Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. lis 2019 14:47 #195328

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 361
  • Obdržená poděkování 18
  • Karma: 3
Pro vsechny, kteri dumaji jak maji vypadat prubehy na trubu prikladam jeden graf z fungujiciho auta. POZOR, netvrdim, ze to tak je spravne, auto jezdi, nicmene podle me tam jsou pomerne velke "prestrely" a "podstrely" pri rychlych zmenach pozadavku (prerazeni). Nemely by prekracovat 200mbar.

t5-2-5-BPC-turbo-pressure_2019-11-20.png


Motor 2.5TDI BPC, tusim to bylo na 4. rychlostni stupen plny plyn. Legenda: zluto-zelena pozadovany tlak, ruzova mereny tlak turba, sediva otacky, svetle modra (co je tenka nezvyraznena) je pracovni cyklus ventilu N75.
Je mozne ze ty velke prekmity zpusobuje N75 regulace, ktera nestiha vyrovnavat prival vyfukovych plynu a naopak to prereguluje, nicmene samotne prekmity jsou normalni. Na aute je ventil Pierburg, ale podle me to neni original, orginal je myslim APG. Ventil N75 ma tady vlastni maly filtr, na nekterych motorech ma jen hadicku do krabice vzduchoveho filtru.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poslední úprava: 20. lis 2019 15:15 od covex.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: panamericana

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. lis 2019 21:15 #195332

Díky za info,pořád to nemám vyřešené,díl N75,jsme dávali nový. Pořád to do nouze padá,zítra měním DPF(neorigo) a uvidíme jestli to je tím nebo ne. Dám vědět
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 22. lis 2019 17:22 #195349

Tak dnes výměna dpf, prasklý steft na paroží( výměna těsnění ) a do nouze nepadá tak často , ale padá
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 22. lis 2019 23:22 #195352

  • sharik 4x4
  • Avatar uživatele sharik 4x4
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Časté příčiny u T5 s DFF- prohnutý výfukové potrubí s utrženými štefty na kraji, špatně nadstavená regulace na turbu případně zatuhlé lopatky, nakonec ucpaný DPF. Často bývá poškozena i dosedací plocha hlavy motoru. Takže oprava- očištěný dosedací plochy hlavy, nový komplet štefty, přefrézování výfukového potrubí turba , nastavení regulace turba na stolici, montáž dle postupu od VW. Po nastartování kontrola ofsetového tlaku za turbem , pokud je vysoký , nutno vyčistit nebo vyměnit DPF tak aby byli hodnoty v toleranci. Pak testovací jízda s nalogováním turba. Pokud je vše udělálo pečlivě ,neměl by se nozový režim objevovat.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: panamericana
Vygenerováno za 0.174 sekund

Login