Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Čiptuning a lepší vstřiky...

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 27. led 2014 09:42 #133872

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
Ta MODRÁ 4x4 samozřejmě neni jen o new programu v ŘJ , Láďa to ma upravený i mechanicky jak mimo jiné píše LukášV ;)
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 27. led 2014 12:32 #133881

  • hamlet
  • Avatar uživatele hamlet
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 723
  • Obdržená poděkování 14
Jakou ma přezdívku abych ho dohledal mam na nej par dotazu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 27. led 2014 14:55 #133888

  • LukášV
  • Avatar uživatele LukášV
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 336
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 11
Nesmyslná cena úpravy od DP..
T5 Multivan 2.5TDi RNS510, Bixenon, 20'' OZ 275/40/20, Thermo Top C + Thermocall GSM, Air Top 3500,...
Serie 128kw/400Nm
Stg.I 155kw/460Nm
Stg.II 173kw/480Nm
Stg.III 201kw/578Nm

TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 07. kvě 2014 10:07 #139459

  • mekie
  • Avatar uživatele mekie
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 159
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 12
Na rozdíl od většiny mi mých 96 kw dostačuje, takže pokud bych měl přemýšlet o čipu, tak by mne spíš zajímalo, jestli se dá čipnout auto tak, aby nežralo 10l a co se dá dosáhnout, případně kde (raději Brno a okolí) a za kolik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 07. kvě 2014 15:24 #139462

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Jsem tu nový, ale toto téma mě zajímá a proto se s vámi podělím o své zkušenosti s chiptuningem.
Delší dobu se pohybuji v motorsportu a nějakou dobu jsem závodil i s dieselovým autem. SW mi upravovali tři úpravci. Dieseltechnik, Cimbuautosport a Dieselpower. První dva úpravci přepíší SW, ale nečekejte, že dojde k optimálnímu doladění na vaše auto na brzdě. Pro běžného uživatele jsou tyto úpravy dostačijící. Postupem času jsem se dopracoval k Dieselpoweru a mohu jen doporučit. Dnes mám SW od dieselpoweru na závodním autě Škoda Fabia RS ( ? km ), civilním autě Škoda Octavia ( 260t km ) a Peugeot Boxer ( 490t km ). Auta jsem měl upravená od prvních dvou úpravců a následně přeladěné od DP a mohu říct, že přeladění SW od DP je určitě znát. Průběh točivého momentu po úpravě od DP je někde jinde než u prvních dvou úpravců a max. výkon u závodního auta bez úpravy HW je taky někde jinde. Pokud uvažujete o chiptuningu, ze své zkušenosti doporučuji DP.
Neberte prosím toto jako reklamu DP, ale jen jako moji zkušenost se kterou jsem se s vámi podělil. S p. Bulisem - Dieseltechnik i p. Jandou - Cimbu mám jako s lidmi velice dobré zkušenosti, ale objektivně musím uznat, že úpravy od DP jsou z mého pohledu nejlepší.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 07. kvě 2014 17:47 #139464

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
Človíčku nešťastná, Píšeš že to nemáme brát jako reklamu, ale jak to máme brát, když je to tvůj první příspěvek a podle toho co jsi napsal, tak ani Téčko nemáš.
Promiň, ale podle mě to nic jiného, než trapná reklama není. :(
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 07. kvě 2014 20:40 #139473

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Máš pravdu že Tčko v současné době nemám. Měl jsem T4 před nějakým časem. Po letech závodění jsem přehodnotil svůj život a nyní hledám nějakého krásného Multivana, abych mohl se svou manželkou cestovat a užívat života zase trochu jinak. Proto jsem se zaregistroval na tomto webu, abych něco pochytil. Doopravdy nejde o reklamu a jediným důkazem bude to až se novým mazlíkem pochlubím zde na fóru.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 08. kvě 2014 01:16 #139485

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Hm, opravdu velice netradiční způsob, jak se uvést zde na foru prvním příspěvkem.....................
Ale budiž.
Zkus se tedy více rozepsat a zhodnotit práci oněch firem - máme to chápat tak, že první dvě ti pouze nahrají nový soft a tím to končí, kdežto DP ti nahraje soft a pak ho testuje na válcích a doupravuje případné chyby, "špičky"?
První dvě firmy třeba neudělají to, že po nahrání softu s tebou sednou do auta, nechají tě jet a sledují křivky na PC?
Osvětli více svůj názor.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 08. kvě 2014 10:04 #139490

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
Nebudu nikoho jmenovat , ale z těchto tří .... opravdu až ta třetí
A to jí dle mého podpisu NENADRŽUJU :)

LADA T5 : defakto si to vysvětlil nejlip jak to jde :whistle:
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 08. kvě 2014 11:53 #139492

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
lada T : Vystihl jsi to přesně. Jak Cimbu tak Dieseltechnik mi přehrál SW a tím to haslo. Musím říct, že přístup obou je na 1+. P. Janda - Cimbu je závodník se kterým se znám léta z rallye a p. Bulis - Dieseltechnik mi přepsal SW zdarma v rámci reklami na závodním autě. Ze slušnosti jsem jel jednu sezónu s reklamou Dieseltechniku na autě, ale jel jsem SW DIeselpoweru. Nemám je proto proč ,,špinit,,. U Deiselpoweru mi soft ladili na závodním autě přímo na silnici, aby to vyhovovalo mému jízdnímu stylu a následně doladili na brzdě. U Boxeru 2,8 HDI mi nastavili na brzdě tři mapy a následně mě nechali vybrat jednu variantu (156 - 180 K ). U Octavie to samé. Musím říct, že hlavně u Octavie byly jak hodnoty tak pocit z jízdy mnohem lepší. Největší rozdíl byl ve větším rozsahu použitelných otáček.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 08. kvě 2014 11:55 #139493

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
HANZTD : Co vím o TDIfunovi tak je další koho bych určitě doporučil, ale nemám vlastní zkušenost.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 17. kvě 2014 18:17 #139917

  • Jarda
  • Avatar uživatele Jarda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 135
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 7
Několikrát ANO, motory 1,9TDI jsou v T5 bohužel ty spolehlivější (než 2,5TDI) je na nich daleko jednodužší a levnější údržba.
Sohlasím že motory jsou totožné a rozdíl je jen SW. Také souhlasím, že dobře přepsat SW neumí každý. Moje skušenost s T51,9 TDI po úpravě SW spotřebovala každých 50 000km jednu převodovku. Tedy neodchází po posílení nic jiného ( víc než obvykle) než převodovka. Převody jsou u 1,9TDI v T5 dle mé zkušenosti nejslabší článek a pokud někdo nepotřebuje lítat po dálnici 140 a víc jen bych tuhle motorizaci doporučil.
Poznámka: znám nějakého pana Lucáka který SW fakt umí, ví o čem to je a je rozumný.
Sám mám T5 2,0TDI/103 kW s DSG s úpravou SW od pana Jandy - Mistr Cimbu a jsem spokojený, jen cena je trohu vejš, ale nikdo mně nenutil tolik platit, prostě má skvělé reference.
Převody umi skvěle pan Sixta od Mladé Boleslavi. Od toho jediného převodovka v mém čipovaném T5 1,9TDI drží.
Někde na foru byl zmíněný jako dobrý na převodovky pan Slunéčko z Ustí nad Labem tak tam pozor, mě převodovku vyloženě zničil.
Prolomil obal převodovky, a po třetí montáži a demontáži zalepil obal převodovky lepidlem s tím, že jsou obaly slabé a mový je drahý.
Podotýkám, že převodovka vcelku normálně jezdila, jen byla maličko hlučnější v tahu a já jí chtěl jen preventivně zkontrolovat ložiska.
TIP: do motoru 62 nebo 63kW dát vstřiky z motoru VW 1,9 TDI 77,85, nebo 96kW. Bez úpravy SW. Jede pěkně a neničí nic.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 17. kvě 2014 20:09 #139922

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2682
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 157
Lucak od sokolova ?
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 17. kvě 2014 20:23 #139923

  • Jarda
  • Avatar uživatele Jarda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 135
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 7
NE tuším že je z Domažlic nebo z Kdyně

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Čiptuning a lepší vstřiky... 20. kvě 2014 15:07 #140065

  • otapa
  • Avatar uživatele otapa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
Když se tak pěkně hádáte - musím se zapojit.
Detaily popisovat nebudu,řeknu jen své názory,které mám podložené osobní zkušeností a pár neježděnýma kilometrama.
Čip od DP jsem měl na O II. - najeto s čipem cca 220 000 km.Bylo to PD 77 kw.
Kdybych to auto měl znovu - znovu si to nechám od nich udělat.
T5 se stejným motorem mám stejně upravenou a tento krok bych udělala kdykoli znovu.
Teď místo oktávky mám passata CR 103 kw (teda měl 103 kw) - úpravu mi dělal TDIfun a to jen proto ,že DP to tehdy ještě neuměl.
A je to taky hodně dobrý !!!!
Nejezdím s autama kolem věže a co je ti platný ušetřený 2,3,4 tisíce za čip,když se ti pak auto někde podělá 2000 km od baráku -:((
Takže za mě - nešetřit a od někoho,komu to funguje -:)
Jo a jak říkal jeden kolega výše - není to v žádném případě reklama,je to jen dobře míněná rada,kvůli kterých by tyto fora měly být.
T5 - 8 míst,1,9 TDI ,77 kw+ čip DP
VW Passat 2,0 CR 140 PS °+ čip TDIfun 184 PS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.212 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/