Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: T5 úplně bez výkonu

T5 úplně bez výkonu 26. led 2024 14:34 #210686

  • vjakub
  • Avatar uživatele vjakub Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Prosím o rady. Auto jezdilo normálně, pak nová vačka a jezdilo jako dřív. Poté praskla hlava, takže výměna hlavy a s tím repas turba. Teď auto vůbec nejede, až když zabere turbo trochu se to rozjede, ale i tak to nemá vůbec výkon. Rozjezd s koly v plném rejdu skoro bez šance. Chytá na brnknutí a motor jde na volnoběh hezky. Teoreticky turbo, ale ve vyších otačkách nafouká na požadavek, ale stejně to nejede. Takže že by to nemělo naftu? Možná vstřiky, byly venku asi 2 měsíce, mohli se zalepit? Tlak nafty do hlavy v pořádku. Jinak vše těsné, nový intercooler, váha, N75, čidlo tlaku. Egr a dpf nyní nejsou a vypnuty i v řídící jednotce. Díky za každý nápad. Ještě přikládám log na 4 po rovině, z 50na100 asi za 40 sekund...

Soubor přílohy:

Název souboru: LOG-01-003...-011.zip
Velikost souboru:6 kB
T5 - BNZ 96kW 2006
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 úplně bez výkonu 26. led 2024 20:04 #210688

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2170
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 218
Sice jsme se nedozvedeli co to bylo za motor, ale ted uz je to asi jedno. Tlak z turba vubec nedosahuje pozadovanych hodnot, ma to vypadat nejak takhle:
www.transporterclub.cz/forum/30-motor-sp...moc?start=180#195328

Opravdu si zmacknul v te dobe plyn az na podlahu? Nedavno tu nekdo psal ze mel problem se snimacem a padalo mu to do nouze, nicmene zde to vypada na (ne prvni) nepovedeny repas turba. Do nouzoveho rezimu to nepada? Kdo delal repas? Uz se tu o tom taky psalo, ze to malokdo opravdu umi.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 úplně bez výkonu 29. led 2024 18:03 #210695

  • vjakub
  • Avatar uživatele vjakub Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Motor je v podpisu, BNZ 96kW. I dle logu plyn na podlaze. Problém byl v čidlu teploty výfukových plynů před turbem. Čidlo pokud je jakoby rozpojené hlásí teplotu asi 900C a proto ŘJ snížila dávku nafty a auto mrtvola a žádná chyba.

Mimochodem nejsou někde dostupné tyto hodnoty v zátěži pro konkrétní motory? Ve vcds jsou při volnoběhu, ale v zátěži ne. Pak člověk akorát tápe zda třeba tý nafty je málo nebo ne.
T5 - BNZ 96kW 2006

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od vjakub.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.106 sekund

Login