Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: čip T5 2,0 tdi 2010

čip T5 2,0 tdi 2010 02. lis 2010 17:56 #54074

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
už to někdo umi opravdu udělat tak at to funguje?
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 02. lis 2010 18:32 #54078

Není to už dávno žhavá novinka Mašlo,takže když to vidím tady :arrow: http://www.tuning-kiel.de/auswahlclist. ... 20facelift
troufám si říct,že tady u Nás v Zapadákově to už dávno jezdí... ;) od jednoho pána co s touhle firmou spolupracuje.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 03. lis 2010 20:10 #54235

No v pravde mohu rict ze investuji nemale penize do vyvoje a jednotku ktera je v T5 2010 uz konecne umim bezpecne precist a zapsat. Je to par dni co se to hnulo dobrym smerem, takze zatim neodzkouseno v praxi, ale pokud se najde nekdo s timto vozem a chuti odzkouset ... Samozrejme ladeni na brzde, zaruka a prvnimu autu samozrejme lepsi cena :)

Jinak bohuzel zkusenosti ze zahranici ze pro zvyseni vykonu radi pouzivaji powerboxy ale verejne to nesdeluji :( Mam par zakazniku kteri mohou potvrdit ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 04. lis 2010 18:02 #54340

Nevím kde dávaj nějaký krabičky do aut ale tam kde jsem dal odkaz já mají SW a to co maj tam na stránkách máme tady v ML díky jednomu móóóc šikovnýmu kloučkovi.Spolupracuje dlouhodobě s touhle firmou a to opravdu dost...Powerbox nebrat.Ten můj první na Passata leží tady někde v šupleti jestli jsem ho už nevyhodil.
Tady u nás je ale taky pár solidních firem co to umí a ví co dělaj.Možná mezi ně patříš i ty a to je dobře. \:D/ Jen tak dál a takový ty pokus-omyl ať už to vzdají a jdou do ...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 04. lis 2010 20:04 #54353

No ja verim ze prave nastupem nove generace jednotek a s tim spojenymi naklady na technologie na upravu oddeli konecne zrno od plev a ty nalejvaci a pseudo upravci konecne pochopi ze na to nemaji a pujdou pect treba rohliky protoze to je prece taky super kseft ... :lol: Takovy ty rychlokvasky (co pisou jak jsou na trhu uz 10 let a je jim 22 :lol: ) jsou stejne spekulanti co vzdy v necem vidi velky zisk s malymi naklady a zacinali jako obchodni zastupci pres prodejce kosmetiky atd ... ted proste videj velkej byznys v tomhle, ale verte ze jen nejsilnejsi vydrzi :) Mam pod sebou hodne "nalejvacu", ale tak polovina s tim uz svihla protoze zjistili ze to zase takovej byznys jak si predstavovali neni ... kdyz pak maj dat par set tisic za opravdove legalni vybaveni, o vyvoji a znalostech nemluvim, coz je presne pripad na nyni nove pouzivane jednotky ...

P.S. nechci napadat tebou uvedenou firmu, ale pokud firma nabizejici chiptuning nabizi zaroven powerboxy: "Chiptuningbox für Audi 3,0 TFSI 300 PS und 333 PS fertiggestellt.", "Powerbox für Saab Turbobenziner fertiggestellt." tak to nepusobi zrovna moc verohodne, kdyz modri vedi ze clovek ktery dela opravdovy chiptuning NIKDY a za zadnych okolnosti nedoporuci powerbox ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 05. lis 2010 19:52 #54436

Na to jsem se tenkrát ptal,proč pořád drží ty nesmysly a je to prostě pro typycký Němce co chtěj šetřit na všem.Cena je cca polovina kvalitního SW a na to Německej zákoš pořád slyší...Stačí se podívat kolik za to chtěj peněz a je jasno :mrgreen: Mimochodem to znám i od nás z práce kdy si např.mezi prachovým-pachovým filtrem vyberou vždy ten obyč papírák než ten co má smysl a funguje...
Jinak máš pravdu s těma nalejvačema.Za chvilku příjde doba,že na to prostě mít nebudou když vidím co chystá celej koncern od roku 2011-2012.Tam to teprve začne bejt o financích a hlavně taky o vědomostech.Už aby tomu tak bylo a přestane padat špatné světlo na ty šikovný co tomu fakt rozuměj a dělaj to na profi úrovni.V dnešní době jsou u lidí zlodějema co chtěj strašně peněz za "jenom SW" a lidi jedou tam kde to maj přeci jenom za trojku.Pak se jim to vysype a už je zvýšení výkonu podle nich každé na ho...Ale pravdu nikomu neřeknou,že chtěli za každou cenu ušetřit a jejich první otázka zněla:"za kolik pane?"
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 05. lis 2010 21:50 #54466

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
Vratim se k čipu T5 2.0 ono neni problem najit, přečist, upravit ajezdit ale otazkou jak dlouho? pro nas dela tyto služby jedna mala firmička ktera ma celkem 6 ks T5 čipnutych a testuje reakce mimochodem vše gratis pokut to neni 100% !!! Problem ale je v tom že po neurčite době ani počet ujetych km nerozhoduje přijde okamžik kdy auto zastavi a dal ani tuk. jen žadost o servis. po připojeni ve VW se znovu aktivuje řidici jednotka a znovu je tu puvodni originalni nastaveni z fabriky po upravě ani slechu ani .... Něco jako založni porovnavaci pamět ktera po určitem počtu startovani nebo ...... srovna data a pokud rozdil tak šlus julius. A to nejsou jen T5!!!
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 05. lis 2010 21:53 #54468

  • Kuba4
  • Avatar uživatele Kuba4
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0
Nevím, jako tradičně v technické oblasti bude třeba pro úspěch na trhu porazit alespoň částečným zveřejněním knowhow marketingové kecy. Což ovšem tak jednoduše nejde a obvykle se to zvrhne jen na fňukání těch "jakože seriózních". ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

čip T5 2,0 tdi 2010 05. lis 2010 23:35 #54492

mašlo: tak jsem to trochu nepochopil ... jezdi mi nekolik "testovacich" T5 a nic podobneho jako popisujes jsem nezazil ... ani to tak nefunguje, je to stejne jako kdybych ti dal chip na testovani treba na tyden - je to holy nesmysl, zadny casovac, zadny pocet startu ani km ani nic podobneho - jen tuto informaci nekdo vypustil jako aby byl zajimavy, to same jako jeden pseudo upravce na svem webu tvrdi ze se podili na vyvoji nastroju a prolomeni ochrany cteni/zapisu nejnovejsich jednotek - take holy nesmysl! Nastroje vyviji velke spolecnosti jako CMD, Galetto, EVC a opravdu se na tom nepodili nejaky jedinec z CR ani treba Zimbabwe! :lol:

Ad kvalitni upravy - ted mam na dilne auto ktere "upravil" pseudo upravce, pan chtel original, tak mu ho zase jiny pseudo upravce nahral a auto lehlo. Prvni poslal spatnou zalohu jednotky (umyslne) a tim to cele vzniklo, ted to musim dat dohromady ja - ten co tomu aspon trochu rozumi (neberte to ze se vytahuju, ale holy fakt). Samozrejme ze uz se to majitel vozu dozvedel ze to vlastne dava dohromady treti strana a je z toho docela paf - puvodni pseudo upravce pana poslal doslova "dopr..le", jednotku dohromady nedal (ani neumel) a navic poslal umyslne upraveny original aby pri pripadne obnove jednotka lehla - to je na zalobu ... a takovychto pripadu je spousta, posledni dobou nedelam skoro nic jineho nez zachrany spatne upravenych jednotek. Proto porad pisu a radim - koukejte na reference a ne na cenu nebo jinou lakavou nabidku! V pravde jsme na trhu v CR firmy co jsou videt navenek prakticky jen 2 - modri vedi ;)
Verte ze abych mohl upravovat jednotky z aut modeloveho roku 2010 a 2011 tak mne to stalo neuveritelne mnozstvi penez a casu a pokud nekdo nabizi (a ze nabizi) upravu T5FL a dalsich podobnych aut za 6.000 Kc tak je to podvodnik!

Transportérák: chapu, ale ani ja neprodavam powerboxy - u nas za ne stejne chtej kolem 15 tis. takze to nema ani smysl, ale nema to smysl ani z jejich podstaty - vyrobni naklady par korun - odpor nebo trimt co autu rika ze je venku -30°C a motor se stale chova jako na antarktide a pousi hafo nafty. Nikdo si ale neuvedomuje ze pousti POUZE naftu a vzduch nedokaze. Jednoduche vysvetleni - v jednotce je limiter napr. na 1,3 baru a powerbox muze delat cokoli, ale tento limiter nebude NIKDY prekrocen. Oproti tomu kdyz provedu chiptuning (je dulezite tento limiter upravit - spousta pseudo upravcu ani nedokaze najit) tak do motoru dostanu take zadane odpovidajici mnozstvi vzduchu odpovidajici zadanemu mnozstvi nafty nebo paliva vseobecne ...

Takze nerikam ze musite jezdit ke mne, ale vzdycky si nejdriv proverte reference a um dotycneho upravce nez mu sverite auto a usetrite si mnohdy spoustu potizi!

Omlouvam se za sloh, ale do par vet to napsat proste nejde ...
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.184 sekund

Login