Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: odstátý motor naskočí, poté sám chípne

odstátý motor naskočí, poté sám chípne 20. zář 2021 21:39 #203639

Pokud je to motor R5 ještě pdčko tak to budou vymačkaný uložení v hlavě a gumičky jsou už ztvrdlí a pouštěj naftu zpět do zpátečky do nádrže.
Řešení je buďto to komplet vstřiky přegumičkovat což je ale zase na chvíli, nebo sundat hlavu a vyvložkovat a rovnou i zrepasovat. Pak už je to navěky. Firma engitec.cz to dělá top s doživotní zárukou.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

odstátý motor naskočí, poté sám chípne 02. říj 2021 09:02 #203834

Dyt psal, že dal nový vstriky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

odstátý motor naskočí, poté sám chípne 02. říj 2021 09:33 #203836

Problém je taky ve vymačkaným uložení v hlavě ne ve vstřikách. Bolest PD motorů.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

odstátý motor naskočí, poté sám chípne 02. říj 2021 22:33 #203853

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1491
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Přesně,gumicky u PDčka jsou jen na chvilku,resp.při větším nájezdu to téměř nepomůže, jedině vyvlozkovat uložení a když už to bude dole,tak ...no je toho dost. Sám jsem si tím na min voze prošel:-(
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

odstátý motor naskočí, poté sám chípne 10. pro 2021 21:18 #204491

Ahoj, taky mi to ted začlo dělat....Ale hlava fungl nová, vyvložkovaný blok, nové písty a vlastně asi vše co člověka napadne. Vstřiky po repasu...
Celkem najeto po postavení nového motoru cca 3-4 000 a ted tohle...veřím tedy, že vymačkání vstřiků to nebude...Mám ted ale zároven
neklidný volnoběh a špatné korekce na vstřikách (4 z 5ti) a dnes cestou domů to začlo pod 2000 otáček hrozně skákat...Podle mechanika by to mělo být
čidlo vačkové hřídele (aspon myslím že řikal tohle:-D..) Když se do něj dostane voda, udělalo mi to stejnou pakárnu hned po prvním startu nového motoru-
po umytí motoru tak zateklo...Zítra se bude čistit čidlo, zároveň kontrola kabelů od vstřiků ( ne lišta - ta je také nová...) ale kabel od lišty - podle mě je tam
jeden kabel odhalený, bojím se , aby nebyly nějaké překlesané - opět by to vysvětliko korekci vstřiků a tím asi i špatné startování...Jo a dnes dána nová
baterka...tak uvidíme:-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.238 sekund

Login