Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 27. čec 2009 08:38 #20864

:help :help :help Jako i vy mnozí stal jsem se v roce 2006 "hrdým" majitelem T5... =D>
2004 60tkm
Auto jsem si dal po "lehčí" ráně (asi v kilu do kamionu)do kupy,vyběhal nový VIN a naivně myslel,že od teď budu jen užívat lákavého komfortu...... d:_(
S lec číms jsem si už dokázal poradit,(mám autodílnu a autopůjčovnu) ale poslední "vychytávka méno drahouška mne dostává... :-k :-k
Při snaze vymáčknout nějaký jízdní výkon do kopce,případně jen tak na dálnici,nebo při předjíždění motor párkrát lehoulince cukne a spadne do nouzového režimu..
Zapalování už vypínám i za jízdy.. :x
Píše překročena regulační mez..
A teď seznam postupně měněných dílů:
1.)ventil regulace turba+ko pohyblivosti regulace na turbu
2.)snímač tlaku v sacím potrubí
3.)el.ovládací ventil AGR
4.)váha vzduchu
5.)čidlo teploty nafty
6.)vysokotlaké čerpadlo nafty
7.)podávací čerpadlo v nádrži
A teď prosím poraďte,protože mě už nic nenapadá..... :-k :-k
Jak si nad to stoupnu,mám zatmění mozku.. :( :(
Dík ,pokud jste to už někdo řešil Štěpán
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 27. čec 2009 08:53 #20868

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Nouzového režimu jsem si užil až dost při cestě z norska.
Taky jsem auto startoval za jízdy, protože se mi nechtělo při každém kopci zastavovat a znovu se rozjíždět.

Jinak co se týká problému, moc neporadím.
Já všechno řeším, že to odvezu do servisu :-)

Tak ti aspoň přeju brzké uzdravení auta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 27. čec 2009 09:25 #20870

  • Marek MINDL
  • Avatar uživatele Marek MINDL
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 794
  • Karma: 1
Tohle je problém, který jsem řešil několik týdnů na Octavii jednoho zákazníka, byla to 81kW, tedy turbo s proměnlivou geometrií lopatek. Závada stejná, v zoufalství vyměněny ty samé díly jako ty. Dalo se hodně hlav dohromady a sledovali jsme na počítači naměřené hodnoty na tlaku turba za jízdy. Problém jsme nakonec vyřešili k plné spokojenosti zákazníka, že jsme trošičku snížili tlak na turbu pootočením regulační tyčky na podtlakové regulaci na turbu. Nebylo to o moc, ale dostali jsme se s tlakama na hodnoty požadované počítačem, motor měl svůj plný výkon ale do nouze už nešel. Až s odstupem doby jsem se dozvěděl, že onen zákazník s tou tyčkou hýbal, aby si prý zvednul výkon, což ale v době opravy zamlčel. Tak mě napadlo, jestli se u tebe nestal nějaký takový problém v souvislosti s tou havárií. Marek :ugeek:
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 27. čec 2009 21:33 #20912

Dík moc za odpovědi již zoufalému a předčasně šedivějícímu mechanikovi.. :(
Ta regulace na turbu není špatnej nápad,ale nevím proč by se to změnilo.. :-k
Při bouračce ulítnul motor a jak roloval podlahu pod nohama,původní turbo odešlo do věčných lovišť..
S ním i sací potrubí,a AGR ventil včetně klapky..
To co tam je,má teď cca 90tkm..
Auto jezdilo normálně,i když bych ocenil větší akceleraci a zátah v nižších otáčkách jako u starých Tdi (mám octávii 66kw,teda načipovanou a to je proti tomu letadlo) i když samo vím,že váha dělá svý...
Až jednou dostal trochu za uši,cca 180-190km/h a od tý doby to dělá..
No nevím.. Máte někdo hodnoty,jakých a v jakém režimu by mělo turbo dávat?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. srp 2009 20:24 #21882

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Po opravě mi auto už již asi 3 krát spadlo do nouzového režimu.
Dnes jsem s tím byl u borce a prej jen špatně nastavený regulátor plnícího tlaku na turbu.
To je příčina i poklesu výkonu(čuchymu se zdálo, že to málo jede, mě to tak nepřišlo, protože jsem po opravě s tím ještě nejel) a poklesu spotřeby o 0,7l / 100km.

Takže stačí jen nastavit, což bych měl mít hotové ve čtvrtek a pak se uvidí.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. srp 2009 20:50 #21886

  • Marek MINDL
  • Avatar uživatele Marek MINDL
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 794
  • Karma: 1
Takže michal má přesně ten problém, který jsem výše popsal . . :-k
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. zář 2009 21:54 #24093

  • Tomík
  • Avatar uživatele Tomík
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 56
  • Karma: 0
Protože už jsem týden neměl žádnou závadu,tak přesně po osmi dnech auto dalo o sobě zase vědět.
Při jízdě po dálnici na šestku při rychlosti cca.120 km/h motor nahlásil chybu a jel jen v nouzovem režimu tudíž tak na polovic.Po opětovném startu OK. A dalších 300km zatim v pohodě.
V paměti závad se uložila závada "regulační mez plnícího tlaku nedosažena"
Máte někdo zkušenost s tímto?
Motor 128kw.
Ve VW servisu chybu smázli,zkontrolovali hadičky,projeli se a prej to je v pohodě.Nic nenašli.

Lituju toho, že jsem neposlech T4-kaře a ten křáp vůbec koupil. #-o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 07:23 #24116

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Já mám stejný problém.
Ale už mám celé nové turbo dokonce ručně vyrobeno a nastaveno na stolici.


Ale k věci.
Natáčení lopatek funguje na podtlaku.
Reguluje to takový balonek, který občas praskne a nebo se to hýble, které ovládá, zasekne.
Test je jednoduchý.
Stačí když na to nasadíš hadičku a potáhneš vzduch.
Pokud to balonek udrží tak je problém v hýbleti.
Pokud bude sát a podtlak to neudří, tak je prasklý balónek.

Když nevíš co a jak tak ti to můžu vyfotit, turbo mám ještě v krabici.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 09:08 #24120

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 1
Nejsem si jistej o jakým balonku to mluvíš,ale závada by taky mohla být v regulačním ventilu.Pokud je to závada sporadická těžko to dohledat.muselo by se všechno postupně mněnit.Jestli se ti to stalo jen jednnou tak bych to zatím moc neřešil
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 20:43 #24148

  • Tomík
  • Avatar uživatele Tomík
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 56
  • Karma: 0
Balonek??? Nemyslíš spíš membránu??
Regulační ventil...jakej nevím......měnili před měsícem, když jsem si stěžoval, že po ubrání plynu něco "rachotí".....ten zvuk to ale dělá stále...možná o trochu mín. :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 20:46 #24149

  • Tomík
  • Avatar uživatele Tomík
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 56
  • Karma: 0
Ano stalo se to jen jednou.
Začínam si už zvykat a začínam víc jezdit malželčinou fábii...... :D :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 21:01 #24152

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Jedna občasná závada a už to vzdáváš???
To brzo.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 21:05 #24153

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • OFFLINE
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4243
  • Obdržená poděkování 27
  • Karma: 6
hele..takové to "rachocení" při ubrání plynu...při takovém prudším brždění motorem by také mohlo být normální a mohlo by se to nazývat funkce MSR.
Takhle nějak to bylo v popisce u Caddy co jsem měl půjčenou a mělo to něco společného s bržděním motorem.

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 21:18 #24154

  • Tomík
  • Avatar uživatele Tomík
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 56
  • Karma: 0
Vzávám-nevzdávám?
T4-ku v syncru jsem měl 7 roků a bez závad,nikdy mě nenechala nikde stát. Bohužel o T5-ce to po roce a půl říct nemužu.Je to jako v manželsví...když tě ten druhý jednou zklame tak si tvojí důvěru horko těžko získává zpět. :D :D :D
To rachocení udělá pouze v okamžiku ubrání...někdy více někdy méně.Při brždění motorem už to nedělá.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 21:25 #24155

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Takovou zkušenos tady má hodně lidi.
Taky jsem měl T4 bez poruch.

No a na T5 jsem měl snad všechny poruchy co šly, ale už se těším až si koupím jinou.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.209 sekund

Login