vodni pumpa, stabilizatory, tlumice... vsechno je to drahy (jo jdou najit levny alternativy, ale zaruka kvality zadna), protoze to je proste veliky. Prechozi auto me stalo 200 za 12 let, T5 to zvladne za 2 roky a stejne clovek porad jezdi s mrazenim v zadech, kdy spadne do nouzaku. Jediny co tak to proste je polykac kilometru a ten "projetovany" najezd je nekde jinde nez 100tis km jako u beznych osobaku.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 26. čen 2020 19:22 #198305

  • 2stroke
  • Avatar uživatele 2stroke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Jj, je to tak. To auto má prostě dražší servis než malý osobák. S tím se musí počítat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 26. čen 2020 19:31 #198306

  • 2stroke
  • Avatar uživatele 2stroke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Pro zasmání přikládám fotku jak dopadla jedna hlava na mém B5tkovem Passatu 2,8 4motion...před dvěma měsíci praskl šroub napínací kladky rozvodu - motor byl 40 000 km po rozvodech...je tam podle mě konstrukční vada - napínací kladku rozvodu drží snad jen 8cka šroub(dal bych tam raději 10tku), sice je 10,9tkovy, ale závit je v předních hliníkových prsou, a jak vime, zavity v hliníku stojí za prd - 4x,5x dotáhnout na moment a závit jde do kytek - závit byl do 1/3 stržený, takže se šroub tak dlouho "ohýbal" až prasknul, únavová prasklina...měnil jsem obě hlavy - měl jsem doma dvě náhradní, po 2000 km praskl na pravé hlavě řetěz mezi vačkami - rozvodak pohání jen výfukové váčky...to auto se rozhodlo prostě umřít...dvakrát potkany motor během 3 měsíců...když to někomu řeknu, tak mi nevěří...no dám to dohromady, mám to auto rád a dobře se mi v tom jezdí...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od 2stroke.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 26. čen 2020 19:32 #198307

  • 2stroke
  • Avatar uživatele 2stroke Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Hlava
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Seřízení turba Multivan T5 2,5 TDI 128 kW 20. čen 2022 23:50 #206731

Pokud ke mě přijede T5 s nedostatečným tlakem na turbu a nouzi okamžitě sundávánm nárazník trubku za turbem utesnim trubku před EGR ventilem a nafouknu pak vezmu jarovou vodu a strikam na kritické spoje a IC velmi často tyhadice k IC netěsní a to jsem viděl i nový IC neznačkovy a auto padalo do nouze.Chce to buď opravdu poradny IC který ale stojí i 7000 ..u jednoho auta jsem hadice omotal lehce teflonem proříznul víc drážky na spony IC a bylo po nouzi a myslím že kontrola vzduchového vedení je základ pokud teda chodí regulace jak má ale to spíš hází hlášku o limitu překročení.Turbo řeším a v poslední řadě.Je toho plno kolem co může nouzi způsobit než turbo samotné, DPF, EGR Netěsnosti..mám i zkušenosti ze na svodech chybí tři stefty a auto jede bez nouze,ale zkouška těsnosti je polovina úspěchu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.188 sekund

Login