Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 23:36 #169361

Repasované od ACI, resp. nové výměnou za staré

http://www.aci.cz/td-720931-5004r-turbodmychadlo-garrett-model-gt2052v-motor-axe-originalni-dil-repasovany-firmou-turbocharger-vratna-cast-1-500-kc-60-_d113460.html
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od ihnacinec.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 23:43 #169363

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Hm, repas................ Tady by také mohl výt kámen úrazu.
Máš k tomu graf, jak a kolik turbo tlačí v závislosti na otáčkách?
Solidní firmy to přikládají, aby bylo vidět, že turbo bylo seřízeno na zkušební stolici.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 23:48 #169365

Tohle turbo doporučil mechanik, bral jich již několik a vždy bez problémů, proto jsem šel do turba za 18tis, protože jsem měl strach z repasovaných za 8 - 13tis jak jsem našel na českém trhu.

Když je motor studený, tak vše funguje, problém nastane až při zahřátí, v tu chvíli to spadne do nouzáku.
Graf nemám, zítra si půjčím Supervag a zkusím to z něj nějak vytáhnout.
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. srp 2016 00:51 #169369

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Máš stejné auto jako já, ročníkově i motorizací. Turbo jsem také měnil, a sice v r. 2014, kdy auto mělo najeto 346 000 Km. Byl to repas, s protokolem.
Turbo vyměněno a nebyl jediný problém.
Nyní mám najeto 440 000.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. srp 2016 06:42 #169371

Mohu se zeptat kolik to auto řádově spolklo a jestli jsi za tu dobu sahal do motoru? Klidne SZ. Ja mam aktuálně 260tis, hodně lidi radí zbavit se toho.
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. srp 2016 08:21 #169372

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Kolik auto spolklo? Strašně moc, ale nevím kolik, nepočítám to raději.
Do motoru jsem sahal, dělal jsem kontrolu a čištění vstřiků a při té příležitosti, když to bylo rozebrané, se dala nová vačka a hydroštely.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. srp 2016 09:24 #169374

Díky za reakci, řeším teď jestli do toho vrazit nějakou kačku a ještě to vydrží a nebo to pustit a vzít něco menšího, míň poruchového... zase ten komfort při jízdě jen tak jinde nenajdu :)
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. srp 2016 10:22 #169378

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Já bych to pustil kdyby si měl mladší tak ne ale za pár let se toho nezbavis a nebo za cenu jízdního kola

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. srp 2016 17:02 #169428

Tak dnes jsme vyměnili tlakových snímač na hadici mezi IC a EGR. Uz žádná chyba. Udelal jsem log za jízdy, ale auto pořad nejede. Můžete se na to podívat? Děkuji
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 28. lis 2016 20:58 #172116

Ahojte mám asi podobný problém ak som správne pochopil tie grafy od IHNACINEC.Moja T5 2,5 96 kW slabšie tahá do cca 2000 ot. Ked som to napojil na vag ,tak žiadaná hodnota pri cca 1600 ot ma byť 1,8 bar a turbo dava cca 1,4 bar. Nad 2000 ot sa potom žiadaný tlak zrovna so skutočným a auto tahá ako ma. Niekedy to padne do núdzaku že vraj mez prekročená.
Som už zúfalý turbo ma cca 5000 km hadičky som kukal podtlak je OK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu 22. bře 2017 22:58 #175042

Ahoj, mám Multivan T5 r.v.2007 2,5 128 kW typ BPC
, rád bych vás požádal o radu. Motor mi padá do nouzového režimu při zátěži a podle mechanika nedosahuje požadované tlaky. Například do kopce nebo při tom když chci jet trochu rychleji. Auto bylo v servise a byly dělány tyto úkony.
- repas turba
- vyměna nasávacího potrubí
- výměna DPF filtru
- výměna čidla na výfukovém potrubí
Děkuji za info a radu
Ps. Příště raději hledej a pak vytvářej nové vlákno . Díky Vašek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.

Motor padá do nouzového režimu 23. bře 2017 06:10 #175044

Viděl by jsem to na turbo, ale když byl dělán repas, tak třeba někde prasklá hadice
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu 23. bře 2017 06:52 #175045

Měl jsem děravý mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler). Taky mi motor padal do nouzového režimu a časem se to zhoršovalo, jak se zvětšovala díra.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu 23. bře 2017 07:27 #175047

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 557
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Padá to do nouzáku protože je velký rozdíl mezi požadovaným tlakem a reálným tlakem. Tzn. že nefunguje regulace, netěstnost v sání atd.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu 23. bře 2017 09:20 #175052

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
A máme tu další vlákno na stejné téma,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Proč nejdříve nehledáš, než založíš nové vlákno?
Sloučeno . Díky Láďo
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.
Vygenerováno za 0.233 sekund

Login