Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. lis 2019 14:47 #195328

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Pro vsechny, kteri dumaji jak maji vypadat prubehy na turbu prikladam jeden graf z fungujiciho auta. POZOR, netvrdim, ze to tak je spravne, auto jezdi, nicmene podle me tam jsou pomerne velke "prestrely" a "podstrely" pri rychlych zmenach pozadavku (prerazeni). Nemely by prekracovat 200mbar.



Motor 2.5TDI BPC, tusim to bylo na 4. rychlostni stupen plny plyn. Legenda: zluto-zelena pozadovany tlak, ruzova mereny tlak turba, sediva otacky, svetle modra (co je tenka nezvyraznena) je pracovni cyklus ventilu N75.
Je mozne ze ty velke prekmity zpusobuje N75 regulace, ktera nestiha vyrovnavat prival vyfukovych plynu a naopak to prereguluje, nicmene samotne prekmity jsou normalni. Na aute je ventil Pierburg, ale podle me to neni original, orginal je myslim APG. Ventil N75 ma tady vlastni maly filtr, na nekterych motorech ma jen hadicku do krabice vzduchoveho filtru.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Přílohy:
Poděkovali: panamericana

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. lis 2019 21:15 #195332

Díky za info,pořád to nemám vyřešené,díl N75,jsme dávali nový. Pořád to do nouze padá,zítra měním DPF(neorigo) a uvidíme jestli to je tím nebo ne. Dám vědět

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 22. lis 2019 17:22 #195349

Tak dnes výměna dpf, prasklý steft na paroží( výměna těsnění ) a do nouze nepadá tak často , ale padá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 22. lis 2019 23:22 #195352

Časté příčiny u T5 s DFF- prohnutý výfukové potrubí s utrženými štefty na kraji, špatně nadstavená regulace na turbu případně zatuhlé lopatky, nakonec ucpaný DPF. Často bývá poškozena i dosedací plocha hlavy motoru. Takže oprava- očištěný dosedací plochy hlavy, nový komplet štefty, přefrézování výfukového potrubí turba , nastavení regulace turba na stolici, montáž dle postupu od VW. Po nastartování kontrola ofsetového tlaku za turbem , pokud je vysoký , nutno vyčistit nebo vyměnit DPF tak aby byli hodnoty v toleranci. Pak testovací jízda s nalogováním turba. Pokud je vše udělálo pečlivě ,neměl by se nozový režim objevovat.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: panamericana

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2022 19:07 #206812

  • Jorky
  • Avatar uživatele Jorky
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0
Dobrý večer! Podarilo sa Vám vyriešiť problém s chybou P0299. Mne sa to deje presne tak ako to popisujete. Už sme vymenili hádam všetko. Začalo sa mi to diať pravdepodobne po výmene vákuovej pumpy(mal som naftu v oleji). Po jej výmene už s naftou problém nemám. Všimol som si však, že pri emisnej kontrole nevedeli dosiahnuť max. otáčky(dosiahli 2900ot/min)a tak bolo potrebné vypnúť ESP(dosiahli 5000 ot/min). Teraz keď som si s týmto problémom už flhšie nevedel poradiť, skúsil som ako to je s dosiahnutím max. otáčok teraz a už mi ESP netreba vypínať. Niečo sa udialo a neviem čo a či to s našim problémom náhodou nesúvisí. Pripadá mi to akokeby bol niekde nestály el. kontakt alebo zlá kostra. Len veľmi minimálne týmto veciam rozumiem a vo svojom okolí nepoznám nikoho čo by mi s tým poradil. Za všetky rady vopred ďakujem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jorky.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 06. čec 2022 19:07 #206813

  • Jorky
  • Avatar uživatele Jorky
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0
Dobrý večer! Podarilo sa Vám vyriešiť problém s chybou P0299. Mne sa to deje presne tak ako to popisujete. Už sme vymenili hádam všetko. Prosím poraďte. Ďakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 08. čec 2022 02:35 #206822

  • Jirkawrc
  • Avatar uživatele Jirkawrc
  • Pryč
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 149
  • Obdržená poděkování 14
chyba P0299 by měla být nedosažený tlak turbodmychadla , co bych zkontroloval
- podtlakovou zkoušečkou banku na turbu jestli ze zatáhne a drží když jo tak ji i project z podtlakem naplno zataženým a musí auto plnit o stošest a držet ho jestli spadne do nouzáku kvůli regulačnímu tlaku překročení meze
-při nastartování a volnoběhu musí se tyčka turbodmychadla zatáhnout na nastavení maximálního možného tlaku
-tyčka podtlaku turbodmychadla se musí hýbat se značným odporem když ne je vevnitř turba zakarbonováno nastavování lopatek . (jednou se mi stalo na Octavii 3 prasklá pružina v podtlakové bance) ale tal je i elektricky hlídaná dráha nastavení turbodmychadla a hned to házelo chybu
-v případě obtokového turba , klapka obtoku musí být zavřena
-popřípadě zkontrolovat egr jestli není otevřený
- zkontrolovat podtlakové vedení jestli drži celkově podtlak
-vývěva jestli dává podtlak
-ventil n75
-a pak jedině už turbo ven a zkouknout sací lopatky
-sání a filtr vzduchový musí být čistý
-čip to nemá ?
Vw Caravelle 1.9 TDi BRS
Poděkovali: Jorky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jirkawrc.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 08. čec 2022 05:08 #206823

  • Jorky
  • Avatar uživatele Jorky
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0
Ďakujem za info. Chip to má, ale robilo to aj pred ním, aj pred výmenou čidiel, aj pred výmenou turba. Včera som do toho šprtal a vyzerá to na netesnú hadicu hneď za turbom, ale rovnako po odstavení motora mi začalo cvakať EGR čo som si predtým nevšimol či cvaká. Dnes bude dlhšia jazda tak uvidím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 11. říj 2022 16:24 #207520

Pani ten istý problém, BPC
Komplet repas hlava, nova vačka atď.
Turbo repas
Vstrek repas
A auto tak isto na 5 a 6 stráca výkon a tlaky turba nízke

Turbo bolo vrátené na kontrolu a ze vraj ok
Nastavenie rozvodu robene 2krat všetky značky sedia
Ale vcds ukazuje 2,40 odchýlku
Otazka dá sa tam ešte nastaviť časovanie?
Poddtlak drží, el.mag nový, podtlak membrána na chladiči plynov drží, egr neotvorene keď som ho odstavil to isté,
Auto celkovo nejde odspodu ale nudzak hodí až 5 6
Váha vzduchu, snímač tlaku v sacom nový,
Dpf čistene 2 krát

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Peter t5.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 11. říj 2022 16:36 #207521

  • Jorky
  • Avatar uživatele Jorky
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0
U mňa to vyzerá na zlý chip a tak ho dám ešte na valce. Podľa všetkého treba ešte vyladiť váhu vzduchu. Môj ide od spodu ako raketa, v strede mám pocit, že ho akoby dusilo a na 5 a 6 keď príde ľahšia záťaž padne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. říj 2022 19:50 #207537

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Kdyz se udela graf pozadovaneho vs. dosazeneho tlaku ve VCDS bude tam nekde velky rozdil - bud to tlaci moc nebo malo. Odchylku 2,40 myslis na vstrikach? To by bylo mysliim docela dost ne? Co se delalo se vstrikama v ramci repasu hlavy?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. říj 2022 14:51 #207555

Synchronizácia ventilov bola 2,4
Nastavil som rozvod ešte raz a už super 0,0
Auto išlo ako raketa
Teraz auto padá do nudzaku občas, tlak turba skáče,
Niekedy je reálny tlak taký istý ako požadovaný
Inokedy zase netlačí toľko koľko má chce 2200mbar a dáva cca 1700 mbar
Spadne do nudzaku
Hadičky skontrolovane
Elek mag,. Ventil vymenený
Podtla pri voľnobehu dáva vákuová pumpa 0,7
A turbo raz tlači a raz nie

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. říj 2022 14:53 #207556

Aj keď som vyradil chladič výfuk plinov tak to robí to isté takže membránou ani ventilom co ju ovláda to nebude
Hodnoty vstrekov ukazuje v norme cca všetky tak isto, vstreky boli na repase a povedali že im nič nebolo a auto má 317000km

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Peter t5.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 17. říj 2022 15:35 #207557

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Neznam celou zpetnovazebni regulaci turba, ale pokud si vyradil EGR a tusim jiny bypass vyfuku tam neni, tak se musi zasekavat bud regulace nebo lopatky turba... chtelo by to zaznam jako jsem daval nahore z okamziku kdy to spadne do nouzoveho rezimu - pokud by byla N75 na minimu, tak je podtlak plne otevreny ale lopatky turba nejsou nastavene. Jeste je tam tusim ta vyrovnavci nadobka podtlaku (takova plastova koula), jestli treba podtlak neutika, ale to by to asi delalo porad.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. čec 2023 13:18 #209634

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Tak jsem tady v klubu taky s P0299, Pressure regulation, Control range not reached. Uz nejakou dobu jsem mel podezreni ze rachta turbo, tak dorachatalo... ne zeby ten motor ted jel o moc hur, jen do kopce se mu nechce a zere 16l/100km.

EDIT: tak nekdy se fakt vyplati zvednou kapotu nez clovek pusti diagnostiku - prekousana podtlakova hadicka k regulaci turba. Nastavil jsem ji spojkou na ostrikovace.. Navic jsem si tim teda overil ze to rachta turbo, protoze kdyz nefungovalo to nedelalo. Original hadicky jen jako celek za 2500,-
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.
Vygenerováno za 0.234 sekund

Login