Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Opožděný start

Opožděný start 27. lis 2022 13:17 #207838

  • pefrik
  • Avatar uživatele pefrik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Pozdravujem všetkych.
Mam T5 multivan 2,0 r.v. 2015 a potreboval by som radu,
Pri startovani najme teraz v zimnich mesiacoch ked stocim klucik, musim ho drzat stoceny v zapalovani min 2 -3 sekundy.
Motor je ticho, netoci a az po tych 2 - 3 sekundach zrazu naskoci na sup. Cim je chladnejsie, tym dlchsie musim drzat stoceny kluc v zapalovani.
Myslite ze je to normalne a potrebuje dozhavit, alebo mi odchadzaju zhavice ?
Dakujem za radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Opožděný start 27. lis 2022 17:27 #207839

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 111
  • Obdržená poděkování 15
To je normální. Zkus jej nedržet a jen s ním zatočit a pustit jej. Auto si nastartuje po čase samo. Jen musíš držet zmáčknout spojku.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Opožděný start 27. lis 2022 17:45 #207840

  • pefrik
  • Avatar uživatele pefrik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ok, daka za radu. Vyskusam rano. Mam automat ale v podstate - noha na brzde :)
Dam zajtra vediet

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Opožděný start 28. lis 2022 19:13 #207846

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1699
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 154
Neni to nahodou kvuli predehrevu vstriku? Ma jeste tahle verze auta kontrolu zhaveni? V chladnem pocasi to proste trva dyl, to je normalni.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Opožděný start 28. lis 2022 21:25 #207854

  • pefrik
  • Avatar uživatele pefrik Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ma to kontrolku na zhavenie, uz som skusal ze to aj 2 - 3 x nazhavim a potom startujem, ale asi to nepomaha. Ja by som asi najskor povedal, ze asi baterka ( 2,5 rocna )
un nema dostatok amperov na to, aby to hned nazhavila. Neviem ju ale zmerat co sa tyka zataze. Voltov je tam stale vyse 12.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Opožděný start 28. lis 2022 21:38 #207855

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 111
  • Obdržená poděkování 15
U první T5 do roku 2009 pŕi startu musíš držet klíček než motor naskočí - samo že po nažhavení, ale zase bez spojky. U faceliftu po roce 2010 je startování automatické - stačí "drbnout" po klíčku a řídící jednotka si sama nažhaví dle teploty a sama natočí motor, jen je potřeba stát na spojce u manuálu na drzdè u automatu. Tohle jsem měl v Laguně už v roce 2002. Startovala sama v mrazech třeba až 15 po sekundách.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.204 sekund

Login