Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vačka na T5

Vačka na T5 20. říj 2009 11:26 #25512

Tak jsem se zařadil do fronty s problémem hydroštely a vačka. Motůrek začal z ničeho nic bouchat takové duté rány do sání. Nejdřív bylo podezření na nedovíraní vzduchového ventilu. Počítač v autě nic nehlásil, výkon se neztrácel, jen to bouchání bylo ošklivé. Přišel mechanik co dělá VW v garáži, napojil počítač na auto a zjistil, že auto vykazuje normální hodnoty ve všech měřeních. A co teď? Tak jsem auto na plaťáku odvezl do servisu, kde jsem auto i kupoval. Mechanik se jal rozebírat a zjistil zničené hydroštely a vačku. Chci jen podotknout, že jsem asi před 8000 km měnil olej a dával jsem tam doporučený olej longlife Valvoline. Nevím, jestli to má s tím souvislost, ale už by to bylo divné, kdyby ne. Co vy na to? :-k
Mazlík VW Multivan 2,5TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 20. říj 2009 11:44 #25513

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Kolik Km jsi jezdil na olej?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 20. říj 2009 11:48 #25514

No já to auto předtím koupil, bylo to dovezené z Německa a pravidelně servisováno. Tak předpokládám, že vše v pořádku.
Mazlík VW Multivan 2,5TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 20. říj 2009 14:29 #25515

  • silvervan
  • Avatar uživatele silvervan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 713
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Napište prosím kolik měli ty motory najeto, ať vím kdy mě to čeká :-k
Teď mám 190.000 a výměny po 30.000 Long Life II a III a musím zaklepat, že nesleduju žádný problém.
T6 Multivan 2,0 TDI 146kW DSG 4M - Německý plnokrevník ze stáje Highline edition
Eifelland Holiday 460TK 2001
Harley-Davidson Sportster XL1200C

TCCT - Transporterclub Caravan Team
A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 20. říj 2009 17:28 #25517

Já mám nalítáno 220000 km a přišlo to jako déšť z čistého nebe. Nic nic a najednou to začalo bouchat, žádná předzvěst.
Mazlík VW Multivan 2,5TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 20. říj 2009 21:15 #25529

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Tak tak, obávám se, že výměny po 30 000 Km jsou sebevražda................. Máš to z Německa, takže to asi jezdilo Long Life 30 000. To bude ta příčina.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 23. říj 2009 07:48 #25666

tak tak to máš asi pravdu. 30 000 na jeden olej je fakt určitě moc... D-:(
Mazlík VW Multivan 2,5TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 15. led 2010 22:05 #33604

  • Jarda
  • Avatar uživatele Jarda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 136
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 8
Už jsem se dlouho nezapojil do diskuse,ale tohle téma za to stojí.Je pravda,že jsou oleje různě kvalitní i když mají stejnou klasifikaci.Je pravda,že odborníci kteří vědí něco o olejích a nejsou zrovna placeni nějakou automobilkou nebo výrobcem olejů řikají,že motorový olej u naftových motorů po ujetí 20 000km dramaticky zhorší svoje mazací schopnosti.
To je za jedna z příčin.
Další věc je konstrukce motorů PD.Díky netěsnostem vstřikovačů prosakuje palivo do oleje,což je další důvod zhoršení vlastností oleje.
Jinak bych oleje LL nezatracoval.Zejména u aut s DPF filtrem se na jiné oleje jezdit nesmí.Hrozí poškození zminěného filtru.
Další věcí je prolínání vody a oleje z čerpadla serva u 2,5TDI.
Než všichni proklejete VW T5 pozeptejte se lidí co jezdí s Vitem CDI nebo různá HDI,JTD atd.
Já mám T5 2,5 TDI 96kW 4 roky, mám najeto 270 tis km a zatím jedno turbo,dvoje svody výfuku,dvě vodní pumpy.Samotné auto může za jedny svody a jednu pumpu.Ostatní je moje darebnost. Jarda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 17. led 2010 23:47 #33799

Dávám long a jezdím na něj 20.000 km
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 18. led 2010 20:26 #33843

zeroje0 napsal: 30 000 na jeden olej je fakt určitě moc

nedávno tu proběhlo téma olej lifetime ( http://www.lifetimeoleje.sk/lifetimeole ... kill-5W-30 ) a budeme řešit nějakých 30.tis km :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 18. led 2010 23:24 #33868

:shock: :shock: :shock: #-o #-o
D:_)1 caravelle T5 2004 77KW
D:_)1 transporter T2a 1967

D:_)5 FORD Orion 1,8D
D:_)10 sen T1 SAMBA 23window

PRODÁM €uro platí stále
my photos:
http://kacawellavw.rajce.idnes.cz/ D:_)8 00420 774 374 555 a 0043 6648 834 1983
ČÍSLO T5 ŽIJE!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 02. úno 2010 23:42 #35252

  • gas
  • Avatar uživatele gas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 164
  • Obdržená poděkování 1
tak mám za sebou první garančku, proběhla v 15t km zároveň se změnou servisního intervalu a výměnou klaksonu bo ta mrcha z výroby vůbec netroubí :x , takže od teď už jen plná syntetika po 15t, longlife jsem tedy odpískal hned na začátku ... ve vw to bylo kvitováno s povděkem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 02. úno 2010 23:55 #35253

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
A udělal jsi dobře, Long Life není špatný olej, špatný je ten inerval po 30.000 Km........
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 03. úno 2010 08:06 #35260

  • silvervan
  • Avatar uživatele silvervan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 713
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42

gas napsal: ve vw to bylo kvitováno s povděkem

Aby ne, když tam budeš jezdit častěji :mrgreen: :mrgreen:
Já jsem se bavil s kamarádem technikem v Amondu a ten říkal, že problémy s vačkou a hydroštely byly zatím jen u T5 celní správy, asi proto, že celý den mají navrčený motor a chrápou v autě :?: :?: :?: a vyjedou jenom když vidí někoho na kom si mohou smlsnout (třeba řidiče Š120)
T6 Multivan 2,0 TDI 146kW DSG 4M - Německý plnokrevník ze stáje Highline edition
Eifelland Holiday 460TK 2001
Harley-Davidson Sportster XL1200C

TCCT - Transporterclub Caravan Team
A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 03. úno 2010 17:25 #35294

  • gas
  • Avatar uživatele gas
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 164
  • Obdržená poděkování 1

silvervan napsal: Aby ne, když tam budeš jezdit častěji


to mě vůbec nevadí, olej je levnější než longlife a těch pár korun za práci a olejový filtr mě za ten klid stojí ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.255 sekund

Login