Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 08. čec 2010 22:53 #46356

Tak se po 170km zavada opet projevila (do kopce a kdyz jsem zrovna nakopaval s tou velkou krabici nejakymu namyslenymu Mercedesu - nemam rad Mercedesy :-) .. takze vymena N75 to vyresila jen na chvili :(
Zitra zkusim nastavit tycku regulace turba tak snad to pomuze .. opet hned budu informovat ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 08. čec 2010 23:06 #46365

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
A promazat ji.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 09. čec 2010 00:46 #46374

;) nemůžu si pomoct ale někoho tady čeká výměna lopatek regulace ;) sorry ale musel jsem...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 10. čec 2010 18:00 #46434

No asi jo .. uz jsem zjistil ze se to moc asi nereguluje //nemohlo se to ukazat kdyz jsem to mel 2x venku :lol: :lol: // Takze jsem dneska koupil tesneni a v pondeli turbo ven a vycistit .. maximalne nove no .. a aby toho nebylo malo tak mi to prestalo klimatizovat ze pry jednotka vadna, tak to klimatizuje jak se tomu chce a vetsinou se tomu nechce #-o #-o #-o
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. čec 2010 19:18 #46562

Ufffffffffff ...
Tak jsem se donutil to rozebrat, turbo ven a vycistit ... no ciste nebylo, regulace cca v pulce drhla, sazi v nem moc moc ... vycistili jsme ho a testovaci jizda zatim dopadla dobre tak uvidime po delsi trase :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. čec 2010 22:13 #46578

;) konečky lopatek v poho :?:
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. čec 2010 22:20 #46579

Jsou k memu podivu keramicky a v pohode :) Jen to bylo zasr..y a orezly asi od toho jak jsem mel prdly ty svody a turbo se nepouzivalo tak jak melo .. ale rozebrat to turbo byl teda zazitek .. :lol:
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 10. lis 2010 21:14 #54823

  • Valdi
  • Avatar uživatele Valdi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování 0
Tak zrejme aj mne sa objavil tento problem :cry: . Na dialnici pri 120km/h to padlo do nudzaku a viac ako 80km/h to neslo. Takze vynut kluc za jazdy a znovu nakopnut a potom OK a znovu pri 110km/h to padlo a takto dookola dalsich 80kilaku. VAG pise tento problem: 16618 regulace plniciho tlaku : meze regulace prekroceny ......(vid obrazok)

Tak kde zacat v tomto pripade. Poradte pleaseeeeee
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 11. lis 2010 21:01 #54913

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Obdržená poděkování 3
Pokud je to turbo s naklápěcíma lopatkama,tak zkusit zahýbat ovládací tyčkou,když se nehýbe, tak vyčistit turbo. Když se hýbe hledat závadu v ovládacím ventilu. Když máš tubo s přepouštěcí klapkou, tak bude závada pravděpodobně v ovládacím ventilu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. lis 2010 15:10 #54947

Je to zanesenou regulaci ... mas SZ :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. lis 2010 16:51 #54949

  • Valdi
  • Avatar uživatele Valdi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování 0
Turbo je venku =D> Tou tyckou slo hybat ale tak lahko nejak moc nie ale tazsie. Neviem ako lahko to ma chodit hore dole. Turbo nevyzeralo moc zanesene ale tak pre istotu som to dal pozriet do firmy kde sa zaoberaju turbami. Uz som riesil podobnu vec na A6 a nakoniec mi zrepasovali cele turbo za 280eur :oops: ale tak od vtedy to auti spravilo dalsich 150tis a bez problemov tak kedze chcem s T5 najazdit znova xxxxxkm tak som to dal vypieskovat, vycistit a napajaju to na nejake zariadenie ktore simuluje motor a podla toho to spravia takze buduci tyzden by to malo byt. Budem imformovat. Teraz neviem ci mam aj vymenit vsetky hadicky pre istotu ale tak hadam ked do nich budem fukat a nebude unik tak by mali byt ok nie ??? Potom uz zostava len N75.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. lis 2010 10:52 #55059

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
Valdi:jak tak koukám co píšeš za problémy,tak v jednom příspěvku se ptáš na chybu ohledně vstřikovače,a ted že ti to padlo do nouzového režimu,já mám dojem že ty dvě závady spolu souvisí,tak že pokud ti to dává špatně naftu,tak je jasné že bude haprovat i tlak z turba.Já už zažil kdy jeden pán byl na tom podobně auto padalo do nouzáku a tak dal repasovat turbo,závada stále trvala,tak si dotyčný načet na netu že repasovaná turba sou špatná,koupil nové,jaké bylo překvapení když závada stále trvala a auto padalo do nouzáku,zajel do servisu,kde mu řekli že je to řj motoru,koupila se nová řídící jednotka motoru,a jaké bylo překvapení když auto padlo do nouzáku,no až se mi auto dostalo na dílnu,já sem vyměnil vstřiky a bylo po problému,pán totiž kupoval levnou naftu někde od někoho v barelech a popravil si vstřiky.Tak že si jistě lehce dokážete spočítat na co pána vyšla oprava,poněvač koupil a nechal vyměnit spoustu dílů uplně zbytečně

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. lis 2010 12:41 #55063

  • Valdi
  • Avatar uživatele Valdi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování 0
Hmm zaujimave. No v mojom pripade auto ide super xxxkm a zacne blbnut ta elektronicka chyba na vstrikovaci c.4 na dalsi den v pohode a zase plny vykon xxxkm a pootm do kopca zacne hlasit turbo chybu. Kazda z nich sa prejavuje inak ten vstrik to vibruje autom a to turbo to pada do nudzaku ale spolu sa tieto chyby nevyskytuju.

Na VAG sa tieto chyby taktiez spolu nevyskytuju bud jedna lebo druha ale s tym ze pomedzi to auto jazdi Tip Top. No tak ci tak Turbo je uz na repasu. Ked to pride pojazdim par km a myslim z sa uz vyskytne len a len ten vstrik ale pise to elektronicka chyba nie chyba mechanicka. Takze predpokladam ze to bude tym kabelovym zvazkom coz bude dost blbe vybrat a precistiti ho pripade pomerat kontakty pretoze je tam blby pristup a to znamena von chladice :roll:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 21. lis 2010 21:43 #55823

  • Valdi
  • Avatar uživatele Valdi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování 0
TDI CHIP mal prvdu bola to regulacia !!! Ta tycka po repasu turba pekne chodi a aj prstami ju pohnem . Pred repasom som s tym pohol akurat tak srovbovakom. Takze to nestihalo regulovat lopatky podla vykonu a padalo to do nudzaku. Uz som nabehal 800km s turbom po repase a zaital ani raz nebol nudzak a to som tomu teda nakladal d:_( . Iba dnes sa objavil zrovna ten 4 vstrek ta elektonicka chyba tak idem mrknut na kablovacku zajtra D:_)7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 21. lis 2010 22:32 #55841

Dekuji :-) Ano, to jsi nenapsal - sroubovakem :lol: - jasny, ma jit rukou a zvolna - nikde nedrhnout ... tak uz jen doresit vstrikovac :-)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.228 sekund

Login