Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. kvě 2019 20:28 #192023

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
Mašla znám, jenže ten má tolik práce že neví kam dříve.. :D no teď mě napadá jedině natlakovat system a uvidíme jestli bude někde hadice praskla.., jinak mě už nic nenapadá
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 10. kvě 2019 10:27 #192135

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj, dělá mi to něco podobného mám 128kw bpc. Vyčištění DPF sice ze začátku na oko pomohlo,ale pak stejně nouzák. Včera jsem asi vypozoroval že při 2500 otáčkách spadne, ale při 3000 ne.Mám podezření na vakuovou pumpu,jako by při nižších otáčkách nestačila dodávat podtlak.Ale nevím, chtělo by to něčí názor a hlavně projet pořádně s diagnostikou na koleni..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. kvě 2019 16:47 #192249

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
Po výměně váhy vzduchu, hodnoty stejné jen nemam vyfoceno, zkoušel sem dát snimač tlaku co je na hadici od IC z obyčejné 1.9 TDi, tak hodnoty byli super dokonce i vyšší, ale jakmile byl mírny kopec tak hodnoty od požadovaých a aktualních se lišili o cca 450-500 mbar... asi budu muset sehnat další turbo na vyzkoušení, protože se mi už stálo že turbo po repasi nejelo dobře.. :(

56907677_1016499338556346_723869664899235840_n1.jpg
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Poslední úprava: 14. kvě 2019 17:06 od Vendys. Důvod: Vložení fotky do příspěvku .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. kvě 2019 19:52 #192257

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 338
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 5
Tak to je hodně divný..... Dokážeš to vyzkoušet s odpojeným výfukem za dpf.....?
Když si to měl rozházeny.... Nebyla díra na výfukovém potrubí?
Předpokládám že filtr vzduchu ok.....
Takový velký rozdíl je divnej.
Pořádně bych zkontroloval vedení vzduchu a intercooler a dále EGR zda není pootevreny.
Pak při běžícím turbu ještě vyzkoušet jestli ve volnoběhu je regulace stažená až nadoraz.
Máš k tomu turbu nějakej protokol?
Už ve volnoběhu by se to turbo mělo normálně točit a dávat tu hodnotu co jednotka potřebuje.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. kvě 2019 20:13 #192258

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
Výfuk je nový Bosal od předchozího majitele, musím teď složit předek měl sem dole IC... EGR sem dělal zakladní nastavení a pootevřený není... Jako už mi to hlava doopravdy nebere :/

F9B40121-D669-4C76-9223-E9FC740AF80A.jpeg
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Poslední úprava: 15. kvě 2019 12:16 od Sindeon VW.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 16. kvě 2019 10:16 #192283

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Nemyslím jsi že to bude turbem...Aspoň ne u mě...Řekněme že jedu do kopce na 6ku, 2500 otáček a turbo tlačí okolo 2500 mbar.
Po chvíli začne tlak klesat, a pod 2000 mbar to spadne do nouzáku. Když jsi hraju s plynem, jako že ubírám a přidávám, tak se ten tlak nějak udrží a do nouzáku nespadne...Ale Turbo požadovaný tlak natlačí, jen a pouze ho neudrže...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. kvě 2019 07:37 #192298

  • Majkíček
  • Avatar uživatele Majkíček
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Janoušek motorsport? S turby od nich jen a jen špatné zkušenosti. Tři turbodmychadla nám repasovali a ani jedno nechodilo jak by mělo. Všechny turba se vyndavali z aut a vezli na seřízení. Vždy regulace absolutně mimo. Po seřízení vše OK, jen mi člověk co to dělal řekl, že ty i ty středy jsou nic moc, prostě Čína kterou Italové překupujou.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. kvě 2019 08:19 #192299

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 338
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 5
Na tom turbu toho moc neseridis. Jde jen o to jak má nastavenou základní polohu lopatek a předpětí regulační baňky... Tím dorazovym šroubemse dělá to základní nastavení. Pokud je to nastaveny dobře tak moje zkušenost už asi z 6 auta je že to ve volnoběhu již tlačí stejně nebo o malinko více než je požadovaný tlak. Zkouším i zvedat volnoběh na maximum co povolí jednotka. Tyto auta kde to tak funguje už do nouzaku nepadají.
To že auto padá do nouzaku po dosažení regulační meze má těch příčin několik... To turbo je něčím brzdene.bud ucpaný výfuk ,nebo má horší ložisko.
Dále pak to může být problém na regulaci...... Buď velké předpětí na baňce ,nebo problém s regulačním ventilem n75..... Při jeho zásahu dojde k "vypuštění" podtlaku moc rychle. Bývá prasklý .
Poslední věc je netěsnost vzduchové cesty za turbem. Jeden spoj se špatnou gumičkou a nadělá to starosti.
Vše za předpokladu že sací cesta k turbu je dostatečně průchozí ( čistý vzduchový filtr)
Je to hrozná piplacka. Na dvou autech jsem se s úspěchem pokusil to základní nastavení udělat na autě.Na svém to od té doby do nouze nikdy nespadlo a to druhé se mi majitel neozval tak předpokládám že to taky funguje.
Nejhorší je přístup a to že je to všechno hrozně horký. Oba motory jsou 2,5 Axe.... Takže bez dpf.
Tento postup je dokonce zdokumentován na YouTube.... Z Ruska. Borec tam má motor povysunuty z auta v takovým držáku a ladí to tam.....
Šroubuje s tím šroubem dokud neudělá max tlak .... Pokusím se najít. Okolo těchto motorů je videí z Ruska celkem dost. Některá i celkem poučná.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: dusanhaya, David46
Vygenerováno za 0.193 sekund

Login