Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Vodní pumpa

T5 - Vodní pumpa 03. čen 2009 20:13 #17133

Vážení, několikrát jsem se holedbal spolehlivostí mého motoru.
Už je to tady - šeredně se mi rozsypalo vodní čerpadlo, sice tak, že mi napadala rozsekaná vrtule i kuličky z ložiska do vodních kanálů. Divné je, že se to stalo bez jakýchkoliv neobvyklých zvukových projevů a bez varování. Při svižné jízdě po dálnici se rozsvítilo varování "nízká hladina vody" a "nízký tlak oleje". Mám najeto 170.000. Piliny ve vaně jsou od toho, jak vyosené ozubené kolo brousilo blok.[attachment=0:2r6yayt4]<!-- ia0 -->bordel ve vane.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:2r6yayt4][attachment=1:2r6yayt4]<!-- ia1 -->bordel v sacim kosi.jpg<!-- ia1 -->[/attachment:2r6yayt4]
Multivan 128kw
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Hany.zvany.

T5 - Vodní pumpa 04. čen 2009 13:13 #17177

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
JO Jo, bohužel je to blby ale na T5 odchazi dily krapek jinak než T4.Da se řict že bez nějakych přínaku cukani,zvuku,nebo jinych noprovodnych děju šup a neco odejde do pikosekundy viz pumpa,altik,KLIMA KOMPRESOR mimochdem za minuly tyden 3ks T5 s timto problemem :!: a vše prí normalni jizdě neli volnoběhu :-k ALE jinak na T4 jste měnili pumpu při rozvodech so 100 000km tak co čekate od T5 že vydrži :?: to že nema rozvody neznamena že se nemění :!: A ty gumove řemenové spojky taky co 80 až 100 tis měnit :!:
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 05. čen 2009 01:07 #17208

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Hm, tak tohle jsem ještě neslyšel. Vodní pumpa většinou začne téci, a proto se mění. Tohle slyším prvně. Proč to ale zároveň hlásilo nízký tlak oleje?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 05. čen 2009 09:40 #17223

Protože se voda dostala do oleje, kde vytvořila emulzi, která je řidší, něž olej samotný, tudíž to dávalo nižší tlak. Mám obavu, aby motor nebyl přidřenej. Dozvím se to dnes.
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 06. čen 2009 16:31 #17241

Oprava hotova, motor naštěstí v pořádku. Cena 17.500,-s DPH. Doporučuji pumpu preventivně měnit na 150ti tisících. Xová stojí 2.100,-Kč
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 08. čen 2009 23:42 #17449

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8

Hany.zvany napsal: Protože se voda dostala do oleje, kde vytvořila emulzi, která je řidší, něž olej samotný, tudíž to dávalo nižší tlak. Mám obavu, aby motor nebyl přidřenej. Dozvím se to dnes.

jo jo jen pro technicke upřesněni voda s olejem udela emulzi (pěna ) a ta se neda tlačit čerpadlem :!: je to vazba plynu na kapaliny v zavislosti na teplotě a tlaku.Ale dost teorie ze školy :!: Prostě tu pumpu je třeba sem tam měnit.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 00:12 #17452

Vysvětli mi prosím, proč by se nedala emulze tlačit čerpadlem? Dá se tlačit obdobně jako olej.
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 00:49 #17455

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
kapalinova obehova zubova čerpadla funguji za předpokladu že vychazi z nestlačitelnosti kapalin :!: pokud je kapalina misena s plyny dochazi k jejim zmenam objemu v zavislosti na tlaku a proto tavova emulze je velice špatně čerpatelna.Problem je že tyto čerpala probleb ještě zhorší jelikož funguji pak jako mixer.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz
Poděkovali: kare.kraus

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 01:18 #17459

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Mašlo, tys vědec :idea: :idea: :!:
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 09:40 #17487

Mašlo, jsi skutečně vědec, ale viděl jsi někdy emulzi na vlastní oči?
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 10:27 #17495

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
:lol: viděl,maturoval,zvitězil ;) ale jde o to kolik vody jsi mel v oleji :?: pokud to byl vic jak pullitr tak to musi byt našlehane až po střechu. :-"
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 10:32 #17496

Byly tam tři litry a hladina oleje (emulze) se zvýšila o 2-3 cm. Žádné stlačitelné bublinky jsem v emulzi nezahlédl.
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 10:42 #17499

Problém je spíše v tom, že ještě než se olej promísil s vodou do emulze, tak ta voda sedí dole pod olejem a ta proti němu nemá vůbec požadovanou viskozitu, tam ten tlak jako na oleji určitě neuděláš . . Chtěl jsi to takhle říct, viď mašlo? :-k
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 09. čen 2009 11:28 #17506

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
ještě jednou Teplota tlak a pomer voda / olej Takže pokud udelaš emulzi za normalnich podminek je to jen bile mliko :!: zvedni tlak zahřej emulzi cca na 110 C a budeš koukat co to umi :o jde o to že voda v oleji začne vařit a proto ta pěna. pak když zastaviš a po chvilce kukneč do oleje je už po divadle. Věř mi :!: Dobre pokusy na strojni prumyslovce ala hrnečku vař.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz
Poděkovali: Olda68

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Vodní pumpa 19. čen 2009 13:39 #18664

  • pola
  • Avatar uživatele pola
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 1
Mám tak zkušenost s pumpou!

Kdyby to někoho zajímalo: T5 - California, 4 roky starou jsem koupil ojetou na podzim - prý jen 65000 km, ale možná je to pravda, interiér byl opravdu zachovalý a ani jinak nevypadá na velké opotřebení.

Hlavní příhoda je tato: Vyjeli jsme na dovolenou do Francie (až Španělska... sny). Hned na začátku Francie, u Becancon, voda pryč, displej řve STOP atd atd.
Poučení 1.: destilovaná voda se ve Francii jmenuje "l'eau demineralisé" !!! Destilují se jen alkoholy k pití ... následky si jistě představíte, moje malilinká znalost francouzštiny byla jako obvykle víc ke škodě než k užitku. Ale maj jí běžne v supermarketech. U pump moc ne.
Poznámka: voda pak ubývala cca 1l/70 km, opakované dolévání, hledání servisu.

Poučení 2: V originál servisu VW v Becanconu akorát napumpovali tlak do chlazení a zjistili, že to neteče někde prasklou hadicí a pod. a řekli: "je to motor, necháte to tu týden, míň ani ránu". Na dotaz jestli to nemůže být jen pumpa, řekli, že může, ale to poznají až motor rozeberou, ...
Připustili, že s takhle pomalým ubýváním vody snad opatrně můžu jet domů(na vlastní nebezpečí), bohužel jsem se jich nezeptal na předběžnou cenu, škoda.

Poučení 3: Motor přežil jízdu domů zpět, celkem jsme dolili necelých 15 l "l'eau demineralisé" a vedli diskuse, jestli ten olej je s vodní pěnou nebo ne. Žena správně poznala, že ano. Já to za pěnu nepovažoval, on ten olej jenom tak trochu světlal a dělal trochu nános na té zátce. Asi taky tím, že to ubývalo dost pomalu....

No dnes si jdu pro to do servisu, cca 18.000,- Kč.
Poděkovali: combos

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.175 sekund

Login