Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. kvě 2012 21:55 #98302

zdravím všechny
mám craftra 2.5 100kw při 50tis začal padat do nouzáku po roce hrozného strachu při předjíždění jsem se odhodlal na diag.do vw bylo mi řečeno (po zadání vin do jejic počítače) že mám špatné turbo z výroby a zrezlý zadní sloupek nad světlem a že to opravý zdarma
po opravě super auto teď najeto 200tis a hlásí chybu filtru pevných částic nevím co stím poraďte prosím

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. kvě 2012 22:02 #98305

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
nový filtr části...
a nebo lépe, DPF ven
odkud jsi? zajeď k TDICHIPovi do Berouna, ten ti ho vykuchne, nahraje jinej soft a budeš mít na věky klid

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. kvě 2012 23:52 #98320

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 206
  • Obdržená poděkování 3
Jestli znáš číslo závady, tak ho sem napiš. Je možné, že se DPF začal rozpadat a zastínil spodní teplotní čidlo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 14. čen 2012 10:18 #99328

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Pokud někdo řešíte turbínu a nevíte co dál,narazil jsem na turba z německa a pro zajímavost jsem jim psal žádost o ceny nové a repas na 2.5TDI 128kW,takže to je asi nejdražší verze turba do T5,ostatní menší turba budou asi levnější.

Dnes přišla odpověď,přeloženo :

cituji:
Generální oprava: 250,00 EURO + DPH(Je-li kompresor kolo, bydlení a pohon hřídele nejsou poškozené)Doba trvání 1-2 dnyVýměna: 740,00 EURO + DPHIhned!To je, když nám je nabízí originální turbodmychadla nové části výměnu cena, takže žádný recyklovaný turbodmychadla!Záruka / Záruka: 2 rokyOE ne. 070145701HObj. 720 931-5004 SPokud je to pravda, na rozdíl od očekávání, by žádný z těchto číselkontaktujte nás.Zde také jakmile údaje o vozidle:Výrobce: VolkswagenVozidlo: T5 TransporterRok výroby: 2003 -Motor: AXEZdvihový objem: 2,5Výkon motoru: 128 kW / 174 koníVšechny naše ceny jsou plus poštovné a daň.Při výměně části, účtujeme Altteilpfand ve výši EUR 119.00která bude vrácena při vrácení staré části zad.Platnost nabídky: Nabídka se může změnit!

Konec citátu

Kdyby to někoho zaujalo,tady máte kontakt,posílají i do zahraničí http://www.turbolader.net/
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. čen 2014 12:13 #141626

Zdarec všichni.
Mám T5 Multivana,2.5TDI 128KW. Motor stále padá do nouzového režimu :angry: . Auto celkově ztratilo výkon ,začalo brutálně hulit,jak nějaký špatný chip :lol: , spotřeba vzrostla o 2 až 3 l/100 km ?!
Vyměněno vše : nové turbo, výfuk svody/staré prasklé/, váha vzduchu, ventil n75, snímač vzduchu na cooleru, vyčištěn egr- proběhlo i zaslepení a neustále chyba- regulační mez plnícího tlaku nedosažena :sick: .
Zkoušeli jsme těsnost vzduch. systému a zarazila mě jedna věc- při zavření klapky na Egru motor nechcípne a je slyšet z prostoru motoru, že si to odněkud přisává ? Při otevřené klapce a ucpání jakékoliv hadice před egrem i za ním, motor chcípne ? Na ostatních vw vozech při zavření klapky motor chcípne ?!
Dle diagnostiky- grafu plnění atd. vše OK? Jen je to bez VZDUCHU?!?! :angry: .
Poradíte někdo ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jirkaavia.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. čen 2014 20:54 #141648

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 206
  • Obdržená poděkování 3
Je-li závada, která hlásí, že nebyl dosažen požadovaný tlak, tak by v měřených hodnotách měl být velký rozdíl v tlaku požadovaném a tlaku skutečném. Zkus nalogovat tyto hodnoty při plném zatížení nejlépe jízdou do kopce na 3 rychlostní stupeň do 3500 otáček. Jako soubor CSV to dej sem, on to někdo prohlédne. Nedávno jsem řešil něco podobného a nenaklápěly se lopatky v turbu i když bandaska tahala.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 30. čen 2014 20:29 #141679

To Lupo: Turbo je ,,nové" (repas),odzkoušeno na stolici !?!? Nezdá se mě to ,ale trochu tomu nasvědčuje i fakt, že při přidání a vytáčení motoru netvrdnou hadice do sání motoru :huh: . ?? U jiného bys hadici nestlačil, u tohoto měkký jak blato....
Je možný se zde s někým domluvit na logu? Jsem od Žďáru n.Sáz.
Jak velký vliv může mít špatný EGR a jeho ventil na tuto závadu? Egr je off, membrána je KO, ale i při ucpaném podtlaku beze změn :angry:
Dík Jirka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. říj 2014 14:25 #145277

Zdarec,
teď řeším BPC 128kw, padá mi do nouzáku, regulační mez nedosažena. Turbo nové, hadičky o.k,nikde neuchází, N75 nový. Napadá vás něco? Auto je bez chipu, atd...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. říj 2014 15:49 #145279

  • barakus
  • Avatar uživatele barakus
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1208
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 22
A co hadice od turba vzadu za motorem tesni dobre

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 07. říj 2014 20:14 #145308

ahoj kluci kde najdu priručku na T5 jak se da rozebrat viko ventylu moc dekuji za odpovjet.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od paja278.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. říj 2014 08:52 #145540

  • jano
  • Avatar uživatele jano
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0

THe_KbK napsal: Zdarec,
teď řeším BPC 128kw, padá mi do nouzáku, regulační mez nedosažena. Turbo nové, hadičky o.k,nikde neuchází, N75 nový. Napadá vás něco? Auto je bez chipu, atd...


Zdarec, tiež mám BPC 128kW a pár krát mi motor tiež padol do núdzaku. Vždy to bolo pri dlhej jazde po diaľnici (400-500 km vkuse) pri rýchlosti cca 130km/h. Podľa diagnostiky to bola tiež nedosiahnutá regulačná medz. V jednom z Pražských servisov VW mi povedali, že podľa ich skúsenosti to bude najskôr rozpadajúce sa DPF. Prvý krát mi to spravilo keď sme v lete cestovali do Švédska za polárny kruh, mali sme naplánovanych nejakých 7000km a po 400km od domu, na diaľnici tesne pred Prahou, motor padol do núdzaku. Už som myslel, že je po výlete, no po rýchlej diagnostike v servise a zhodnotení, že však motor ide bez problémov sme to riskli a vyšlo to. Prešli sme dohromady 7300km, prevýšenia v Nórsku aj všetky možné cesty a necesty auto zvládalo bez zaváhania. Problém sa ozval opäť cca 400km od domu, tento krát ale až cestou späť na diaľnici v Poľsku. Odvtedy sa s autom také dlhé trasy po diaľnici nešli a problém sa odvtedy neukázal.
Inak musím poďakovať servisu Auto I.S.R. v Prahe, že boli ochotní nám to auto pozreť aj pred zatváračkou v sobotu poobede.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 13. říj 2014 13:22 #145553

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
vyčistěte si regulaci na turbu , a skuste jen pro dobrej pocit vapkou prohnat IC žbrdlení

dlouhá cesta muže zpusobyt , nabalení sazí na lopatky regulace , ktery už stejně lehce zanesený budou ! a taky když nechladí IC taky to hodí nouzák ,

dal klasika , čidlo tlaku , váha ?? .... ;)
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od HANZTD.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 22. čec 2015 12:58 #157409

  • DaviT1
  • Avatar uživatele DaviT1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0

THe_KbK napsal: Zdarec,
teď řeším BPC 128kw, padá mi do nouzáku, regulační mez nedosažena. Turbo nové, hadičky o.k,nikde neuchází, N75 nový. Napadá vás něco? Auto je bez chipu, atd...


Ahoj, podařilo se ti to prosím nějak vyřešit? Mám stejný problém, táhne se to od loňska. Začali jsme výměnou chladiče, byla v něm díra, ale nepomohlo to. Teď mi to začalo znova padat do nouzového režimu kvůli nedosaženému spodnímu tlaku. Provedli jsme výměnu turba za nové a bohužel závada se nevyřešila.
Na diagnostice to ukazuje nižší skutečný tlak oproti požadovanému a o hodně nižší hodnoty vzduchu. V servisu teď ověřují čidlo váhy vzuchu. Z tohodle vlákna jsem pochopil, že to může být spousta příčin (váha, svody, podtlakové hadice, EGR??). Mohli byste mi prosím poradit podle vašich zkušeností na co by to mohlo ukazovat a jak postupně kontrolovat abychom nevyměňovali zbytečně další díly.
Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

padá do nouzáku a kouří 10. pro 2015 10:50 #160937

Zdarec lidi, mám T5 128 kw r.v. 2005 občas spadne do nouzáku a šíleně kouří černě, nechal jsem dávat nové svody(prasklé) vačku a hydra, vůbec se to nezlepšilo navštívil jsem několik autoservisů a nikde si nevědí rady pouze to píše mez plnicího tlaku nedosažena. Poraďte nejbližší servis kde tomu rozumí abych nekupoval zbytečně další díly bez efektu děkuji. Jsem z Mladé Boleslavi díky za tip.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Herkul.

padá do nouzáku a kouří 10. pro 2015 11:01 #160938

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Chceš poradit nejbližší servis, a přitom nikdo netuší, odkud jsi................. ;)
Mez nedosažena, to znamená malý tlak. Buď někde uniká, nebo to také může být turbo.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.199 sekund

Login