Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: motor 2,5 axe 128kw - kouřivost

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 31. čec 2021 15:25 #202855

  • szwed
  • Avatar uživatele szwed Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 36
  • Obdržená poděkování 0
při trochu větším přídání plynu auto kouří(černě ), zajímavé je , že jen na 1,2 a rychlost u 4 a dál to nedělá .
Vyměnil jsem vstřiky, turbo , tlakové čidlo , regulační čidlo a pořád to je to samé , váha vzduchu je o.k., svody nejsou prasklé , trubky od turba těsní , egr je zaslepený ,už jsem dával i jiný cooler a pořád stejné , nemáte někdo nějaký tip čím to může být?
Mohla by to dělat ta klapa na sání?

Děkuji za reakci

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 03. srp 2021 22:03 #202899

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
mam stejný problem černý kouř při akcelerací (to je proč ti to nekouří na 4 ce) 2,3 na plný plyn a nejlepe do kopce (chudáci za mnou) vaha vzduchu
vyměněna čidlo tlaku vyměněno , těsnící kroužky vysoktlakého vedení vzduchu vyměněny , turbo ok , automechanik mi řek vačka ventily moc se mi do toho
nechce pouštět , olej měním pomalu co 7000km ,motor taky 2,5 128kw nemá někdo nějaký tip ( asi ERG ventil což se mi nezdá) má někdo nějaké zkušenosti

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jasu.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 09. srp 2021 21:53 #202964

niekde chyta falosny vzduch, intercooler, hadice k turbu atd.. to je prve po com by som siel.. a samozrejme, minimalne vycistit egr...
vw transporter T5 1,9 TDi, 77kw ( momentalne 98 kW odbrzdene ), 6q, 2004
vw passat B6, 2,0 cr tdi, 2014-ex
vw golf cabrio 1,6i, 74 kw 2001 ( taky ten ani III, ani IV )
vw golf 5 3dv., 1,9 tdi 77kw, gtd line, 2005
vw t3 synchro, 1988

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 10. srp 2021 09:42 #202967

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 125
  • Obdržená poděkování 19
Mě se zasekával EGR ventil. Opravitelný nebyl, takže výměna nebo odstavení. Po zaslepení klid. Jen pozor, sání bylo plné sazí, takže ještě vyčistit sání.
Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19, stavitelný KW podvozek, EGR off
Transporter T6.1 Long 110kW r.v.2023, 235/55R18
EX Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 10. srp 2021 14:20 #202975

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
zkusím vyměnit egr od známého , na ty svody by to moho taky být ujel jsem 400 km s prasklou vysot. hadicí ale je tam bylbý přístup musím se na výměnu svodů zaměrit a zkusit to

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 13. srp 2021 18:42 #203014

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
heureka asi jsem na to přišel vytáhl jsem svody a viditelně bylo vidět že podfukujou - špatný poměr vzduchu s naftou znamená dým a to obzvášt při akceleraci zítra nakoupím nové těsnění řádně vyčistím svody akurát uvažuji co s alternátorem ja taky celý černý masný foukalo to přímo na něho
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 13. srp 2021 21:20 #203018

Tohle ale nejsou výfukový svody. Tohle je sací potrubí. To těsnění je fouklý , ale spíš bych tipnul na ojetou vačku a plácá to do sáni proto je to tak očazený.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 14. srp 2021 07:37 #203021

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 125
  • Obdržená poděkování 19
Když máš vytáhlé sání, tak zkus vytáhnout EGR a jak jej budeš mít v ruce, tak jej zkus párkrát ručně otevřít. Nemělo by se ti podařit, aby se ti zasekl v otevřené poloze. Pokud se sekne, bude to jeho práce.
Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19, stavitelný KW podvozek, EGR off
Transporter T6.1 Long 110kW r.v.2023, 235/55R18
EX Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 19. srp 2021 20:35 #203066

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
určitě se to zlepšilo ale těžko už posuzovat protože pořád za jízdy sleduji výfuk přes zpětné zrcátko a stále vytáčím motor ,možná kdybych to
nesledoval a jezdil normálně tak by to bylo v poho, jinak poznatek sací potrubí je přišroubované 9 ti šrouby se specialním gumovým kroužkem ty jsem tam neměl
a zvlášt se nedají koupit takže jeden šroud 270 kč , auto kelly měl 3 šrouby ,tak jsem zajel do helera šikovní kluci po domluvě šroub za nějakých 170kč

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jasu.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 20. srp 2021 11:28 #203068

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1993
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
Ja nevim, me teda prijde, ze to tesneni ti nespis odeslo proto, ze ti leze horky vyfuk zpet do sani. Tzn. to bude oprava na par kilometru, pak vytece zase. EGR vyfuk chladi nez ho do sani posle. No uviidis jak dlouho to vydrzi.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 20. srp 2021 15:41 #203069

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
Nejsem automechanik tak zkouším logické věci každopádně je to tu druhý takový názor tady vačka ventily řekl mi to i můj automechanik
takže si postavím do auta pokladniču a začínám šetřit při náznaku problému dávám do servisu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 20. srp 2021 17:09 #203070

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 125
  • Obdržená poděkování 19
Moje zkušenost je taková, že jsem zbytečně vyhodil peníze za vačku. V servisu mi řekli očesaná vačka, ale já už tušil, že se seká EGR (zkusil jsem záslepku Egru a v ten moment bylo po problému). Auto přijelo ze servisu, a samo že pořád stejný. Takže šla záslepka a softwarové odstavení Egru. Od té doby klid. Emise a STK v pohodě. Takže bych zkusil jít napřed po jednoduchých a levných věcech, a až pak se pouštěl do drahých experimentů.
Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19, stavitelný KW podvozek, EGR off
Transporter T6.1 Long 110kW r.v.2023, 235/55R18
EX Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 21. srp 2021 23:08 #203074

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1993
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
To je bez diskuse, treba to opravdu bude jen to tesneni. Problem s vackou je vetsinou slyset - staci oddelat hadici od airboxu k sani a pokud to duni do sani tak uz je to hodne nahnute.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 22. srp 2021 11:19 #203076

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
Pravě proto jsem sundal rozvod sání přpadalo mi to nejlevnější řešení problému s min.náklady , aspon to řádně vyčistit tesnění mezi hlavou a sáním mi připadalo nejmenší problém a proto jsem koupil nové horší to bylo s těsněním šroubů a to se již nedalo couvnout .Jinak jsem zkusil po řečtení diskuse o ERG ventilu ucpat hadičku otvírání zpětného přivodu plynu (kousek hadičky se šroubem) akurát mi není jasné jestli to musím i odstavit i přes počítač PD nemám

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

motor 2,5 axe 128kw - kouřivost 19. říj 2021 20:27 #203986

  • jasu
  • Avatar uživatele jasu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 1
Najeto 500 km s se zrušeným egr (ucpaným podtlakovým ventilem) poznatky autu trvá než se zahřeje, ubytek motorového olej pomalu 1l ,
minulý víkend jsem jel do tater najeto 550 km egr ventil jsem dal do původního stavu po příjezdu kontrola oleje - ok , auto nedýmí
cesta po dálnici snažil jsem se jet 110 km/h sem tam víc prúměrná spotřeba 7,3l/100km nádhera ,jen aby to tak vydrželo.
Jeden problém ještě mám nevíte někdo kde je čidlo teploty topení nastaveno 21C jednou je moc teplo jednou je zima , zde jsem zatim nic nenašel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.226 sekund

Login