Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 21. pro 2010 20:02 #58596

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
r.v.2007, 58000km, zatím bez závad (krom prasklé spony na manžetě pol.)
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 17:11 #60422

  • M.Z.
  • Avatar uživatele M.Z.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 75
  • Obdržená poděkování 0
Nevíte někdo na kolik vyjde kompletní výměna spojky vč. setrváku a práce na 128kw manuál, dá se sehnat i druhovýroba? Dík za odpověď.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 17:44 #60432

druhovýroba asi bude ale jestli je to dobrá :?:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 18:29 #60444

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
Tak origo spojka je LUK v krabici VW a neorigo je LUK v krabici LUK. A co se týče cen za sety je toto tema nevděčne jelikož vždycky se najde rejpal co řekne že na aukru je levnějši atd atd. LUK v krabici LUK bude vždy levnějši než v VW ale obratil bych se na servis ktery ma s těmito opravami zkušenost než šel po ceně.A pokud koupíš set nekde levně nevěř tomu že ti ho nekdo namontuje a bude držet zaruku za prodejce ;)
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 18:32 #60446

100pro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 20:21 #60478

  • M.Z.
  • Avatar uživatele M.Z.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 75
  • Obdržená poděkování 0
Ptám se, protože kolega to dneska platil s prací, 50tkč a to ještě sehnal nějaký díl o cca 10tkč levnější. Tak mě zajímá, jestli je to standard, nebo se dá i levněji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 20:51 #60494

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
mno origo VW setrvák stojí +/- 30tkč pro 96kW (cena možná i s prací...netuším),tak bych těm 50tkč za komplet věřil

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. led 2011 22:42 #60518

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
tady je nějaky nestřel cen plati pro T5 128 kw
setrvak dvouhmotnostní:
http://i-obchod.rall.cz/Default.asp?Pag ... YES&TrsID= {B870E828-038D-44AD-9BF1-01D85F339C9F}&ArtManID={1335840D-6CFE-4020-8FCE-0F52EABC4B30}&ManText=LUK&OENumber=
a k tomu lamela a přitlačak:
http://i-obchod.rall.cz/Default.asp?Pag ... YES&TrsID= {D10CFDC6-7C51-4884-8D46-04CAE99C8ABD}&ArtManID={1335840D-6CFE-4020-8FCE-0F52EABC4B30}&ManText=LUK&OENumber=
a ložisko:
http://i-obchod.rall.cz/Default.asp?Pag ... YES&TrsID= {5D78D96E-604C-4487-A3CE-01D1DCF412EE}&ArtManID={1335840D-6CFE-4020-8FCE-0F52EABC4B30}&ManText=LUK&OENumber=
a k tomu si připočti cca 6000,. za praci a si v obraze D:_)12
samo že vzorní klubáci co maji doma na stěně kalendař clubu maji cenu krapek přiznivějši :lol: D:_)12 :lol:
A prosim berte tyto ceny opravdu jen jako orientačni.Je spousta dodavatelu dilu a spousta rozdilnych cen.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 11. led 2011 23:19 #61000

pavelbed1 napsal: Mražení by pomohlo zhustí to strukturu atomů a víc by to vydrželo ,závodní auta to tak mají viděl jsem o tom dokument .Součástka se postupně chladí tekutým dusíkem tuším a pak se nechá pomalu vrcet na původní teplotu trvá to docela dlouho ten proces ,ale struktura se opravdu mění.

o se týče závodních postupů úpravy určitých věcí je moc velká alchymije kterou doma určitě neuděláš je tam spousta postupů a´t chalzení dusíkem, postuponé popouštění nebo cementování vše je k něčemu ale některé věci nelze kombinovat a pokud již eteriál nějak upraven tk ostatní věci nemají dobrý efekt to by si musel u pana Sixty mecha bit poloosu na míru bez takových úprav a udělat to všechno sám
Kubik
VW Transportér 1.9 Tdi 77kW zatím
Škdoa Favorit 136L - závodní speciál Vrchy
houbis.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 11. led 2011 23:46 #61005

M.Z. napsal: Ptám se, protože kolega to dneska platil s prací, 50tkč a to ještě sehnal nějaký díl o cca 10tkč levnější. Tak mě zajímá, jestli je to standard, nebo se dá i levněji.

to snad ne #-o na T5 77kw jsem dával za komplet okolo 7tis a práce v řádu stokorun :snoty:
byla to moje nejdražší investice co se týče oprav....bylo to v cca 170tis..spojka začale bejt hlučná ..ne KO!
D:_)1 caravelle T5 2004 77KW
D:_)1 transporter T2a 1967

D:_)5 FORD Orion 1,8D
D:_)10 sen T1 SAMBA 23window

PRODÁM €uro platí stále
my photos:
http://kacawellavw.rajce.idnes.cz/ D:_)8 00420 774 374 555 a 0043 6648 834 1983
ČÍSLO T5 ŽIJE!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 30. říj 2012 15:04 #106245

Kacawella t5 napsal:

t5128 napsal: Vim jen ze od roku 2007 se pouziva jiny tvrdsi material jak na unasec tak na poloosu primo od vw ktery by mel vydrzet vic. U toho renaultu nevim takze nemuzu komentovat co doporucuji nebo ne. Ale neco jineho je liska a neco jineho je kdyz se ti to zacne loupat:).

no a já se ptám :MŮŽE TADY NĚKDO ŘÍCT SERIOZNĚ KDO VLASTNÍ T5 2007 :arrow: že s polosou nic tedy neměl?? poopřípadě nějaký servisák že na T5 07 :arrow: ještě nikdy žádnou poloosu neobjednával a neřešil :?: :?: :?:
mooc by mě to zajímalo tak dííky za reakce D:_)10 d:_(


T5 Multivan Atlantis 96KW 135 000 výroba 05/2007 poloosy cvakají obě bude nutná výměna.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 13. lis 2012 15:49 #106972

T5 2007 poloosa drží, najeto 142000km :drunken:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 14. lis 2012 21:43 #107064

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4

Kacawella t5 napsal:

M.Z. napsal: Ptám se, protože kolega to dneska platil s prací, 50tkč a to ještě sehnal nějaký díl o cca 10tkč levnější. Tak mě zajímá, jestli je to standard, nebo se dá i levněji.

to snad ne #-o na T5 77kw jsem dával za komplet okolo 7tis a práce v řádu stokorun :snoty:
byla to moje nejdražší investice co se týče oprav....bylo to v cca 170tis..spojka začale bejt hlučná ..ne KO!


ahoj, jak se projevila hlučná spojka? Mě nyní při sešlápnutí a puštění spojky se ozve jakoby zahučení, ale není to nic hrozného. T5 77kW, 195000 km, rv 06
VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ráz při pouštění spojky a odstavení plynu 06. úno 2013 20:59 #113116

Zdravím , to jsem měl taky je to asi charakteristický pro T5, byla to první oprava, když jsem to koupil, pak cca po půl roce následovalo servo, zadni tlumiče, spojka , těsnění paroží výfuku, a teď jsem vyměnil i motor. Jsem asi nadšenec mám čerstvě 250.000Km Pravdou ale je , že T4 byla mnohem ekonomy To se D:_)1 prostě povedlo, udělali i auto aby měli jistý stálý přijem.... Ale mám ho rád ?)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.188 sekund

Login