Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor padá do nouzového režimu - POMOC

padá do nouzáku a kouří 15. pro 2015 13:55 #161050

Jsem z Mladé Boleslavi , turbo je staré 3 roky orig. , únik nikde nenašli, měřili i podtlak ok, ventil ok.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 19. led 2016 21:22 #162203

Ahoj všichni
Mám tento problém taky. r.v 2009 facelift 2,0l 103kw mam najeto 150000 . v cca 70000km začlo blikat žhavení a padat motor do nouzového režimu. Mechanik v diagnostice nic nenašel,výměna EGR ventilu a ruzných čidel na výfukovém potrubí a DPF chyba se neobjevila.Po dalších 10000km odešlo turbo takže další výdej.Včera jsem byl v Německu a ejhle, závada zpátky blikajicí žhavení a ztráta výkonu. Zajel jsem do autodilny v Německu, udělali diagnostiku a řekli že je závada na turbu.V protokolu který my vytiskl jsou tři chyby viz příloha.
Potřebuji od vás vědět o jaké chyby se jedna a jestli se musí vyměnit celé turbo nebo to pujde opravit. :(
Děkuji za vaše reakce.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od fidotc. Důvod: špatný název

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 19. led 2016 23:11 #162206

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Proč s tím nezajedeš do VW, aby ti udělali českou diagnostiku, a pokud je opravdu turbo špatné, tak na základě této diagnostiky ho můžeš reklamovat.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 20. led 2016 07:50 #162219

  • Mek
  • Avatar uživatele Mek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 167
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 12
Měl jsem něco podobného, diagnostika ukazovala egr a turbo. Pak jsem jednou nenastartoval a po výměně snímače otáček na klice se závada ztratila. Od té doby najeto cca 40.000 km bez závady
VW T5 Multivan long 2.5 TDI 128kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 11. kvě 2016 22:02 #166971

  • Batabs
  • Avatar uživatele Batabs
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 7
Tak mi dneska dvakrát po sobě spadnul motor do nouzáku, pomohl restart za jízdy. Zítra půjdu na diag. Nicméně - otázka pro znalce - když jsem šáhnul na "tyčku" řízení naklápění lopatek, ješivá není zaseklé, tak sem vytáh ruku celou od mouru. A neříkejte mi, že tam někde praskají ty svody :) . Jaký vliv, resp jak poznám prasklé potrubí na jízdě? Auto pocitově jede normálně, spotřeba město 8, mimo 6,4-8. T5 2005 96kW díky...
Váleček T5, 2005, 96kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 12. kvě 2016 09:23 #166982

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Prasklé svody poznáš nejlépe po nastartování a běhu na volnoběh - pokud v motoru ucítíš spálenou naftu, kouř, pak je tomu na 90% tak.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 15. kvě 2016 08:11 #167019

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 107
  • Obdržená poděkování 5
Já měl prasklý svody a při prudkém sešlápnutí plynu se ozýval pištivý zvuk, po výměně opět ticho.
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 29. čen 2016 09:01 #168482

  • jimi_91
  • Avatar uživatele jimi_91
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 197
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 19
.
VW Transporter T5 SHUTTLE 2.5 TDI 96 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jimi_91.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 25. čec 2016 15:39 #169141

Ahoj všem,

dovolím si připojit svou otázku k tématu.

Turbo před 2 měsícema čištěno, spolu s ním i regulace, měsíc vše šlapalo na jedničku, jen mi přišlo, že auto má zátah cca až od 2tis otáček, před čištěním to táhlo více odspodu.

Cca 3 týdny zpět při cestě Litvínov - Brno na dálnici 2x nouzák, vypnutí a zapnutí klíčku problém vyřešilo. Při ustálené rychlosti cca 120km/h.
Poté dva týdny klidu, auto jezdilo suprově a pak zase po delší jízdě Šluknov - Děčín to začalo padat do nouze a už to nešlo vyřešit vypnutím zapalování...

O víkendu jsem to měl na diagnostice a přikládám výpis,
Nasměrujete mě prosím kam se dál ubírat a co vyměnit?

Moc děkuji
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 25. čec 2016 16:06 #169142

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 2666
  • Karma: 33
  • Obdržená poděkování 854
Podobný problém řešíme už poměrně dlouho také. Buď se rozsvítilo žhavení nebo to nakonec i padlo do nouzáku (s poklesem výkonu - někdy větším, jindy menším) obvykle až když byl motor zahřátý, často na dálnici při konstantní rychlosti. Už jsme zkoušeli pár věcí (včetně autorizovaného servisu), nicméně problém se objevuje čas od času opět a znova. V tuhle chvíli už soudíme na vadný EGR ventil. Nicméně vyzkoušeno bylo (podle toho, co postupně vykazovala nejrůznější diagnostika):
- přelámané drátky ve svazcích (opraveno)
- vadné čidlo měření teploty výfukových plynů (vyměněno nové) (jsou tam 3, přesně nevím, které to bylo)
- rozpojené kontakty drátů ve svorkovnici (někde kolem toho měněného čidla) - znovu naletováno
- natankována nádrž Verva dieselu s vysokým cetanovým číslem

Každý dílčí krok na chvíli pomohl. Teď to bude tedy ta výměna EGR ventilu. Nejprve se snad jen čistil, s tím, že je dobrý...
Turbo je též po repasu. V konkrétních otáčkách si lehoulince přihvízdne, ale podle diagnostiky tlačí správně.
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Sindeon VW.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 25. čec 2016 19:47 #169147

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
TŘEBA :pinch:

čidlo teploty a tlaku nasávanýho vzduchu za turbem už v tlakový části IC okruhu ? .........
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 15:03 #169333

Tak jsme po výměně turba - to původní bylo stejně před smrtí, nový IC, všechny 4 podlatkové ventily měněny, váha vzduchu měněna... Při studeném motoru to jede, jakmile se ohřeje, padá do nouzáku. Aktuální hodnota nasávaného vzduchu je cca 2x tolik co žádaná, to samé s turbem, žádaná hodnota cca kolem 1000, skutečná 2tis.

Napadá vás směr, kudy jít dále?

Jinak diagnostika hlásí stále stejnou závadu 16622 - Obvod snímače A tlaku turbodmychadla - vysoký signál.

Díky předem
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 19:56 #169343

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
a nebude tam někde nějaký zkrat,? Že by to mohla být čistě elektrická závada třeba na svazku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 23:05 #169348

Zítra zkusíme projít svazky a vše zkontrolovat, ještě nás napadlo čidlo tlaku kolik tlačí turbo, protože diagnostika hlásí cca o 1tis mbar vyšší hodnotu než žádanou, při odpojení čidla se hodnota nezmění.
Multivan T5, 2.5 TDi 128kw, 2003
Litvínov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor padá do nouzového režimu - POMOC 03. srp 2016 23:34 #169359

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
To turbo je nové nebo repas?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.241 sekund

Login