Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. zář 2009 22:17 #24158

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
A tam budeš mít poruchy cos ještě neměl :lol:
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. říj 2009 17:47 #24960

  • Tomík
  • Avatar uživatele Tomík
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 1
Tak o víkendu jsem zase padal do nouzového režimu.Dnes ve VW servisu vše zkontrolovali a budu mít prý zdarma nové turbo. :shock: 31000km

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. úno 2010 22:58 #35509

  • zeman
  • Avatar uživatele zeman
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Také mi padá do nouzového režimu. Stálo mě to málem život. Při předjíždění to přestalo jet a kamion proti. Ještě ted mám orošené čelo. Generálka turba a stále se to opakuje i když méně. Ztráta důvěry při předjíždění a tak jezdím jak s hnojem. T5 není dobrá. Výkon a jízní komfort je super ale na T4 nemá. Bohužel bavit se o tom nemá smysl protože T4 je historie a už se nikdy nevrátí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. úno 2010 13:21 #35559

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
myslím že repas turba byl zbytečný,každopádně by to chtělo načíst na diagnostice a pak se dá určit chyba kde to je špatný,třeba ti to může do nouzáku házet čidlo tlaku turba.což je stovková záležitost

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 27. kvě 2010 09:40 #43250

Priklanim se k napsanym radam, resim to docela casto a nejlepsi postup pri hledani:

1) turbo - zarezle nebo jinak znecistene lopatky - vyzkouset drahu - musi jit zcela lehce bez zadrhavani, zejmena z krajni polohy pri vyplem motoru (pokud se nevytahne uplne - mez prekrocena, pokud se nestahne - mez nedosazena)
2) banka regulace - vadna nebo spatne nastavena
3) podtlakove hadicky
4) maly podtlak - pri nastartovanem motoru pripojit podtlak primo na banku turba jestli se zatahne
5) regulacni ventil (N75) - posledni dobou odchazi jak na bezicim pasu
6) cidlo tlaku - lze zjistit podle prubehu na diagnostice nebo zmerit na stole

Pokud turbo, lze jej vycistit, bud samo domo, nebo to umime u nas. Regulaci taky lze nastavit samo domo (aby v krajni poloze byla o cca 1mm stlacena - jakoby pretlacovala krajni polohu) nebo taky umime :)

Pouhe smazani chyby diagnostikou problem nevyresi - bohuzel si to mnozi (i v servisech) mysli :(

Zadny prevratny zazrak co jsem napsal, napsano i na ruznych forech, ale mnohym by to mohlo pomoct.
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 27. kvě 2010 22:34 #43317

  • gjura
  • Avatar uživatele gjura
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Obdržená poděkování 1
Škoda,že chlapi nenapíšou jak závada pokračuje nebo jestli ji už odstranili.Mně turbo kostili třikrát,jednou vyčistili a svařili lopatku(údajně),po dvou tis.kmjsem nasadil dopředu dečku a utavil čidlo otáček ,a od toho prý přikarbonovalo turbo (no nevím),ale zase vyčistili.A pak to stejně nejelo tak znova ven ten fén a nějak ho poskládali z repasu a cosi se zabrušovalo na skle ,ale o něco víc než se má (aby měli lopaty větší vůli) no a teď ,už je konečně asi 6 tisíc pokoj.Jezdí to jako šlak akorát mi připadne ,že žere tak o litřík víc jak před těma trablema.Ale to přikládám spíš tomu,že mu víc přikládám. d:_(
Takže chlapci vydržte ,závady najdete,jsou to jenom stroje. D:_)1
VW T5 Tamagoči 2006 (výbava Spartan)
Šfelicie D Bobina

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 28. čen 2010 08:48 #45786

  • sobol
  • Avatar uživatele sobol
  • Návštěvník
  • Návštěvník
ahoj vsem...tak i ja prispeju troskou do mlyna,treba to nekomu pomuze...nejsem majitelem transportera ale pokousim se opravit vsechno,co se mi dostane do ruky ;) ....kamarad ma T5 2.5 tdi a prijel s tim ze mu tam v tahu neco syci...po chvili zkoumani jsem konstatoval ze je to tesneni mezi hlavou a svody...celkem rutinni vec a stovkova zalezitost,pri vymene se mi podarilo strhnout dva tisicihrany mezi svody a turbem,s jednim jsem si poradil celkem rychle,ten druhy mi zabral asi 3 hodiny odvrtavani a odsekavani (coz se pozdeji ukazalo jako nee moc chytre) takze jsem to dokoncil,predal,spokojenost na obou stranach avsak druhy den rano po nalozeni a pripojeni asi 3tunoveho!!! voziku stale pada do nouzoveho rezimu,musel me asi proklinat moc..celej den me zvonilo v usich :shock: no abych to zkratil,vag ukazal 2 zavady limit prekrocen a limit nadosazen,tak uz mi zacalo svital,lamely na turbu chodili ztezka a zasekavaly se,zrejme asi pri odsekavani toho sroubu se uvolnil nejaky kus karbonu nebo bordelu a ten to blokoval,po usilovnem ,asi 2 hodinovem rozhybavani vse ok :D ...takze moje rada,nebouchat :idea:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 05. čec 2010 15:59 #46182

Takze to zacalo padat do nouzaku i mne .. Puvodne to zacalo padat do nouzaku kdyz mi ruply svody a vsude to foukalo - ale i presto mi vylitla hadice v sani. Tak jsem si rikal ze se to vyresi se svody, ale ted je mam "novy" a po delsi trase to zacne padat ze limit prekrocen. Zacal jsem to resit nejdriv softwareove, mohl jsem pri ladeni udelat chybu (445Nm a 213HP). Po celem dni reseni sw se ukazalo ze to sw proste neni a nejde to sw opravit (jedine dat pryc nouzovy rezim, to ale pak muzu nakoupit mraky turb). Zitra to tedy zacnu resit na hw vrstve .. viz vyse jak jsem popisoval, ale lopatky jsem nekolikrat kontroloval (pri 2x rozebirani kvuli svodum a vcera taky) - jdou krasne volne, turbo vuli nema. Kdyby byla chyba na turbu, tak bych spise cekal "limit nedosazen", takze takhle je jasne, ze je nekde chyba v regulaci - jedine N75, protoze podtlakem to nebude kdyz nezvladne zregulovat a nebude to nejspise ani tahlem na bance nebot jsem s tim proste nehybal a zacalo to padat mne (za mesic a pul co to mam jsem nalital cca 14tis. a nouzaky az posledni cca 3tis. a taky jak kdy - ted uz porad).
Zitra dam kazdopadne vedet - doufam ze nebude prset jako dneska ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 05. čec 2010 23:21 #46202

Jen tak jdu tady kolem a tak hodím čistě náhodou...Na ty lopatky jsi koukal fyzicky jestli nemaj už konce odhořelý a nebo jsi kontroloval jen zvenku jestli regulace chodí?Oni dost rádi a často na koncích pěkně uhořej kord u takovýho SW ;) Třeba je to blbost ale až to nebudeš moct najít tak koukni tam...Jen tak se to nestane.škoda,že tady nemám foto jak pak vypadaj :(
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2010 10:35 #46207

Ee, fyzicky jsem na ne nekoukal, ale vetsinou kdyz uhorej, houka to a spis to nenafoukne nez prefoukne, ale diky za tip, jdu to resit .. tak doufam ze to najdu :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2010 10:55 #46210

Tak cerstvy poznatek - nereguluje to VUBEC :( Trocha plynu na neutral a v sacim je 1,7baru :o
Jdu menit N75 ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2010 11:30 #46211

Tak se tu spustila prutrz mracen tak je po testovani :( Ale vymena N75 a turbo najednou posloucha, sice jsem tam videl nejakou spicku, ale zvladlo to zregulovat, nahraju zpet soft (445Nm&213HP) a uvidime az prestane prset, na brzdu se mi to kurtovat nechce (ach ta lenost) ... :lol:
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2010 18:11 #46218

Takze ujeto cca 80km bez nouzaku - na seriovy soft :) Tak snad vyreseno bodem c. 5 - vadna N75 .. :) Po ujeti delsi vzdalenosti jeste potvrdim ..
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2010 23:27 #46242

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Můžeš sem pak dát fotku, kde to zlobivé čidlo je? A také co stojí? Díky.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. čec 2010 10:02 #46247

Je to elektromagneticky ventil regulace plniciho tlaku turba a je umisten nad motorem na te konzoli jak je tam moc hadicek a je to ten zespodu vlevo (pohled zepredu) a vede do nej hadicka z banky z turba. Stoji kolem 1.000 Kc. Fotku dam vecer ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.671 sekund

Login