Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 11:02 #32183

Nechci s vámi polemizovat, ale v daném případě je úbytek materiálu korozí neměřitelný. Promazání by mělo vliv v případě, že by se s vozem téměř nejezdilo, to by pak koroze mohla bujet. Při větším opotřebení naopak promazání může urychlit "protočení" poloosy.
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 15:28 #32204

  • t5128
  • Avatar uživatele t5128 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
Hany videl jsem na t5 tisicihrany ktery byly opravdu sezrany od rzi a a poloosa byla na aute. Je to vec nazoru, za kousek vazeliny pro lepsi spani bych to doho vzdy sel ;) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 16:34 #32215

Nerad by jsem se dotknul nečího namazanýho ega, ale nemyslíte že pokud by opravdu bylo třeba tu poloosu mazat, tak by to už ve výrobě konstrukčně ošetřili tak, aby se to mazivo nedostávalo ven? Mam na mysli třeba manžetu, nebo simering... D:_)
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 16:40 #32216

  • t5128
  • Avatar uživatele t5128 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
:o vzdyt uz cely ten system tisicihranu je spatne vymysleny a to ze nekdo nedomyslel ze se tam bude jeste k tomu dostavat voda ktera bude vymyvat tu vazelinu a pak to tam bude hezky reznout tak to je jen muska a bohuzel uplne (ne)normalni, nejen u t5 a celeho vw, sharan to ma taky stejny....To je proste CELE UPLNE SPATNE. Naznak snahy o nejake tesneni tam prece je, koupis ho s tim unasecem za 80,-.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 17:17 #32220

  • t5128
  • Avatar uživatele t5128 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
Vim jen ze od roku 2007 se pouziva jiny tvrdsi material jak na unasec tak na poloosu primo od vw ktery by mel vydrzet vic. U toho renaultu nevim takze nemuzu komentovat co doporucuji nebo ne. Ale neco jineho je liska a neco jineho je kdyz se ti to zacne loupat:).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 20:09 #32235

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Nebo naopak zmrazit, tím Cryo systémem?
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 20:58 #32246

Pokud s autem občas jedeš, není šance, aby se vytořila taková vrstva rzi, že by se začala loupat. Promiň, nepochopil jsem, k čemu by jsi chtěl využít zmražení...
Multivan 128kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 21:00 #32247

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Moc tomu Cryo systému nerozumím, jen mě napadlo jestli by to neztvrdilo tu ocel, aby vydržela déle, když tím dělají kotouče a jiné věci.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 21:09 #32250

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
pánové ze své praxe vím že pokud se něco o něco tře je lepší to namazat nejlépe s příměsí moliky -takže já mažu,a co se týká té následné tepelné úpravy tak určitě né kalit to by to zkřehlo a prasklo nejlépe na to nechat nanést nějakou otěru vzdornou vrstvu.vůbec mi to nenapadlo ale pokud máte někdo ten starej kus tak bych ho vzal na změření tvrdosti.a pokud bych si někde mohl půjčit nový tak by se to hned dalo porovnat jestli už to dělají pevnější
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 02. led 2010 21:56 #32266

  • t5128
  • Avatar uživatele t5128 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
Neni problem mam ten starej kus, je tvuj:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 14. pro 2010 20:09 #57948

Zrovna jsem chtěl napsat jestli by to nechtělo zakalit tak že né,jinak jsem to viděl už i zavařené ale myslím si že je to jen otázka času.Tak že když si koupím novou poloosu tak už bude z lepšího matroše nebo ne??? jinak to škubání mám od začátku auta cca 57tis.km najeto při koupi.jinak peklo se svodama.ale mám ho rád D:_)12 D:_)12 D:_)12 D:_)12 D:_)12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 14. pro 2010 22:15 #57960

Máš KO pravou poloosu,měl jsem stejnou závadu a stejné příznaky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 15. pro 2010 20:09 #58042

Mražení by pomohlo zhustí to strukturu atomů a víc by to vydrželo ,závodní auta to tak mají viděl jsem o tom dokument .Součástka se postupně chladí tekutým dusíkem tuším a pak se nechá pomalu vrcet na původní teplotu trvá to docela dlouho ten proces ,ale struktura se opravdu mění.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 18. pro 2010 00:42 #58258

to t5128: Sharan to uchyceni prave poloosy ma prave vymysleny lip, tak nechapeme proc to u T5 udelali takhle blbe :(
Od roku 2007 by to fakt meli delat "kvalitnejsi", tak jsem zvedav na mereni :)
A taky se samozrejme priklanim k nazoru ze mas KO pravou poloosu - mel jsem to same ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 21. pro 2010 19:01 #58593

t5128 napsal: Vim jen ze od roku 2007 se pouziva jiny tvrdsi material jak na unasec tak na poloosu primo od vw ktery by mel vydrzet vic. U toho renaultu nevim takze nemuzu komentovat co doporucuji nebo ne. Ale neco jineho je liska a neco jineho je kdyz se ti to zacne loupat:).

no a já se ptám :MŮŽE TADY NĚKDO ŘÍCT SERIOZNĚ KDO VLASTNÍ T5 2007 :arrow: že s polosou nic tedy neměl?? poopřípadě nějaký servisák že na T5 07 :arrow: ještě nikdy žádnou poloosu neobjednával a neřešil :?: :?: :?:
mooc by mě to zajímalo tak dííky za reakce D:_)10 d:_(
D:_)1 caravelle T5 2004 77KW
D:_)1 transporter T2a 1967

D:_)5 FORD Orion 1,8D
D:_)10 sen T1 SAMBA 23window

PRODÁM €uro platí stále
my photos:
http://kacawellavw.rajce.idnes.cz/ D:_)8 00420 774 374 555 a 0043 6648 834 1983
ČÍSLO T5 ŽIJE!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.159 sekund

Login