Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 04. kvě 2019 20:28 #192023

Mašla znám, jenže ten má tolik práce že neví kam dříve.. :D no teď mě napadá jedině natlakovat system a uvidíme jestli bude někde hadice praskla.., jinak mě už nic nenapadá
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 10. kvě 2019 10:27 #192135

Ahoj, dělá mi to něco podobného mám 128kw bpc. Vyčištění DPF sice ze začátku na oko pomohlo,ale pak stejně nouzák. Včera jsem asi vypozoroval že při 2500 otáčkách spadne, ale při 3000 ne.Mám podezření na vakuovou pumpu,jako by při nižších otáčkách nestačila dodávat podtlak.Ale nevím, chtělo by to něčí názor a hlavně projet pořádně s diagnostikou na koleni..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. kvě 2019 16:47 #192249

Po výměně váhy vzduchu, hodnoty stejné jen nemam vyfoceno, zkoušel sem dát snimač tlaku co je na hadici od IC z obyčejné 1.9 TDi, tak hodnoty byli super dokonce i vyšší, ale jakmile byl mírny kopec tak hodnoty od požadovaých a aktualních se lišili o cca 450-500 mbar... asi budu muset sehnat další turbo na vyzkoušení, protože se mi už stálo že turbo po repasi nejelo dobře.. :(

VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys. Důvod: Vložení fotky do příspěvku .

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. kvě 2019 19:52 #192257

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Tak to je hodně divný..... Dokážeš to vyzkoušet s odpojeným výfukem za dpf.....?
Když si to měl rozházeny.... Nebyla díra na výfukovém potrubí?
Předpokládám že filtr vzduchu ok.....
Takový velký rozdíl je divnej.
Pořádně bych zkontroloval vedení vzduchu a intercooler a dále EGR zda není pootevreny.
Pak při běžícím turbu ještě vyzkoušet jestli ve volnoběhu je regulace stažená až nadoraz.
Máš k tomu turbu nějakej protokol?
Už ve volnoběhu by se to turbo mělo normálně točit a dávat tu hodnotu co jednotka potřebuje.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. kvě 2019 20:13 #192258

Výfuk je nový Bosal od předchozího majitele, musím teď složit předek měl sem dole IC... EGR sem dělal zakladní nastavení a pootevřený není... Jako už mi to hlava doopravdy nebere :/

VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Sindeon VW.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 16. kvě 2019 10:16 #192283

Nemyslím jsi že to bude turbem...Aspoň ne u mě...Řekněme že jedu do kopce na 6ku, 2500 otáček a turbo tlačí okolo 2500 mbar.
Po chvíli začne tlak klesat, a pod 2000 mbar to spadne do nouzáku. Když jsi hraju s plynem, jako že ubírám a přidávám, tak se ten tlak nějak udrží a do nouzáku nespadne...Ale Turbo požadovaný tlak natlačí, jen a pouze ho neudrže...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. kvě 2019 07:37 #192298

Janoušek motorsport? S turby od nich jen a jen špatné zkušenosti. Tři turbodmychadla nám repasovali a ani jedno nechodilo jak by mělo. Všechny turba se vyndavali z aut a vezli na seřízení. Vždy regulace absolutně mimo. Po seřízení vše OK, jen mi člověk co to dělal řekl, že ty i ty středy jsou nic moc, prostě Čína kterou Italové překupujou.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. kvě 2019 08:19 #192299

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
Na tom turbu toho moc neseridis. Jde jen o to jak má nastavenou základní polohu lopatek a předpětí regulační baňky... Tím dorazovym šroubemse dělá to základní nastavení. Pokud je to nastaveny dobře tak moje zkušenost už asi z 6 auta je že to ve volnoběhu již tlačí stejně nebo o malinko více než je požadovaný tlak. Zkouším i zvedat volnoběh na maximum co povolí jednotka. Tyto auta kde to tak funguje už do nouzaku nepadají.
To že auto padá do nouzaku po dosažení regulační meze má těch příčin několik... To turbo je něčím brzdene.bud ucpaný výfuk ,nebo má horší ložisko.
Dále pak to může být problém na regulaci...... Buď velké předpětí na baňce ,nebo problém s regulačním ventilem n75..... Při jeho zásahu dojde k "vypuštění" podtlaku moc rychle. Bývá prasklý .
Poslední věc je netěsnost vzduchové cesty za turbem. Jeden spoj se špatnou gumičkou a nadělá to starosti.
Vše za předpokladu že sací cesta k turbu je dostatečně průchozí ( čistý vzduchový filtr)
Je to hrozná piplacka. Na dvou autech jsem se s úspěchem pokusil to základní nastavení udělat na autě.Na svém to od té doby do nouze nikdy nespadlo a to druhé se mi majitel neozval tak předpokládám že to taky funguje.
Nejhorší je přístup a to že je to všechno hrozně horký. Oba motory jsou 2,5 Axe.... Takže bez dpf.
Tento postup je dokonce zdokumentován na YouTube.... Z Ruska. Borec tam má motor povysunuty z auta v takovým držáku a ladí to tam.....
Šroubuje s tím šroubem dokud neudělá max tlak .... Pokusím se najít. Okolo těchto motorů je videí z Ruska celkem dost. Některá i celkem poučná.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Poděkovali: dusanhaya, David46, Lokotraktor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. kvě 2019 06:35 #192611

Zdravím, tak včera jsme jezdili s diag po dálnici a zkoumali hodnoty a graf.Takže teplota nafty 78 stupňů, teplota nasávaného vzduchu 35 stupňů.Na volnoběh požadovaný tlak stejný jako skutečný.Na grafu je vidět že zkutečný tlak je vždy o trochu nižší než požadovaný,při přeřazení nahoru se vždy o malinko přepálí.V táhlém kopci začne skutečný tlak klesat,při podřazení na 5.stupeň se tlak trošku srovná ale s tím že mám 3200 otáček,ale pořád na tom grafu nejdou ty křivky spolu, vždy je skutečná nižší.Pokud bych to podržel na 6. stupeň křivka klesá rovnoměrně až to spadne do nouzáku..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. kvě 2019 10:06 #192634

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 398
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 28
To vypadá na netěsnost v sání.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. kvě 2019 11:52 #192636

Sání je v pořádku,měl jsem to vše natlakované a drží...Včera mi jeden člověk řekl že z 90 procent Turbo pryč.A nebo zkusit poštelovat. Jen mě zajímá, mám motor BPC a baňka na podtlak na Turbu nemá závitovou tyčku, je holá..Tak se ptám jak..?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. kvě 2019 17:07 #192640

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Nečetl jsem to důkladně ale turba od Janouška téměř nikdy nefungují jak mají.
Nechápu kde se po netu vzal jako modla na turba - je to doopravdy shit. :sick:
Nejčastější závada je špatně seřízená regulace. Chová se to tak, že turbo netlačí odspodu. Nafouká se klidně ve 2500-3500ot :huh:
Řekl bych, že jsi jen další z této nekonečné řady od Janouška ;) Někdy se podaří to turbo doseřídit na autě dle VCDS a xx pokusů. Pak je taky otázka kolik to turbo vydrží. Není vyjímka 1den - několik měsíců... protože ty středy - to ani nevím jak nazvat :angry:

Pokud za sebe můžu doporučit vážně dobře udělaný repas, tak SPECIAL Turbo a.s. Dělali mi repas na x autech a všechny do jednoho na jedničku :) Na BMW sériové repasy od nich tlačí místo základních 270ps dokonce 400ps a drží :cheer:
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od kawa.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 01. čen 2019 17:46 #192671

Jsem na tom stejně. nové turbo a dnes po 500km co jsem za týden našoural v lekém kopci nouze....:D všechno v pořadku a stejně to nefunguje...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 11. čen 2019 05:37 #192832



Takže včerejší graf,jízda po dálnici do prudkého kopce.Na začátku je vidět že se kousek držel a pak z prudka dolu.Pak jsem zkoušel a musel přidávat a ubírat.Měl jsem i mezi regulačním ventilem a turbem připojení budík,na volnoběh podtlak otevře regulaci na plno, tedy - 0,6 bar.To tohohle kopce ukázal budík -0,3 bar,jak jsem ubral a přidal,stouplo to na -0,4 bar ale pak to zpátky kleslo na -0,3 bar.po pár sekundách bez tahu a "nouzák".
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jakub28.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 11. čen 2019 21:25 #192861

V jakém stavu maš hadičky z podtlaku? Píše ti to nějaky chybový kod? Dle grafu bych to viděl na špatné naklápění lopatek - baňka (regulace). Pokud máš chybový kod pošli.
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC 4 motion
ex: VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravella LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od David46.
Vygenerováno za 0.359 sekund

Login