Ahoj, taky mi to ted začlo dělat....Ale hlava fungl nová, vyvložkovaný blok, nové písty a vlastně asi vše co člověka napadne. Vstřiky po repasu...
Celkem najeto po postavení nového motoru cca 3-4 000 a ted tohle...veřím tedy, že vymačkání vstřiků to nebude...Mám ted ale zároven
neklidný volnoběh a špatné korekce na vstřikách (4 z 5ti) a dnes cestou domů to začlo pod 2000 otáček hrozně skákat...Podle mechanika by to mělo být
čidlo vačkové hřídele (aspon myslím že řikal tohle:-D..) Když se do něj dostane voda, udělalo mi to stejnou pakárnu hned po prvním startu nového motoru-
po umytí motoru tak zateklo...Zítra se bude čistit čidlo, zároveň kontrola kabelů od vstřiků ( ne lišta - ta je také nová...) ale kabel od lišty - podle mě je tam
jeden kabel odhalený, bojím se , aby nebyly nějaké překlesané - opět by to vysvětliko korekci vstřiků a tím asi i špatné startování...Jo a dnes dána nová
baterka...tak uvidíme:-D