Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: T5 Turbo / olejové čerpadlo

T5 Turbo / olejové čerpadlo 31. pro 2010 18:25 #59547

olejove cerpadlo odchadza, je to pravda. mne ho vymenili, ale az ked sa voda v chladici zmiesala s olejom - cize neskoro. A kedze som sa v takomto stave vydal na cestu, zadrel som po 600 km motor a skoncil na odtahovke. A tak teraz trcim vo francuzsku, a cakam kym mi ho chlapci vo vw servise opravia..
Kaktus

"po akej ceste kráčaš, takých ľudí stretáš"

www.vstrom.sk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 24. úno 2011 14:09 #66444

nějak nechápu souvislost pokaženého olejovýho čerpadla a olej ve vodě.
můžeš to popsat podrobněji. díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 26. úno 2011 22:44 #66622

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Souvislost v tom není. Zřejmě nedorozumění - olejový chladič byl míněn.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 15. bře 2011 22:30 #68159

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Ty turba už jsou tady asi vyrešený, ale jen chci napsat, že co tak pozoruju na 99% lidí co maj TDI tak když zastavěj, skoro hned chcípnou motor. Když se jede normální klidnou jízdou, mělo by se počkat asi 1min na volnoběh (záleží na velikosti turba a jeho teplotní setrvačnosti), a když autu šlapeme na krk, po jízdě počkat i 5min na volnoběh. Já to tak dělám vždy. Kámoš ode mě koupil auto který mělo turbo v TOP stavu, já s tím jezdil 2roky se slušnou zátěží a hřídelka total bez vůle a nežralo oil. Jemu se během 2měsíců podařilo turbo totálně odjebat, vysálo mu oil z motoru atd... Jezdil přesně tak jako většina lidí, přilít, zastavil, vypnul motor :D Takže radši nechte své D:_)1 miláčky po každé jízdě pěkně vydejchat ať Vám dlouho vydrží d:_(
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 15. bře 2011 23:22 #68164

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Ano máš pravdu že je lepší nechat srovnat teplotu.Ale to co popisuješ je případ tak dálnice - odpočívado.
Jináč stačí chvilinka klidný jízdy při dojezdu domů a je to OK.
Moderní turba mají v kluzném ložisku takovou drážku,kde se stále drží olej a tak se při dotáčení má možnost mazat aniž by se přidíralo.
Ovšem nic tím "dochlazením" nezkazíš OK!
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 17. bře 2011 10:44 #68246

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Jojo ;) nechci dělat chytrýho :D :D ale taky jde o to, že to čekání ani není tak kvůli mazání, ale když je turbo zahřáté, a to je zahřáté i po ostřejším stylu po městě, tak materiál ze kterýho je udělaná hřídelka je tím teplem "změklý" a když zastavíš a vypneš motor, přestane se točit a zůstane v jedné poloze, kde ho gravitace táhne dolů a nepatrně, možná v mikrometrech i míň se ohne. Tím už není vyvážená a s turbem to jde s kopce :-" Pak se věšinou zastaví už ve stejné poloze, tím se to násobí, nehledě na těch pár desítek tisíc otáček co to turbo má, a pak je vůle na světě ani nevíš ;) Někde od výrobce - myslím že Garett, jsem před asi dvěma roky četl, právě to co jsem teď psal, plus samo musí být dobrej olej, včas měněnej, čistej oil filtr, čistej vzducháč atd :) a když to dodržíš, turbo má vydžet minimálně 300 000km, při nejlepší péči snad půl milionu, ale to už přesně nevím :oops:

Když jsme u těch turb, jen tak se zeptám, mám verzi 96kw, a tam se prý dávali malý KKK, ale já jsem koukal a zdá se mi že je větší než to origo KKK a hlavně je to Garett. Ale měněný prej nebylo, že je tam původní. Auto bylo koupený nový listopad 2006. To už tam teda dávali ty větší Garetty? Nebo jak je to možný? :?
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 17. bře 2011 12:59 #68255

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
z prvovýroby se většinou na 96kW dávalo KKK,ale pokud soudruzi ve D:_)1 zrovínka neměli tak tam dali Garet.A to buď šťastnej a skákej radostí.Bo tím pádem máš o několik tříd lepší kvalitu.
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 17. bře 2011 13:19 #68259

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
to jsem prave zjistil taky, takze stastnej jsem neboj :D takze to asi znamená, že je to turbo ze 128kW verze? protože jak jsem psal, tak oproti KKK je tohle vetsi ;)
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 17. bře 2011 14:29 #68264

Turbo 128kW je oproti 96kW o mnoho vetsi, nechci uplne pouzit ze 2x tak vetsi, ale je to podstatny rozdil ...

Ad ty otacky: v nejvyssim zatizeni a otackach ma nekde kolem 180 tis. otacek, 200 tis. uz jsou mezni a 230 tis. letiiiiiiiiiiii :-)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 17. bře 2011 16:57 #68278

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
nechci se nějak hádat nebo tak ale zas o tolik větší není. je to pouhým okem rozeznatelné, ale dvakrát větší nejni :snoty:

Vím bo jsem ho tam dával ne :-"
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 17. bře 2011 19:13 #68288

Vzdyt to rikam, ze to nechci uplne pouzit, ale videt ten rozdil je, alespon 96kW co mi sem jezdej, tak je to mini pidi turbo oproti 128kW ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 07. srp 2011 16:19 #77550

Zdravím ,chtěl bych se zeptat měl jsem auto u automechanika a říká že to auto nejede jak by mělo já to neměl šanci porovnat ,protože jsem v jiném transportéru neseděl . jedná se o 1.9 77 kw axb najeto asi 240Tkm . Říkál ,že je špatné turbo že netlačí jak by mělo ptám se kde máte skušenost s repasí turba nebo jak by jste to viděli . koukal jsem že v pardubicích -popkovicích je turbo servis a dávají rok záruku na neomezený počet kilometrů . a zdálo se mi to docela solidní . Nebo poraďte určitě máte zkušenost . a jak jsem se dočetl s turbem měnit i šrouby na turbo ? předem moc děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 13. zář 2011 20:34 #79040

  • ada
  • Avatar uživatele ada
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Ahojda. T5 128 kw , Jedu a nezáleží jak dlouho a najednou výkon fuč. Vypnu zapnu klíček a dobrý . Při trase cca 1500 km se to přhodí i 6 krát , nebo taky vůbec. Bývá to tak kolem 3000 ot.
Turbo po repasu najeto cca 100000 km co s tím. Dík Ada

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 13. zář 2011 22:42 #79043

  • Tifone
  • Avatar uživatele Tifone Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 855
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
tohle mi dělalo taky a u mě to byla rozhašená(neodborně seřízená)podtlaková regulace na turbu.
VW T5 Transporter 2,5TDI 96kW +20%chip
Škoda Roomster 1,9TDI 77kW - 6ti rychlostní +22%TDIchip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 Turbo / olejové čerpadlo 16. zář 2011 01:20 #79179

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Tak tak, jak píše kolega Tifone. Dělá to regulace turba, kdy se hodnoty tlaku turba dostanou mimo hodnoty a řídící jednotka raději turbo vyřadí, než by dopustila poškození jeho nebo přímo i motoru. Doporučuji kontrolu podtlakové regulace, nebo i přímo čištění turba, což můj motor právě absolvoval.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.201 sekund

Login