Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vačka na T5

Vačka na T5 03. úno 2014 20:36 #134435

HonzicM napsal: Kolega měl na 2.5 96 Kw vačku vydřenou cca ve 250 tisících(Olej sme tehdy měnili ještě po 30 tisících)Těd už měníme po 15.Kolega má těd najeto asi 520 a vše OK.Všechno je to olejem.


Mam taky 96kw, 2.5l, rv 2004.
Abych pravdu rek, je mi to divny. Auto jsem kupoval minuly rok na jare a melo najeto 150tis. Podle servisu kde vyjeli stav ujetych km by to melo sedet, ale kdo vi, uz nicemu neverim.
Celou dobu jezdilo v DE na Longlife s vymenou po 30tis Km.
Moje hypoteza je, ze jsem se nachal oblafnout a auto ma najeto vice nez 150tis km, Longlife s vymenou v DE po 30tis to pohrbil.

Auto by melo jet na opravu tento tyden, tak to snad bude jen ta vacka a hydrostely a nejake drobosti kolem ... snad se nebude muset delat repas hlavy kvuli promackanym vstrikum nebo neco podobneho ....no uvidime az to otevrou.

Jaky tam tvuj kolega ted leje olej ?

Ja mam v planu po oprave davat PD Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 a menit max po 15tis km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od zdenda12.

Vačka na T5 03. úno 2014 20:49 #134437

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Olej asi neovlivní uložení vstřiků - to je mechanická záležitost ;) Alespoň si to opravdu myslím.

A to jestli 10W40 tomu vadí, to nemám tušení :-k
Každopádně lá leju 5W40 a měním po 10tis Km. Přeci jen to není vůbec velká položka na to to nedělat každých 10tis. Pamatujete že doporučený interval pro diesely byl i 7500km? A pak se přešlo na 30tis a víc? :roll: Já prostě zastávám 10tis max a vyměnit bez debat...

A hydroštely jsem měnil preventivně jen proto že už jsem měl dole víko ventilů a bylo to po reálných 260 000km. Nic jim nebylo ;) Vačka stále původní.
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 03. úno 2014 21:08 #134443

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 71
Vse je to o oleji a intervalu vymeny jak pise kawa

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 10:55 #134465

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1724
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Já taky leju 10W40 na 10tis. a nemám s tím problém. Sice strojařinou se už neživím, ale je mi jasné, že řidší olej dlouho na vačce nezůstane a na vlastní voči jsem už odřenou vačku viděl-na svém vlastním původním motoru, na kterém visela cedulka z poslední výměny, než jsem to koupil já. Samozřejmě longlife.
Po výměně a přípravku BG dokonce motor výrazně ztichnul, mám takhle najeto už 100tis.
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 13:28 #134475

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 30
Viskozita je celkem jedno, kolem 100stupňů je stejně jak voda. Důležitý je aby dobře mazal už od startu, kdy je motor studený a nejvíc se vše opotřebovává, to husté oleje moc dobře nedavaj. PD vačka je slabá v tom, že diky vačkám pro vstřiky má velké a úzké váčky pro ventily! Tím pádem má vačka ventilu velkou obvodovou rychlost a k tomu malou styčnou plochu. Tyhle váčky prostě nevydrzej tolik co malé,široké co maj poloviční obvodovou rychlost a jednou takovou styčnou plochu. Měnit olej po 30tis mi přijde o hubu i u rotaček, natož u PD. :-k Nevychvaluji ten, či onen olej, ale vidím co servisuju osobně vzhledem ke km, zápřahu a jak s nima jezdime. Prostě žádný " jeden servisak povídal!" A to že se najde pitomec co namotá 30tis do roka kolem komina a, plete si longlife olej s longlife intervalem... to je věc další...


Měnit olej po 15tis a musí to vydržet. Kdo motá dálky, tak klidně 10W, jinak 5W...



Tapatalk: Odesláno z Nokia Lumia 1020 black D:_)18
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 14:57 #134481

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Já osobně jsem taky pro 5 - 40. Mám na motoru 350 000 a zatím dobrý. Doufám, že vydrží alespoň ještě jednou tolik....................
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 15:03 #134482

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
A potom uděláme generálku a budem d:_( dál D:_)19 Uvidíme jak se po tolika km bude chovat dvoulitr :-k Ale to jsem odbočil...

Myslím že Maršoun to vysvětlil dobře OK! Tímpádem i na hydroštel se na jednu otáčku vačky odře délka obvodu vačky třeba 2x taková (typuju) a + ta menčí dotyková plocha a je to i logické. Vidíš já nikdy vedle sebe neviděl vačku rotačka vs PD, tak mě to ani nenapadlo D:_)18
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 16:18 #134486

Zdena 12

Dáváme jedině Castrol Long Life 3.Mám v auto parku 6x T5
2.5 96Kw ----520 tisíc najeto(měněná váčka ve 250)na vstřiky se nešáhlo
2.5 96Kw
400 tisíc
hlava ještě nešla dolů a na vstřiky se nešáhlo
2.5 96Kw
350tisíc
--,,--
1.9 75Kw
380 tisíc
--,,--
1.9 75Kw
280 tisíc
--,,--
2.0 103Kw
stou jezdím těd já--- co vydrží CR ?To se teprve uvidí,mám najeto 88 tisíc.Každopádně naladění převodovky je katastrofa....Posrany Euro normy 5 a 6
Do roku 2006 sme měnili olej po 30.Asi do nějakyho roku 2008 po 20.Od te doby už zásadně po 15.
Filtr seženeš třeba za 150Kč a Castrol LL3 v 60 litr sudu(asi 170 za litr) to je přece sranda.
Samozřejmě tím i přestaly problémy s turbama d:_(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 18:13 #134493

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 71
Neni nad priklad z praxe kde uz maji vozy neco namotano :-)

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 04. úno 2014 21:35 #134514

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Tak tak a pro mě je to jen další důkaz že i tyhle někým odsuzované motory vydrží pěknou nálož km v reálném nájezdu OK! Samozřejmě ti co mají statisíce stočeno se pak diví proč ve 180 tis km se začíná sypat všechno na motoru včetně motoru...
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 07. dub 2014 23:18 #138278

  • Vlk666
  • Avatar uživatele Vlk666
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 28
  • Obdržená poděkování 0
Tak pánové taky hlásím vačku v hajzlu + zadřené turbo :oops: ,
300 tisíc na tacháču :confused: to bude darda jako prase
motor 2,5 TDI 96 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 28. dub 2014 10:30 #139203

zdrawím pánové

také hlásím problém s vačkou odřená na prvním válci vzala i hydroštel projevilo se to zničeho nic střílením do boxu se vzduchovým filtrem. Pravidelná výměna oleje po 15 tis. olej castrol edge 15w40 turbo diesel najeto 220 000. Před půl rokem přetěsnění víka kvůli úniku oleje protože to napevno uložený těsnění na víku je na prd a známky opotrřebení nebyli aspoň né jako teď při rozhození. No auto už dostalo vše nové od převodovky až po turbo ale furt ho něco trápí snad už to bude všechno :D
VW T4 ATLANTIS 2.5 TDI 75KW+CHIP 96KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

VAČKA T5 2,5TDI BPC KDE KOUPIT 29. dub 2014 20:21 #139245

AHOJ,
NEVÍTE KDE LEVNĚ KOUPIT NOVOU VAČKU A VĚCI KOLEM NA MOTOR t5 2,5 TDI R.V.2009 KÓD BPC.
DÍKY.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

VAČKA T5 2,5TDI BPC KDE KOUPIT 29. dub 2014 21:54 #139252

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Na těchto věcech nedoporučuji šetřit.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vačka na T5 29. dub 2014 22:50 #139258

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
no, 2009 BPC - docela nové auto ....... Naprostý souhlas s Láďou , tohle nekupovat nikde "no name" na aukru .....
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.189 sekund

Login