Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu 13. pro 2017 14:56 #181247

to majsner...
Ahoj mám stejný vůz jako ty (ročník a kod motoru) a měl jsem i stejný problém.
U mě to dělal špatně upravený SW buď chipu (byť byl analyzován "renomovanou" firmou na upravu řídících jednotek a pry byl udělán moc pěkně a velice podobně jejich "vlastní" chip úpravě) nebo jelikož mám odstraněný DPF tak SW uprava po odstranění DPF. Nicméně po návratu origo SW padání zmizelo. Před tím na rady asi 4 na sobě nezávislých mechaniků bylo repasováno turbo, vstříky, vyměněno čidlo N75, vyčištěno sáni i EGR + ještě nějaké pokusy a kontroly trubek a hadic, atd., nicméně neúspěšně.

PS: jde někde otevřít nebo dohledat kdy byly příspěvky vloženy? Nevím jestli v PC je vidět nějaký taimink příspěvků, ale při čtení přes mobil neni vidět staří příspěvků, což by se docela hodilo (reakce na 8 měsíců stary příspěvek už nemusí být v kurzu). Děkuji za případne navedení jak na to :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od T5podruhe. Důvod: Dodatek (otazka)

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. pro 2017 11:06 #181285

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
N75 není čidlo....
K tomu zobrazení datumu stačí mobil otočit o 90 stupňů.... Tedy dát naležato....
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mape33.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. pro 2017 16:35 #181289

A jooo, díky za radu i za opravu s ventilem N75. Stačilo tak málo, přijdu si jako blb :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od T5podruhe. Důvod: korekce textu

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 28. led 2018 23:38 #181886

Prosim prosim k tomuto tematu... auto od vymeny spojky s dvouhmotou zacalo padat do nouzaku a to tak ze za cestu 20km po dalnici 10x vypinam za jizdy motor...
Auto od te doby proslo 3 servisy kde mi po vymene pulky auta vsichni shodne rekli ze je vse v poradku... tak sem jel do autorizaku a tam mi rekli ze sw ridici jednotky nelze prepsat... je to uz to jedine co me napada co by to mohlo byt.. protoze mi predchozi majitel rikal ze tam nejaky chip je...
Je tu nekdo v okoli Ml.boleslavi? Tak do 100km kdo by mohl ten soft prehrat nebo se na to jeste podivat nez to hodim ze skaly? Jedna se o t5 mult 96kw r.v.04 Diky predem
VW T5 Multivan 96kW 2.5 r.v.04

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. led 2018 04:51 #181887

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 550
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Nechci dělat reklamu tak ti posílám kontakt přes SZ.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Poděkovali: Oooneil

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 22. úno 2018 22:28 #182343

A já reklamu klidně udělám! Borci šikovný, závada diagnostikována a opravena velmi rychle.. auto konečně funguje! Díky moc za kontakt.
Dieselpower :evil:
VW T5 Multivan 96kW 2.5 r.v.04

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oooneil.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 23. úno 2018 06:35 #182344

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 85
  • Obdržená poděkování 1
A v čem spočívala ta závada, v přehrání softu?
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 23. úno 2018 08:57 #182350

Neznatelná, neslyšitelná dirka v intercooleru... :huh:
VW T5 Multivan 96kW 2.5 r.v.04

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 23. úno 2018 08:58 #182351

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Mě by také zajímalo co tam bylo za závadu.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. čec 2018 16:13 #186385

Zdravím
Tak já mám stejnou neduhu....jak dosáhnu rozmezi otáček 2150 az 2300 tak mi to spadne do nouzáku.Na diagnostice to pise nedostatečná regulační mez....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 01. srp 2018 12:12 #186425

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28

michalek napsal: Zdravím
Tak já mám stejnou neduhu....jak dosáhnu rozmezi otáček 2150 az 2300 tak mi to spadne do nouzáku.Na diagnostice to pise nedostatečná regulační mez....

Tam je toho celkem dost ke zkoumání
Děravé svody,ucpaný vzduchový filtr,ucpaný výfuk.spatne čidlo tlaku,děravý mezichladič, nebo nějaká hadice , špatně fungující regulace na turbu. Ventil ovládání turba a podtlak vůbec.
Je to o tom to celkem dost prozkoumat. Spousta lidí dávají hned nový turbo za cca 10 tisíc a pak zjistí že má třeba jen zpuchrele gumičky ve spojích vedení vzduchu a ty jsou za pár korun.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 09. říj 2018 05:52 #188794

Zdravím, jako asi mnoha lidí nevím,kde začít.Po výměně DPF auto na dálnici začalo padat do nouzáku. Turbo se hýbe bez známky zadrhnutí a regulační ventil vyměněn.Diag píše mez nedosažena turbo chce 2300 a ono mu dá jen 1800.Spíš mě zajímá spojitost s DPF, když předtím to bylo dobré,jinak DPF je origo..Děkuji aspoň za malou radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. říj 2018 09:00 #188915

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Obdržená poděkování 3
Pokud byl původní DPF rozpadlí, mohlo dojít k ucpání výfuku, tím není dostatečný průtok přez turbo a tak není ani tlak z turba.Zkus povolit přírubu za DPF, tak aby tam vznikla mezera a projeď auto.Sleduj měřené hodnoty turba. Když nespadne do nouzáku hledej problém ve výfuku. Pozor, z DPF foukají dost horké spaliny, tak udělej co nejkratší jízdu.Pak dej vědět, pomáháš tím všem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. bře 2019 23:48 #191103

  • Jasoň
  • Avatar uživatele Jasoň
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím,
poslední dobou trávím hodně času čtením...Multík mi padá do nouzového režimu.. Kdy to začalo už ani nevím dlouho jsem to neřešil byli prasklé svody a těm jsem to přikládal. Jelikož mi auto vyhovuje (hlavně velikostí) tak došlo na investici.. Vstřiky-ani jeden neprošel testem-všechny repas, turbo vyčištěno, nová pravá poloosa s unašečem, nová světla.. Spousta drobností jako těsnění do hadic od turba a pod..Těšil jsem se, ale marně auto sice jede o poznání lépe, ale padá do nouzového režimu - plnící mez nedosažena. Při jízdě s diagnostikou to chtělo 2,3 ale dostávalo max 1,9. Ventil N75 vyměněn. Když z něj sundáme hadičku co vede k turbu a pusou uděláme podtlak tak se páčka na turbu krásně hejbe. Momentálně mi odpojil hadičkou k EGR a mám sledovat změny (mechoš jede na hory)..
Problém č2.
Vibrace - rychlost 1.2 neznatelné 3 jsou cítit 4,5,6 jako když držíte v ruce manželky mega vibrátor..
začínají 1800 ot. nejvíce 2500 ot. když je auto v tahu po povolení plynu ustanou
přičítal jsem je poloose.. ta je nová
kola vyváženy, brzdové kotouče nové..
Děkuji za náměty a podměty.. uvidim co jizdy bez egru, ale ty vibrace...hlavně když někoho vezu... :oops:
WV Multivan 2004 2,5 128KW ...civil..
Jeep WJ 4,0i+LPG... pracovní a pro zábavu..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. bře 2019 08:58 #191116

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 2680
  • Karma: 33
  • Obdržená poděkování 861
K tomu prvnímu problému bych měl nějaké tipy: může být problém s vývěvou (to bys poznal i na "měkkčím" brzdovém pedálu, prasklá membrána, kudy utíká potřebný tlak). Pak bych se ještě podíval na filtr pevných částic (pokud je hodně zanešený - regenerace neprobíhala nebo probíhala špatně - údajně to způsobuje také tuto závadu). V našem případě to byla kombinace obojího (T5, 2,5l, 96 kW). Jinak jsme prošli všemi fázemi - turbo, prokousané podtlakové hadičky, špatný egr. Všechno se postupně podělalo a způsobovalo tuhle závadu.
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.238 sekund

Login