Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Čiptuning a lepší vstřiky...

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 19:35 #37514

  • emzok
  • Avatar uživatele emzok Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím všechny příznivce vw klubu..
Dostal jsem typ na tyto stránky ať se zde informuji. Budem si kupovat do firmy vw T5,bohužel s motorem který nejní dle mé stránky úplně z nejlepších-tedy spíše nejvýkonnější,sice k neutahání,ale neuvěřitelně slabej a to při naši práci nevím jak dopadne (maso,uzeniny).Jedná se o motor 1.9 Tdi (62Kw/84 koní).Ano,někdo by řekl že proč nekoupit teda lepší a výkonější motor,ale výhodná koupě je výhodná koupě i když jsem s koupí absolutně nesouhlasil,nemohl jsem nic delat :( .A právě proto se bude dávat čip a mě jde jestli by vzala spojka a převodovka ještě zvětšení výkonu o výměnu trysek,nebo spíše jestli by to nebyly vyhozené peníze.Co říte jinak o této motorizaci,třebas mé obavy jsou zbytečné.Děkuji předem za všechny odpovědi-jak kladné,tak i záporné ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 19:46 #37515

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Já bych teda chip nedával. Tento motor a těžké auto nejdou moc dohromady. Pokud tam dáš chip tak spojka určitě půjde brzy do kytek. Já jsem nikdy chip do auta nedal , protože jsem ve většině případů slyšel jaké mají potom problémy. Pokud dáš chip tak stejně to navýšení výkonu nebude zas tak velký a za další problémy to vážně nestojí. Doufám ,že bude mít někdo jiný názor.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 19:53 #37517

  • cary
  • Avatar uživatele cary
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 289
  • Obdržená poděkování 0
vítám tě s auto.cz a přeju mnoho informací
MULTIVAN 2.5 96KW
RENAULT TRAFIC 1.9 74KW
Peugeot teepe 1.6hdi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 19:57 #37518

  • emzok
  • Avatar uživatele emzok Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
To bohužel vím taky že to asi nebude moc dobrej motor,ale prostě stím nic udělat nemůžu a já zasejc mám informace že do toho cip pujde,tak já nevím..!:(,i když sem rád i za tuto zprávu...Díky :) PS:když koukám na tve motory u T5,tak se nedivím že řikáš že tohle nejni dobrej motor,co bych dal za to co máš ty ;) :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 20:23 #37520

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Já neříkám že to není dobrej motor, ale ten výkon je na T5 prostě slabej. A pokud ho chceš používat pro rozvoz maso uzenin tak musíž zvážit kolik budeš vozit kg. Jestli bude auto vždy plně naložený atd. Pokud ano tak chip bych nedával. Protože to by bylo na spojku už moc. Jinak pokud cheč chip tak jedině od Cimbu. Nikde jinde bych si ho nenechal namonovat.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 20:46 #37521

Vendys,nechci dělat nějak chytrýho ale když říkaš,že odejde spojka tak pak dle tebe musí zákonitě na originál T5 1.9 TDI/105 koní odcházet.Páč už moc a to opravdu dost těchto slabejch motorů co kolega koupil jsme čipovali jako podnik VW do němec a opravdu žádnej problém.A ani nemůže být.A víš proč?Odpoveď je strašně jednoduchá:Mezi agregátem 85 a 105 koní z výroby není žádnej jinej rozdíl neš SW.Tudíž,když to načipuje na těch 105 koní a udělá to osoba tomu znalá,tak nic nemůže zkazit.To samé platí i u nových T5GP monoturbo.Rozdíly jsou jen v SW.To mi potvrdili na školení VW.Takže nebát se toho.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 20:59 #37523

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Já jenom vím ,že nikdy není jenom jinak naprogramovaná jednotka na větší výkon. Vždy VW dělá ještě další úpravy pro zlepšení životnosti. Proč by tedy vyráběli úplně totožný motor s jiným výkonem. Já se taky nechci hádat , vždyť každý má přeci nárok na svůj názor. Jenom jsem psal svůj názor.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 21:04 #37525

prostě to tak je.V etce nenajdeš jinej díl,mezi těmito dvěma motory.vstřiky,hlava,turbo,spojka je taky identická.Tak nevidím důvod,proč to nečipnout.To co píšeš,že vždy VW nedělalo jinej jenom SW už bohužel dávno není pravda...Bohužel pro lidi,který si koupí nový auto a za rozdílnej SW zaplatí klidně i 40 tis.korun.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 21:20 #37530

  • emzok
  • Avatar uživatele emzok Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Informace jsou informace a každá se bude hodit...Co jsem se ptal a slyšel odpovědi že tyto spojky jsou stavěny tak aby vydržely ještě nárůst cca 20% výkonu,nevím co je na tom pravda a ještě víc nevím co do těch 20% patří,zda jen čip,či to vydrží i trysky...OPRAVDU NEVÍM.Jen se mi prostě zdá že tyto motory nebyly vhodně vymyšleny,pač nevím na co...pro pekaře?Aby v tom vozili nadejchaný rohlíky?. :D Vím co obnáší slabej motor a naložený auto a tudíž se informuji...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 22:47 #37556

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
plně souhlas s Transporterákem....chip ano,ale pouze od toho kdo tomu rozumí....žádný přehrávač software,který to má za 5 minut hotové a ty jsi lehčí o 4tkč. :snoty:
Já měl 1,9 77kw s výkonem lehce pozměněným v rozmezí otáček jak jsem požadoval a no problem ani s karavanem,který jsem tahal.

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 23:05 #37560

Přesně Karlosi.Takový co maj noťase a hafo rozumů kolem a jsou za 5 min.hotový.Tak ty pak kur.í jméno těm co do kvalitních SW investují nemalé peníze a dokážou s tím opravdu hodně.Posadí ti krouťák a výkon tam,kam ty potřebuješ a opravdu ti jak se říka "ušijou" SW na míru.Pochopitelně tohle všechno něco stojí a bohužel u nás v ČR na to většina zákazníků ještě nepřišla.A pak se říká jak čip kur.í motory a spojky apod.To je ale opravdu na dlouhou diskuzi a tak už dál k tomu nic nenapíšu.Je to každýho věc a jeho volba jak a pro co se rozhodne.Za mě:kvalitně upravenej SW + uživatel co ví jak se pak k takto upravenýmu autu chovat = žádný problém.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 23:11 #37562

  • emzok
  • Avatar uživatele emzok Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Ok díky moc..Tohle mi stačí a budu snažit tak aby to bylo co nejlépe udělané a ne jak vy říkate za 5 min hotové a o 5 tisíc chudčí,díky...!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 26. úno 2010 23:13 #37563

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Pro takový chip jsem taky, ale bohužel v naší republice je problém najít někoho kdo ti to postaví podle tvých představ. Každý chiptuner jede snad podle stejných tabulek. Stačí se podívat na silnici kolik jezdí dieslů s extrémním kouřem z výfuku . Pro profi chip jsem pro , jinak ne.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 27. úno 2010 08:43 #37573

  • emzok
  • Avatar uživatele emzok Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Přesně tak,plně stebou souhlasím..No tak máme známé co nalítaj denně mnoho km,maj to čipovaný a prý žádný problém.Ten kdo jim čipoval auta,tak si nemohou stežovat,takže se něco přes ně vymyslí..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 27. úno 2010 13:34 #37580

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
Mezi motorama 63 KW a 77 KW je rozdíl pouze v softwéru,a je to to z toho důvodu aby byla větší nabítka motorových modelů,dá se říci že to samé je u motoru pětiválec 96 KW a 128 Kw,tam je vše identické až na soft a turbínu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.247 sekund

Login