Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. bře 2019 17:31 #191155

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1544
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 145
S tema vibracema - nejsem odbornik - ale ciste logicky, pokud to prestane pokud pustis pedal a klesnou ti otacky, tak to musi delat neco na motoru nebo prevodovce. Kdyz brzdis motorem dela to taky? A co kdyz za jizdy vyslapnes spojku? A s vyrazenou rychlosti na miste kdyz motor vytocis?
Pokud to mas opravdu jen v tahu, tak to nemuze delat nic na podvozku, vsechny poloosy se toci porad, ucite i diferak a nejspis cast prevodovky. Ciste hadani - kdyby treba prokluzovala spojka (to muze delat strasny veci pokud osciluje pritlacna pruzina), nebo bylo nesymetricky spojkovy odblozeni, stejne tak nejaky ulamany zuby (rozvody, nebo v prevodovce). Zdroj by se ale mel dat najit vyse popsanymi zpusoby.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 15. bře 2019 00:35 #191162

Ahoj, k tomu druhému problému:
Vibrace se mi projevovaly podobně, auto mělo nalítáno cca 300tis, po výměně spojky (komplet setrvačník, spojkové ložisko, přítlačný talíř) to přestalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 15. bře 2019 11:50 #191170

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Tyhle vibrace v tahu s rostoucí rychlosti jsem řešil u jedné T5 už taky.... Taky tam už bylo měněno lecos a nakonec to byla levá krátká poloosa vnitřní kloub.... My jsme tehdy jen zkusili vyměnit poloosu za jinou a bylo po problémů.
S poloosou jsme měnili i unašeč tak jako se to dělá na pravé straně.... Byla tam dost velká vůle na drážkách. Poté už byl klid. Auto mělo myslím kolem 400 tisíc km.
Vibrace může způsobovat i nesoumer chodu motoru. Tam je to ale dost poznat na tahu,kouřivostí a celkově plynulosti chodu.
Toť můj názor a zkušenost.
Vi
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 28. bře 2019 22:03 #191441

Ahoj ve spolek, mám menší problém, jedná se o T5 - 2.5TDi 128kW BPC (DPF) 2008, četl sem si celé vlákno, ale přesto napišu svuj dotaz: když jedu rychlostní stupeň 1-4 mužu točit klidně 3000-3500ot./min a auto nespadné do nouzáku, jakmile zařadím 5-6 více jak 2200-2500ot./min tak to padne do nouzaku, dle diagnostiky chyba P0299 - regulace plnicího tlaku nedosažena. První kontrola hadiček z N75 do baňky, vč. všech podtlaku, vyměněný elektromagnet N75, Snímač plnicího tlaku se snímačem teploty vzduchu. Beze změn, regulace chodí dobře, podle meřených hodnot davá turbo předepsané tlaky. Nyní již nevím kudy kam.. napadá mě jedině sundat DPF a nechat vyčistit. Diky za rady! B)

VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys. Důvod: Vložení fotky do příspěvku.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. bře 2019 19:13 #191451

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1490
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Až s tím zase pojedeš ideálně na "6" cca 2-2,1tis.ot. (rychlost pod 120km/h) lehce uber plyn a po té přidej a do nouzáku pravděpodobně nespadne. Tohle dělají prasklé svody,na 120-125km/h (2200ot.) na "6" to padne ;)
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dusanhaya.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. bře 2019 19:23 #191452

zítra zkusím, kdyby byli svody KO, tak asi litinové ne ?
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od David46.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. bře 2019 22:01 #191456

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1544
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 145
BPC ma litinove... AXE ma plech - tedy mel jsem za to ze to je jeden z tech rozdilu mezi temito motory.
www.transporterclub.eu/viewtopic.php?f=20&t=498
Tedy ne ze by litinove nemohly prasknout, ale mely by jit zavarit.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. bře 2019 07:39 #191459

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1490
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Jj,je to tak jak píšeš. Tak uvidíme na co David46 přijde. Samo mu ty svody nepřeju,ba naopak aby vyřešil svou závadu,někdy ty auta neví co by vlastně chteli :woohoo:
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 02. dub 2019 09:23 #191488

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Závadu " regulační mez nedosazena "
Může způsobit
Děravé svody....... Turbo se netoci jak má
Pootevreny EGR..... Turbo se netoci jak má
Děravý intercooler..... Ztrácí se tlak
Netesna cesta vzduchu ...... Ztrácí se tlak
Ucpaný výfuk ....... Turbo se netoči jak má
Zanesený filtr vzduchu....... To je extrém.. většinou je to první co se udělá.
Samozřejmě regulace na turbu umí taky zlobit. A v neposlední řadě turbo samotné.....
Stalo se nám i to že po rozebrání a vyčištění turba( poznámka.... Zanesené turbo většinou má problém se závadou mez překročena) bylo potřeba jen nastavit základní polohu lopatek a turbo fungovalo dál ....projevovalo se to tím že ve volnoběhu byl tlak turba nižší než požadovaný.... Měl by být stejný nebo klidně nepatrně vyšší.... už ve dvou případech jsme byli úspěšní....auta jezdí už půl roku bez problémů.... A to byli majitele odhodlání koupit turbo nové protože dle servisů je i repas špatný.
Při jízdě pokud si pustíš graf závislosti požadovaneho a skutečného tlaku tak ty křivky musí jít skoro spolu.... Pokud ten skutečný stav je hodně ( třeba 0,1-0.2 bar) nižší vždy je to náchylný na padání do nouze. Na vrcholu tlaku by se to mělo ukončit obojí najednou.... Obě křivky by se měli buď zastavit na stejném bodě nebo nepatrně odlišně.... Pokud turbo prefoukne většinou to padá do nouze sse závadou " mez překročena"... Tak
M je ve většině případů zanesený systém rozvaděčích lopatek ...... Pomalu se vrací regulační páčka na turbu.
Já se s tím nazlobil na svým autě a od té doby co jsem to vyladil tak nikdy nouzak.... Auto tahá plynule prakticky od 1000 otáček... Rozjezdy na volnoběh bez problémů couvání i do kopce na volnoběh .....
Turbo mám repas po vyčištění a základní polohu jsem si dokonce naladil na autě.
Je to hroznej vopruz nedá se tam pořádně nikudy dostat.... Ale povedlo se.
Někdy se prostě všechny ty hodnoty sejdou tak že je sice všechno v toleranci ale v té hraniční a potom ve výsledku to stejně nefunguje.
A ještě jedna poznámka..... Nemyslím si že by to někdo v servisu opravil za půl dne na dílně....to auto chce sledovat v provozu a hlavně to chce vyzkoušet pořádně v tahu....
Já osobně využívám jednu rovnou silnici do kopce kde můžu třeba na 4 ku sledovat hodnoty motoru až do maxima..... Tam se pak odhalí spousta problémů.

Toť moje zkušenost
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Poděkovali: mulťa, dusanhaya, Lokotraktor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 02. dub 2019 20:23 #191493

Neboj, projížděl sem to i s diagnostikou a to do mírného kopce... uvidíme jak to rozhodim, snad během týdne
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. dub 2019 21:57 #191509

Tak dneska sem se dostal k tomu abych to znova projel na dalnici jak psal DusanHaya, když sem jel 120km/h cca 2100ot./min, tak sem pustil plyn, a pak šešlapnul, padlo to cca 125km/h do nouzaku.... asi to budu muset rozhodit a zkontrolovat Intercooler, hadice, svody...atd
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. dub 2019 07:06 #191511

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1490
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Tak to mě mrzí,že story pokračuje :ohmy: Pak napiš,jaké bylo řešení (snad na to přijdete,držím palce),ať se i ostatní mohou případně od něčeho odpíchnout.
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 28. dub 2019 11:50 #191869

Tak sem nakonec sundal turbo a DPF, turbo sem poslal na repas Janoušek motorsport, a DPF na vyčištění, turbo už přišlo a na DPF čekám, pak složim a podám hlášení zda závada byla odstraněna
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. kvě 2019 13:41 #192017

Takže turbo (Janoušek Motorsport), DPF vyčišteno, N75 nová, snímač na trubce z IC nove, podtlaky Ok,zapojeni podtlaku správně, a problém stále trvá - chyba P0299
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od David46.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. kvě 2019 19:50 #192022

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Obdržená poděkování 3
Ještě může být přiucpaný výfuk, nebo netěsnost za turbem.(často díra v hadici). Když je větší tlak v potrubí, tak se díra v hadici otevře a motor nedosáhne požadovaný tlak. Rozpojte výfuk za DPF, tak aby tam vznikla mezera a udělejte zkušební jízdu. Když auto nepadne do nouzáku je přiucpaný výfuk. V Ostravě máte servis na transportery pána pod nikem mašlo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.260 sekund

Login