Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. čen 2019 09:29 #192874

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Chybu to píše regulační mez nedosažena, kod jsi nepamatuji.Naklápění funguje bez zjevných závad,regulace zkoušena podtlakovou pumpou,podtlak drží a jde až do plna...Další poznatek je že auto jede každý den jinak, záleží na počasí a teplotě,jednou je líné a jednou zas jede jako blázen..Nevím zda by to mohlo mít s tím spojitost.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. čen 2019 20:30 #192888

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jo mám stejný problém a stejne poznatky jako ty.. já teď budu dávat další turbo, mám daný repas ale špatný, takže beru od jiného dodavatele a uvidíme. Myslim si ze mas stejný problém.. bude podle mě netestnost v turbo tzn ze sací plyny se míchají s vyfukovymi.. Zkus nasimulovat tuto zavádu tím ze pojedeš s mírně zatzenou ruční brzdou jako zátěž a uvidíš co to bude dělat, mi to třeba jelo 1000km bez padnuti do nouze, pak byl dne když během 100km to spadlo asi 100x
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. čen 2019 11:58 #192896

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Já zkusím váhu vzduchu,snad by to mělo zlepšit jízdní vlastnosti a to že to chvíli jede a chvíli ne...Budu doufat že vyřeší i ten nouzák..Zatím nechci řešit turbo,abych nedopadl jako spousty lidí, kteří dali nové a problém byl furt.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. čen 2019 06:09 #192908

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Včera jsme udělali ještě Log na 4. rychlostní stupeň.Pokud někdo pomůže a dle grafu poradí, budu rád.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. čen 2019 12:13 #192967

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Pošli kouknu se.
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 18. čen 2019 13:01 #193004

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 699
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 1
Mě dříve na originál turbu 128kw na trojku:
v 1000ot požadavek 1450mBar - real: 1250mBar
V 1200ot požadavek: 1700mBar - real: 1450mBar
v 1400ot požadavek: 2040mBar - real: 1740mBar
v 1600ot už turbo plnilo požadavek jednotky - to bylo 2200mBar.
Ve 3700ot to bylo ještě 2500mBar
a pak to klesalo - jak požadavek, tak real.
Ve 4000ot - 2400mBar
Ve 4500ot - 2200mBar
Po celou dobu pak od těch 1600ot turbo kopírovalo požadavek jednotky :)

Třeba to někomu pomůže pro porovnání... Log byl trojka, stále plný plyn.
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 18. srp 2019 16:59 #193938

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Někdo nějaké nové postřehy? Protože mi už to hlava nebere
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. srp 2019 08:46 #193957

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ano, nové postřehy.Nouzový režim vyřešen..!!! Auto letí jako střela kopec nekopec, na dálnici mi nikdo nepředjel.:-)
No a závada, po veškerých zkouškách měření a grafech chtě nechtě muselo turbo ven.Na pohled bylo krásné, bez vůlí a opotřebení.Odvezl jsem ho na kontrolu a popřípadný repas,kde mi po rozebrání oznámili že už se v něm nějaký šmelíř vrtal a udělal z něho paskvil, tedy na stranu kde je sání dal menší rotor.Důvodem tedy bylo to že mezi stěnou a rotorem byla díra 2mm takže to mělo ztráty jako prase..!Tudíž to nemohlo stačit plnit ani kdyby chtělo...Takže na závěr, multivan i motor 2,5 tdi je velmi dobré auto ale nikdy nevíte který blb se v tom před vámi vrtal a co s tím dělal...Závadu jsem s přestávkami řešil 10 měsíců...:-D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. srp 2019 09:10 #193961

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 372
  • Obdržená poděkování 24
  • Karma: 5
No vida..... To turbo co bylo paskvil je to se kterým si to koupil nebo si ho tam dával už ty?
Já co jsem koukal na ten tvůj graf tak mi bylo dost divný že to nedosahuje požadavků jednotky....
Tohle by mě ale nenapadlo.
Turbo je turbo a to že to někdo takhle zprzni .....no nemám slov.
Ideálně zjistit kde to takhle udělali a této firmě se vyhnout
Co se týká auta a motoru mě to teď taky chodí výborně.... A stejně jako u tebe několik měsíců trápení a zjišťování všeho možného.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Poslední úprava: 20. srp 2019 09:17 od mape33.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. srp 2019 10:48 #193967

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Od koho máš turbo?
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 21. srp 2019 13:28 #193987

  • Jakub28
  • Avatar uživatele Jakub28
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Takhle už jsem to koupil,před tím měl auto pán z Liberce a ten ho koupil v Německu.Ale kdo tam dal a dělal to Turbo netuším,Ale bylo na něm vyraženo myslím TGM nebo tak nějak.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 24. srp 2019 13:24 #194026

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Mužu někomu poslat LOG ? a mrknul by ?

Díky předem kluci.
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. zář 2019 19:54 #194214

Zdravím,tak to tady studuji a mám stejný problém. Multivan 2,5l 128kw motor BPC, 343000km. Výměna turba (Garret nové),ic,egr,.
Po prvních 300km bez problému. Jízda do kopce škubání motoru a pak to šlo do nouze. Po nastartování bez problémů, dnes ráno jízda do kopce a jemné škubání(jako by motor vynechaval),ale do nouze to nešlo, Ale šel bílý kouř z výfuku a trochu to smrdělo jak při regeneraci. Dnes odpoledne chyba P0299 regulace tlaku přeplnovani-pod hranicí regulace. Udělali jsme řízenou regenaraci dpf a zatím nic,ale ujel jsem jen 20 km. Přemýšlím jestli by to nemohl být ten ucpaný výfuk(pár let jsem neměl dpf), Při poklepu posledního dílu takový plný zvuk.Můžete mi poradit od jakého výrobce výfuk-mám tam origo,ale už je trochu sežraný(první plášt)
Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. zář 2019 20:22 #194215

  • David46
  • Avatar uživatele David46
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Zkus sundat výfuk za turbem a jed to projet, tak si overis zda to je nebo není vyfukem. Jinak výfuky Bosal nebo Walker
VW T5 Multivan 2.5TDi 128kW BPC
ex: VW T4 Caravelle LONG 2.5 TDi 75kW ACV
ex: VW T4 Transporter LONG 2.5 TDi 65kW AJT
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: panamericana

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. zář 2019 20:23 #194216

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 358
  • Obdržená poděkování 17
  • Karma: 3
Sezrazny prvni plast jeste vydrzi. Origo vyfuk na dve casti cca 20000,- i s praci. Neorigo stoji pulku, vydrzi pulku. V DieselPower jsou schopny ucpani vyfuku zmerit.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poslední úprava: 07. zář 2019 20:23 od covex.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: panamericana
Vygenerováno za 0.211 sekund

Login