Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vačka na T5

Vačka na T5 10. čec 2009 13:44 #19930

  • pepiano1
  • Avatar uživatele pepiano1 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Dobrý den, nevíte nebo nemáte někdo zkušenosti s problémem kolem vačky a nadzvedáků ventilů? mam T5 128 kw a už je to celkem jiste ze nad dvema válci je vačka nějaká špatná..... vlastně celá na výměnu. Nesetkal se tu někdo s tímto problémem?
Díky za rady, Pepino P-4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 10. čec 2009 14:10 #19937

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Je to určitě vačkou? nebudou to jen špatné hydroštely? (hydralická ventilová zdvihátka) dle tebe "nadzvedáků ventilů"
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. čec 2009 19:11 #20018

jestli mas vojetou vacku tak nekdo spatne menil olej

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 18:55 #24962

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
no jo T5 sou v háji jak hydroštely,tak ojetá vačka,poslední dobou to je skoro každý týden co někdo přijede a vačka je doslova da do písmene ohoblovaná,výměnou oleje to nebude,poněvač se ojede pouze jeden nebo dvě zdvihátka a samozřejmě sem potkal i uplně prodřenej hydroštel.a pokud se vymění vačka,tak na nastavení rozvodu,je třeba přípravky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 19:27 #24970

  • kodl
  • Avatar uživatele kodl
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 0
a v čem je problém,longlife,material zdvihátek,nedělaj to jen určitý zdvihátka,třeba konec mazacího kanálu už bude bez tlaku?Někdo z mechaniků by nám mohl poradit jak to poznat,tim by se zachránila vačka a měnil by se jen hydroštel,dík
VW Transporter T5 77kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 20:23 #24979

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 37
ty jo...já teda nevim,ale moc často nečtu o problému s vačkou z důvodu vady materiálu. Jo..to že někdo ojebává olej a leje do motoru něco co tam být nemá...tak to je jiná :-"

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 20:25 #24981

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
Každopádně je s podivem,že klasické motory tdi rotační čerpadlo takové problémy nemají bylo mi divné že motory TDI PD se zadírají na vačce a nebo se upně prošoupou hydroštely,máme ve firmě TDI PD,tak jsme změnili olej,najeli na tento olej více jak 100 000 km a musím konstatovat,že je tento motor má lepší a hlavně klidnější chod.Já osobně bych si do svého auta nikdy longlife nedal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 20:29 #24983

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
Karlos:ne všichni chodí na forum,ale sou to vesměs auta koupená v ČR a pravidelné výměny oleje byly prováděny v servisech VW,začíná se to projevovat tak od 100000 km nahoru

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 20:30 #24984

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 37
jasan...výměnám po 30tkm také nevěřím,ale LongLife bych v autě (PD) dodržoval už kvůli mazání či chlazení vstřiků,vačky..turba atd. Pokud si dobře pamatuji je LongLife řidší a hustší (snad 0W40) a ten se mění po max 15tkm...

no..a další věc je důvěra v autorizovaný servis. Sám vím,že zrovna v mém okolí si jistý mechanik kvalitní olej ponechává a bud dá nekvalitní nebo vymění jen polovinu. tato info je stará cca 3/4 roku...tudíž nevím zda ještě v nejmenovaném servisu pracuje.

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 20:55 #24991

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
Já říkám jen svůj názor a co jsme sám vyzkoušel,ale na zamyšlení stojí to že at otevru jakékoli PDČKO CO JEZDILO NA LONGLIFE,tak vačkový hřídel vypadá jako kdyby ho někdo bral brusným papírem,což u klasických TDIček není ani náhodou nebo sem se s tím nesetkal,jinak do toho auta PD co sem nalil normální olej,tak sem to začal dávat když to mělo najeto 25 000 km dnes to má tak 145 000 km a vačka je krásně hladká,bez známek opotřebení. jo a závodní TDI PD jezdí na olej 10W60

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 21:08 #24995

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0

karlosVW napsal: jasan...výměnám po 30tkm také nevěřím

Jen tak mimo mísu u Renaulta a Iveca mám předepsané výměny po 40 000 km.
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 21:15 #25002

  • kodl
  • Avatar uživatele kodl
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 0
Takže co radíte,jakej olej,MUSí tam být 505.01 kvůli PD,anebo 506.01,507.00 long????
VW Transporter T5 77kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 12. říj 2009 21:24 #25008

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2138
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
Hmmm o olejích jsme tady měli nedávno přednášku =D> Já do jednoho PDčka dávám LongLife interval 15000 a na autě je najeto na tento oil 240 000 a vše OK OK! Nevím co dělám špatně :help
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 13. říj 2009 00:14 #25019

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Musí tam být 505.01, olej označený pro PD motory. Long Life také nedávám, na olej jezdím 15 000 Km.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 13. říj 2009 08:35 #25023

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
dávám Long a jezdím na něj 15 tis.
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.180 sekund

Login