mašlo: tak jsem to trochu nepochopil ... jezdi mi nekolik "testovacich" T5 a nic podobneho jako popisujes jsem nezazil ... ani to tak nefunguje, je to stejne jako kdybych ti dal chip na testovani treba na tyden - je to holy nesmysl, zadny casovac, zadny pocet startu ani km ani nic podobneho - jen tuto informaci nekdo vypustil jako aby byl zajimavy, to same jako jeden pseudo upravce na svem webu tvrdi ze se podili na vyvoji nastroju a prolomeni ochrany cteni/zapisu nejnovejsich jednotek - take holy nesmysl! Nastroje vyviji velke spolecnosti jako CMD, Galetto, EVC a opravdu se na tom nepodili nejaky jedinec z CR ani treba Zimbabwe!
Ad kvalitni upravy - ted mam na dilne auto ktere "upravil" pseudo upravce, pan chtel original, tak mu ho zase jiny pseudo upravce nahral a auto lehlo. Prvni poslal spatnou zalohu jednotky (umyslne) a tim to cele vzniklo, ted to musim dat dohromady ja - ten co tomu aspon trochu rozumi (neberte to ze se vytahuju, ale holy fakt). Samozrejme ze uz se to majitel vozu dozvedel ze to vlastne dava dohromady treti strana a je z toho docela paf - puvodni pseudo upravce pana poslal doslova "dopr..le", jednotku dohromady nedal (ani neumel) a navic poslal umyslne upraveny original aby pri pripadne obnove jednotka lehla - to je na zalobu ... a takovychto pripadu je spousta, posledni dobou nedelam skoro nic jineho nez zachrany spatne upravenych jednotek. Proto porad pisu a radim -
koukejte na reference a ne na cenu nebo jinou lakavou nabidku! V pravde jsme na trhu v CR firmy co jsou videt navenek prakticky jen 2 - modri vedi
Verte ze abych mohl upravovat jednotky z aut modeloveho roku 2010 a 2011 tak mne to stalo neuveritelne mnozstvi penez a casu a pokud nekdo nabizi (a ze nabizi) upravu T5FL a dalsich podobnych aut za 6.000 Kc tak je to podvodnik!
Transportérák: chapu, ale ani ja neprodavam powerboxy - u nas za ne stejne chtej kolem 15 tis. takze to nema ani smysl, ale nema to smysl ani z jejich podstaty - vyrobni naklady par korun - odpor nebo trimt co autu rika ze je venku -30°C a motor se stale chova jako na antarktide a pousi hafo nafty. Nikdo si ale neuvedomuje ze pousti
POUZE naftu a vzduch nedokaze. Jednoduche vysvetleni - v jednotce je limiter napr. na 1,3 baru a powerbox muze delat cokoli, ale tento limiter nebude NIKDY prekrocen. Oproti tomu kdyz provedu chiptuning (je dulezite tento limiter upravit - spousta pseudo upravcu ani nedokaze najit) tak do motoru dostanu take zadane odpovidajici mnozstvi vzduchu odpovidajici zadanemu mnozstvi nafty nebo paliva vseobecne ...
Takze nerikam ze musite jezdit ke mne, ale vzdycky si nejdriv proverte reference a um dotycneho upravce nez mu sverite auto a usetrite si mnohdy spoustu potizi!
Omlouvam se za sloh, ale do par vet to napsat proste nejde ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1