Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Houpou otáčky

Houpou otáčky 30. zář 2021 11:49 #203814

Dobrý den
Mám problém auto na volnoběh houpe a chvěje se motor.
Diagnostika nic neukázala, auto má furt stejný výkon do nouzáku nepadá a ani nekouří,dle diagnostiky nejmenší počet otáček 740 o/min po přidání plynu se vše srovná.
Večer jsem zaparkoval a ráno to začalo dělat. V servise na nic nepřišli auto mi bylo vráceno s tím že mám jezdit, vyjezdit nádrž koupit čistič do nafty a natankovat plnou.
Je to T5 2,0 TDi 103Kw, 2012.
Za každou radu nebo informaci dekuji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 30. zář 2021 12:36 #203815

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1992
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
Na diagnostice bude videt zda kolisa davka do vstrikovacu, resp. korekce. Pokud ano je to nejspis vstrikovaci (kolik to ma najeto?). Pokud to kolisa jen drobne tak ja bych to asi neresil - muzes zkusit nejake to aditivum do nafty, ale na zazraky bych moc neveril.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 30. zář 2021 13:16 #203816

Děkuji za odpověď nájezd 375tis.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 30. zář 2021 13:25 #203817

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1992
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
Pokud z toho nehodlas delat nove auto (pri takovem najezdu asi velka investice), tak si myslim takove houpani neni potreba resit. Treba jeste nekdo prida nazor kdo ma 2.0 103kW...
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 30. zář 2021 17:08 #203819

Mám transita 2011. 2,2 Common rail. Občas začal houpat na volnoběh a pak pořád. Když se zmacla spojka, tak dokonce někdy přestal.
Všechno ok, ale vstřikovač byl horší. Mělo to 150000 a teď to má 300000 a zatím drzej. Čerpadlo ale jede na vyšší tlak. To není dobrý!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 02. říj 2021 00:47 #203831

Houpání budou dělat vstřiky, ale pokud to ma tenhle nájezd, nebude ani vysokotlak. čerpadlo stoprocentní. Takže je lepší měnit to jako celek.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: Honzavimperk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 02. říj 2021 08:58 #203833

To uz tak bude. V tom tranzitu je Denso čerpadlo. Téměř na počkání ,cca 3-5 hodin ho v Zábřehu v Boschi rozdělali zkontrolovali. Nic nezjistil a dál jen nový těsnění. Cena 3000. Předtím v Přerově na osciloskopu všechny akční členy. Taky dobrý. Ale začlo to poukazovat na vstřikovač. Dlouhá dávka. Dohánění tlaku na nesmysl. Já jen prošel nádrž a přívod. Někde byl šlem. A pak jsem vyměnil ty vstriky. Jsou vyrobeny v Maďarsku, jsou originální. A už drzej líp jak původní od nového auta.
A přestali jsme lít aditivum do nádrže.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Houpou otáčky 02. říj 2021 09:31 #203835

Denso je taky čerpadlo za trest. To nikdy nefunguje jak má. Naštěstí VW používá povětšinou Bosch, ale už se snaží taky šetřit a tak Continental a Delphi taky po 200t.km konec.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.163 sekund

Login